نمایش دادن همه 6 نتیجه

نمایش 9 24 36

پوکو، زیر برند شرکت شیائومی به تازگی از جدید ترین گوشی اقتصادی و میان رده خود رونمایی کرده است. گوشی Poco M2 Pro در جولای سال 2020  با سخت افزاری مناسب و قیمتی ارزان معرفی شده است. این گوشی برای نمایش محتوای بصری از نمایشگر 6.67 اینچی بهره گرفته و پنل لمسی خازنی IPS LCD برای این گوشی در نظر گرفته شده است که جزو محبوب ترین نمایشگرها به شمار می رود. این نمایشگرها زاویه دید خوبی دارند و کاربر می تواند حتی از گوشه ی دستگاه، محتوای نمایشگر را ببیند. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Poco M2 Pro حدود 107 سانتی متر مربع است و 84 درصد قسمت جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است. یک لایه شیشه ای Corning Gorilla Glass 5 بر روی نمایشگر گوشی، توسط شرکت سازنده قرار گرفته تا از نمایشگر گوشی در برابر ضربه خوردن مراقبت کند.

برای افزایش اندازه صفحه نمایش و حفظ طراحی در گوشی پوکو M2 Pro از یک حفره ی کوچک جهت قرار گیری دوربین سلفی استفاده شده است. شیائومی برای این گوشی دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.5 را در نظر گرفته است. پنل پشتی دستگاه میزبان ماژول مربعی شکل است که داخل آن دوربین 4 گانه قرار گرفته است. دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین دوم 8 مگاپیکسلی با لنز فوق‌عریض، دوربین سوم 5 مگاپیکسلی با لنز ماکرو و دوربین چهارم 2 مگاپیکسلی برای عمق‌سنجی در نظر گرفته شده است. با سنسور های تخصصی که در این گوشی قرار داده شده دیگر نیازی به دوربین های عکاسی نیست. Poco M2 Pro دارای 3 رنگ پر طرفدار سبز (Green and Greener) و مشکی (Two Shades of Black) و آبی (Out Of The Blue) روانه ی بازار شده است.

از سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری MIUI 11 بهره می برد. قبل تپنده ی دستگاه را تراشه ی اسپندراگون 720G با سرعت ساخت 8 نانومتری تشکیل می دهد. این پردازنده از 8 هسته شامل 2 هسته ی 2.3 GHz Kryo 465 Gold و 6 هسته ی 1.8 GHz Kryo 465 Silver می شود. پردازش گرافیکی اطلاعات داخل گوشی بر عهده ی تراشه ی آندرنو 618 است. این گوشی در سه نسخه با رم و حافظه ی داخلی به ترتیب 4 و64، 6 و 64، 6 و 128 به بازار وارد شده است. لازم به ذکر است امکان استفاده از کارت SD وجود دارد و شما می توانید از جایگاه سیم کارت دوم جهت قرار دادن کارت حافظه استفاده کنید.

تعمیرگوشی شیائومی Poco M2 Pro

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر قطعات گوشی شیائومی Poco M2 Pro و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی شیائومی Poco M2 Pro وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی Poco M2 Pro

امکان خرید قطعات گوشی شیائومی Poco M2 Pro به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات شیائومی Poco M2 Pro روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.