نمایش 1–8 از 9 نتیجه

نمایش 9 24 36

آیپد پرو iPad Pro 12.9 2nd Gen در ژوئن سال 2017 به بازار عرضه شده است. فریم اصلی این تبلت از آلومینیوم ساخته شده است و بدنه ی آن را فلز تشکیل می دهد. بدنه ی این تبلت در برابر تماس با اشیاء تیز، مقاوم است و به راحتی روی آن خط و خش ایجاد نمی شود. روی پنل جلویی این تبلت نمایشگری از نوع IPS LCD تعبیه شده است که می تواند 16 میلیون رنگ را نمایش دهد. مساحت ال سی دی تبلت iPad Pro 12.9 حدود 515.3  سانتی متر مربع است و حدود 76.4 درصد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. در بالای این ال سی دی دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 قرار گرفته است. با کمک این دوربین شما می توانید با سرعت 30 فریم در ثانیه فیلم با کیفیت 1080p ضبط کنید.

انرژی مورد نیاز این تبلت را باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 10.891 میلی آمپر تامین می کند. باتری آیپد پرو iPad Pro 12.9 2017 قابل تعویض توسط کاربر نیست و در صورت وجود هر مشکلی تعویض باید به دست تعمیرکار انجام شود. برای تعامل بیشتر با این آیپد از یک قلم استایلوس اختصاصی استفاده شده است. در گوشه ی سمت چپ و فوقانی این آیپد دوربین اصلی به همراه یک چراغ فلش LED چهارگانه قرار گرفته است. اسکنر اثر انگشت پایین نمایشگر قرار گرفته است که با دکمه ی هوم هم ادغام شده است. در بررسی آیپد پرو 12 اینچی 2017 مشخص شد که کیفیت و دقت عملکرد اسکنر انگشت تبلت واقعا عالی است و به مرور زمان هم هیچ اختلال و مشکلی در آن ایجاد نمی‌شود.

تعمیر آیپد iPad Pro 12.9 2017

مجموعه تعمیرات 118، مرکزی فوق پیشرفته با بروزترین تجهیزات برای تعمیر تمامی گوشی های آیفون به شمار می رود. ما در این مرکز مجموعه گسترده ای از خدمات را ارائه می دهیم و شما می توانید با خیالی آسوده تعمیر آیپد iPad Pro 12.9 را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. تعمیرات اپل و تعویض قطعات آیپد iPad Pro 12.9، توسط کادر مجرب و ماهر در کمترین زمان ممکن و با صرف هزینه ای مناسب صورت می پذیرد. کلیه تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر فروشگاه می شوند. گوشی آسیب دیده ی شما در ابتدا مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد سپس هزینه ی تعمیر آیپد iPad Pro 12.9 به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت از سوی مشتری تعویض انجام می شود. در صورتی که در شهرستان هستید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست تعمیرکاران ما برسانید.

خرید قطعات آیپد پرو 12.9 مدل 2017

 مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است. قطعات آیپد پرو 12.9 مدل 2017  اینچی از گسترگی و تنوع زیادی بهره می برد، در صورتی که قطعه ی مورد نظر شما روی سایت موجود نیست می توانید با همکاران ما در مرکز تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار با همکاران ما تماس بگیرید. قیمت قطعات آیپد پرو 12.9 مدل 2017 در این مجموعه بسیار مقرون به صرفه تر از مراکز دیگر است و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شود تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد.