نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy Fold 5G از بالارده های این شرکت می باشد که در سال 2019 وارد بازار جهانی شده است و ویژگی های بسیار منحصر به فردی دارد. این گوشی به صورت تاشو طراحی شده است و می توانید به عنوان تبلت نیز از آن استفاده نمایید و اندازه این گوشی در حالت تا شده 160.9 * 117.9 * 6.9  میلیمتر و در حالت باز 160.9 * 62.9 * 15.5 میلیمتر می باشد. با این ویژگی ها وزن این گوشی برابر با 263 گرم است و در ساخت آن از فلز و شیشه کمک گرفته اند. باتری که برای این گوشی در نظر گرفته اند از نوع لیتیوم پلیمری با 4235 میلی آمپر ساعت ظرفیت می باشد که امکان شارژ سریع با قدرت 15 وات فراهم می باشد. همچنین باتری به کمک شارژ وایرلس نیز شارژ می‌شود و امکان تبدیل شدن به پاوربانک را نیز دارد.

اما نمایشگر یا بهتر بگوییم نمایشگر های این گوشی نیز بسیار قابل توجه هستند. در هنگام باز بودن گوشی از نمایشگری به اندازه 7.3 اینچ و با رزولوشن 1536 * 2152  پیکسل در این گوشی استفاده کرده اند. این نمایشگر از نوع Dynamic AMOLED بوده و تصاویر را با رنگ های نزدیک به واقیعیت نمایش می دهد. اما نمایشگر دوم که به عنوان نمایشگر کاور شناخته می شود و در هنگام بسته بودن گوشی می توانید از آن استفاده کنید در اندازه 4.6 اینچ از نوع Super AMOLED است. رزولوشنی که برای این گوشی در نظر گرفته شده است برابر با 720 * 1680  پیکسل است و تصاویر به نسبت 21 به 9 نمایش داده می شود. این گوشی با سیستم عامل اندروید 10.0 به صورت پیش فرض وارد بازار شده است.

تراشه مرکزی اسنپدراگون 855 با معماری 7 نانومتری توان بالایی داشته و در کمترین زمان دستورات شما را پردازش و اجرا خواهد کرد. پردازنده گرافیکی نیز از نوع Adreno 640 می باشد که بنابر این در انجام بازی یا مشاهده تصاویر با حجم بالا هیچ مشکلی نخواهید داشت. برای پردازنده مرکزی نیز از پردازنده 8 هسته ای Octa-core استفاده شده است. اما از ویژگی های مهم این گوشی می توان به دوربین سگانه آن اشاره کرد. دوربین های این گوشی با کیفیت ها 12،12 و 16 مگاپیکسلی هر کدام دارای لنز های واید، تله فتو و اولتراواید می باشند. اما از دو دوربین سلفی برای این گوشی استفاده شده است. دوربین سلفی اصلی دو سنسور 10 و 8 مگاپیکسلی داشته و لنز هر دو واید می باشد. اما دوربین سلفی دیگر که بر روی نمایشگر کوچکتر آن قرار دارد از کیفیت 10 مگاپیکسلی برخوردار است.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی فلد 5جی

گوشی های همراه به دلایل مختلفی ممکن است آسیب دیده و نیاز به تعویض داشته باشند. اما تعویض این قطعات نیاز به مهارت بالایی دارد و باید با اصول و قوانین تعمیر کامل آگاهی داشته باشید. تعویض قطعات گوشی ساموسنگ Fold 5G نیز مانند تمام گوشی های همراه نیاز به مهارت بالایی دارد و باید به فردی مجرب این امر واگذار شود. تعمیرکاران ما در مرکز تعمیرات 118 تمام دوره های لازم را برای تعمیرات موبایل گذرانده اندو با مهارت بالای خود می توانند در کمترین زمان تعمیر گوشی شما را انجام دهند. دراین مرکز تمام از قطعات اورجینال گوشی گلکسی Fold 5G جهت تعمیر استفاده می شود و بهترین ابزارها را در اختیار تعمیرکاران خود قرار داده ایم به همین دلیل تعمیر گوشی شما در کمترین زمان و بالاترین دقت انجام خواهد شد.

خرید قطعات گوشی Samsung Fold 5G

یکی از عوامل مهم در تعمیرات موبایل استفاده از قطعات اورجینال می‌باشد. قطعات اورجینال مانند قطعه اصلی بوده و بعد از تعمیر گوشی مجددا کیفیت اولیه آن بازگردانده خواهد شد. اما در مقابل با استفاده از قطعات فیک حداکثر بعد از ۳ ماه گوشی مجددا خراب شده و حتی ممکن است قطعه تعویض شده سبب آسیب دیگر قطعات شود. در مرکز تعمیرات 118 علاوه بر تعمیر گوشی Galaxy Fold 5G فروش قطعات با کیفیت اورجینال نیز انجام می‌شود. از فروشگاه مرکز می‌توانید خرید قطعات گوشی گلکسی  5G Fold را به صورت حضوری و یا غیر حضوری انجام دهید. در این فروشگاه قطعات به صورت مستقیم به فروش می‌رسد و به همین دلیل قیمت آن ها بسیار کمتر و مقرون به صرفه می‌باشد. می‌توانید با تماس تلفنی هم از مشاوره رایگان همکاران ما بهره‌مند شوید و هم از قیمت قطعات گوشی سامسونگ  5G Fold اطلاع یابید.