نمایش دادن همه 5 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy J7 Prime در سال 2016 با فریم آلومینیومی و با درب پشتی از پلاستیک و آلومینیوم وارد بازار شد. این گوشی بسیار سبک بوده و وزن آن معادل 167 گرم است که با توجه به ابعاد 151.7 * 75 * 8 میلیمتری آن بسیار خوش دست و راحت می باشد. امکان استفاده از دو سیم کارت برای این گوشی فراهم شده است و برای نمایشگر آن از کورنینگ گوریلاگلس استفاده کرده اند. نمایشگری با فناوری PLS TFT و اندازه 5.5 اینچ که 73.3 درصد از صفحه جلویی گوشی را تشکیل می دهد برای این گوشی در نظر گرفته اند. می توانید با نسبت 16 به 9 و کیفیت فول اچ دی تصا.یر را با 16 رنگ مجزا به راحتی تماشا کنید. در هر اینچ این نمایشگر 401 پیکسل وجود دارد که نشان از کیفیت و وضوح بالا در نمایش تصاویر می باشد.

سیستم عامل این گوشی اندروید 6.0.1 است که شرکت سامسونگ این نوید را داده که می توان آن را تا اندروید 9.0 ارتقاء داد. چیپست گرافیکی این گوشی از نوع Mali-T830 MP1 است و برای پردازنده مرکزی آن از Octa-core 1.6 GHz Cortex-A53 استفاده شده تا با تراشه اصلی Exynos 7870 Octa  مشکلی در پردازش اطلاعات وجود نداشته باشد. در دوربین پشت گوشی گلکسی j7 prime از دوربین عریض با رزولوشن 13 مگاپیکسل استفاده شده است  که می توانید از فضای بیشتری عکاسی نمایید. دوربین سلفی نیز دارای سنسور 8 مگاپیکسلی می باشد. برای باتری از جنس لیتیوم یون استفاده کرده اند و برای آن ظرفیت 3300 میلی آمپری را در نظر گرفته اند. این میزان از ظرفیت برای مکالمه تا 21 ساعت و یا گوش دادن به موزیک تا 84 ساعت کافی می باشد.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی جی7 پریم

در مجموعه تعمیرات 118 با استفاده از به روز ترین تجهیزات که دارای استانداردهای جهانی می باشد تعمیر گوشی شما انجام خواهد شد. ما این مرکز، مرکزی فوق پیش رفته با کادری مجرب است که تمامی خدمات مربوطه به گوشی های همراه فارق از نوع و برند آن را ارائه می دهیم. پس به راحتی و با خیالی آسوده می توانید تعمیر گوشی ساموسنگ J7 prime را به مرکز ما بسپارید. به دلیل تجهیز این مرکز تعمیر گوشی شما در کمترین زمان و با دقت بالایی انجام می شود و پس از تعمیر کالای خود را می توانید با گارانتی معتبر مرکز دریافت نمایید. ابتدا گوشی و کالای دیجیتال شما را بررسی و عیب یابی خواهیم کرد سپس با برآورد هزینه تعمیر سامسونگ گلکسی J7 Prime و تایید شما گوشی تعمیر می شود. در این مرکز از قطعات اورجینال گوشی گلکسی J7 prime برای تعمیر آن استفاده می‌شود.

خرید قطعات گوشی Samsung J7 prime

تمامی تعمیرکاران از اهمیت استفاده از قطعات اورجینال آگاهی دارند و می دانند استفاده از قطعات اورجینال در تعمیر گوشی بسیار مهم می باشد. ولی چگونه می توان از کیفیت قطعه خریداری شده اطمینان داشت؟ با خرید از مرکزی معتبر و با سابقه می توانید تا حد بالایی از کیفیت قطعه اطمینان داشته باشید. با اینکه قطعات اورجینال هزینه بالایی دارند ولی همانند قطعه اصلی بوده و از طرفی قطعات فیک عمر کوتاهی دارند و نهایتا بعد از سه ماه مجددا آسیب خواهند دید. خرید قطعات گوشی Galaxy J7 prime را می توانید از مرکز تعمیرات 118 انجام دهید. در این مرکز به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها قطعات با کیفیت اورجینال به فروش می رسند به همین دلیل قیمت قطعات گوشی سامسونگ J7 prime بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.