نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

اگر هر یک از قطعات گوشی شیائومی می میکس فولد شما خراب شده است جای نگرانی نمی‌باشد. ابتدا باید گوشی خود را برای عیب‌یابی به یک مرکز معتبر ببرید و سپس به کمک تعمیرکاران زبده مشکل به راحتی قابل حل است. ما تا رفع کامل مشکل گوشی شما کنارتان هستیم. در این مقاله اطلاعات لازمی را که نیاز است در مورد قطعات گوشی شیائومی می میکس فولد بدانید را برای‌تان آورده‌ایم. با ما همراه باشید. خرابی‌های تلفن همراه به دو دسته تبدیل می‌شوند. دسته‌ای از آن‌ها که به نرم‌افزار و برنامه‌های گوشی برمی‌گردد به راحتی قابل حل هستند و گاهی خود کاربر می‌تواند آن را حل کند‌. اگر گوشی شما دچار مشکل نرم‌افزاری شده است ابتدا مشکل ایجاد شده و راه‌های رفع آن را در گوگل سرچ کنید و اطلاعات لازم را به دست آوردید. گاهی مشکلات نرم‌افزاری با ریست کردن و یا ریست فکتوری قابل رفع است. اما اگر باز هم مشکل رفع نشد از یک متخصص نرم‌افزار موبایل کمک بگیرید. دسته دیگر از مشکلات، خرابی‌های سخت‌افزاری هستند که به قطعات گوشی برمی‌گردد. تعمیر و تعویض قطعات گوشی موبایل کار هر کسی نمی‌باشد و حتما باید از افراد متخصص در این زمینه کمک گرفت.

 

تعمیر گوشی شیائومی Mi Mix fold

خرابی‌ های رایج در گوشی شیائومی

قطعاتی که بیشترین آمار خرابی را در تلفن همراه دارند عبارتند از تاچ و ال سی دی، باتری، هارد، اسپیکر، درب پشت و شیشه دوربین. این قطعات به دلیل اینکه بیشتر در معرض آسیب هستند و همچنین استفاده بیشتری از آن‌ها می‌شود بیشترین آمار خرابی را به خود اختصاص داده‌اند. این قطعات به دلایل مختلفی ممکن است دچار آسیب شوند که اصلی‌ترین آن‌ها آب خوردگی و ضربه خوردگی است. آب خوردگی بلای جان اکثر قطعات از جمله باتری، تاچ و ال سی دی، هارد و اسپیکر است. حتما از گوشی خود در برابر آب خوردگی و ضربه خوردگی محافظت کنید.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Mi Mix fold

تعمیر قعطات گوشی شیائومی Mi Mix fold

اندازه تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Mi Mix fold برابر با 8.01 اینچ یا به عبارتی 198.7 سانتی‌مترمربع است. این ال سی دی از نوع Foldable AMOLED می‌باشد. این نمایشگر دارای یک میلیون رنگ و روشنایی 600 نیت است. این نمایشگر دارای تکنولوژی HDR10++ و Dolby vision است. نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در این گوشی در حدود 85.9 درصد است. نسبت ابعاد تصویر در این گوشی 4:3 است. رزولوشن در این ال سی دی 1860 در 2480 پیکسل و تراکم پیکسلی 387 پیکسل در اینچ است. مشکلات تاچ و ال سی دی از متداول‌ترین اتفاقاتی است که برای تلفن همراه به وجود می‌آید. اگر تاچ و ال سی دی گوشی شما هم با مشکل مواجه شده است جای نگرانی نمی‌باشد. فقط کافی‌ست از یک تعمیرکار زبده کمک بگیرید تا به بهترین نحو مشکل گوشی شما را برطرف کند. ممکن است گوشی شما بر اثر سوختن ال سی دی به طور کامل خاموش شود و دیگر روشن نشود. گاهی هم ممکن است صفحه نمایش سوسو بزند. یا بخشی از صفحه نمایش سیاه شود. در برخی موارد نیز تاچ گوشی یا با تاخیر کار می‌کند یا طور کامل از کار می‌افتد. در صورتی که گوشی شما با هر یک از علائم بالا مواجه شده است. برای رفع آن حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید. زیرا ال سی دی گوشی شیائومی می میکس فولد یک قطعه حساس است و هر کسی قادر به تعویض آن نیست.

خرابی باتری گوشی شیائومی Mi Mix fold

تعمیر قعطات گوشی شیائومی Mi Mix fold

باتری گوشی شیائومی Mi Mix fold دارای ظرفیت ۵۰۲۰ میلی‌آمپرساعت است. باتری این گوشی غیرقابل جابه‌جایی است یعنی کاربر نمی‌تواند باتری را بیرون آورد. باتری این گوشی از نوع لیتیوم پلیمری است. این گوشی مجهز به شارژ سریع ۶۷ واتی است که گوشی شما را در ۳۷ دقیقه به طور کامل شارژ می‌کند. این گوشی دارای تکنولوژی power delivery 3 و Quick charge 4+ است. باتری‌ها وظیفه تامین انرژی گوشی را برعهده دارند. در صورت خرابی باتری عملکرد گوشی به طور کامل مختل می‌شود. اما جای نگرانی نمی‌باشد. باتری قابل تعویض است و با تعویض آن عملکرد سابق گوشی بازمی‌گردد. آب خوردگی یکی از دلایلی است که باعث خرابی بسیاری از قطعات گوشی از جمله باتری می‌شود. حتما توجه داشته باشید در مکان‌هایی که احتمال آب‌خوردگی زیاد است بیشتر از گوشی خود مراقبت کنید. گرما دشمن باتری گوشی است. دمای گوشی خود را کنترل کنید. اگر گوشی شما قاب دارد زمانی که گوشی را در شارژ می‌گذارید آن را جدا کنید. زیرا وجود قاب باعث گرم‌تر شدن گوشی و باتری می‌شود. حتما از باتری گوشی خود مراقبت کنید تا به افزایش عمر باتری گوشی خود کمک کنید. اما به هر حال اگر باتری گوشی شیائومی می میکس فولد شما خراب شده است حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی هارد گوشی شیائومی Mi Mix fold

تعمیر قعطات گوشی شیائومی Mi Mix fold

هارد گوشی شیائومی Mi Mix fold همان حافظه مولتی مدیای داخلی در تلفن همراه است. که تمام اطلاعات ما را با هر فرمتی ذخیره می‌کند. کمپانی شیائومی گوشی‌های می میکس فولد خود را در سه نسخه با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت ۱۲ گیگابایت رم و ۲۱۵ گیگابایت ۱۶ گیگابایت رم به بازار عرضه کرده است. نوع حافظه این گوشی از نوع UFS 3.1 است. ممکن است یک روز گوشی خود را باز کنید و ببینید علائمی در آن بروز پیدا کرده است که کار با گوشی را برای‌تان مختل کرده است. برخی از علائمی که نشان از خرابی هارد گوشی را می‌دهد برای‌تان آورده‌ایم. تعدادی از آن‌ها به قرار زیر است:

  1. خاموش شدن گوشی و دیگر روشن نشدن آن. گاهی اوقات گوشی پس از آب خوردگی، مشکلی ندارد و می‌توان با آن کار کرد. اما بعد از یک هفته به یکباره خاموش می‌شود که می‌تواند به دلیل سوختن هارد باشد.
  2. بعد از ریست فکتوری کردن می‌بینید که هنوز اطلاعات داخل گوشی می‌باشد و حذف نشده است.
  3. بعد از اینکه رام را نصب کردید، یا فلش کردید و یا ریست فکتوری کردید گوشی به طور کامل خاموش شود. این نشانه خبر از خرابی هارد را می‌دهد.
  4. خودبه خود گوشی ری‌استارت می‌شود و یا خیلی هنگ می‌کند.

قطعات گوشی شیائومی Mi Mix fold

اگر گوشی شما دچار آسیب شده است نگران نباشید. در مجموعه ما تعویض قطعات گوشی شیائومی می میکس فولد به دست تعمیرکاران کاربلد انجام می‌شود. ما در مجموعه تعمیرات ۱۱۸ از تکنیسین‌های حرفه‌ای به همراه تجهیزات پیشرفته و بروز کمک گرفته‌ایم تا مشکل گوشی شما را رفع کنیم. فقط شما باید دستگاه خود را به ما بسپارید. شما می‌توانید گوشی خود را به صورت حضوری به مجموعه ما بیاورید. یا به وسیله پیک و یا پست برای ما ارسال کنید. خیال‌تان از رفع مشکل گوشی‌تان راحت باشد تعویض قطعات در مجموعه ما شامل ضمانت‌نامه است. پس از تعویض و یا تعمیر قطعه مورد نظر گوشی به همراه گارانتی قطعات به شما تحویل داده می‌شود. افرادی که ساکن تهران هستند پیک مجموعه ما برای شما رایگان است.

خرید قعطات گوشی شیائومی Mi Mix fold

در هنگام خرید قطعات گوشی‌های هوشمند حتما به اصل و اورجینال بودن قطعه توجه کنید. زیرا قطعات فیک هم بی‌کیفیت هستند و هم عمر کوتاهی دارند. مجموعه ما در مرکز تعمیرات ۱۱۸ یکی از فروشندگان قطعات اصل در تهران می‌باشد. که ارسال به سراسر ایران دارد. در صورتی که قصد خرید قطعات گوشی شیائومی می میکس فولد را دارید می‌توانید به سه صورت حضوری و اینترنتی و تلفنی خرید خود را انجام دهید. با توجه به نوسانی بودن بازار ارز قیمت‌ها متغیر است. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Mi Mix fold در سایت ما ثبت نشده بود. می‌توانید با کارشناسان ما در واحد فروش تماس حاصل نمایید و از قیمت بروز قطعه مورد نظر مطلع شوید. با خیال آسوده خرید کنید.