نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

خرابی‌های تلفن همراه یک اتفاق رایج بین کاربران می‌باشد. اما جای نگرانی نیست با انتخاب درست می‌توانید از این اتفاق به خوبی گذر کنید. تلفن‌های همراه از جمله وسایل پرکاربرد برای هر فرد است که از ابتدای صبح که از خواب بیدار می‌شود تا آخر شب با آن کار می‌کند. پس طبیعی‌ست که بالاخره یک روز یکی از قطعات آن خراب شود. خرابی قطعات گوشی موتورولا one 5G ace ممکن است به دلایل مختلفی به وجود آید. ما در کنار شما هستیم تا هم با ویژگی‌های هر قطعه آشنا شوید و هم برای رفع مشکل گوشی‌تان بهترین مسیر را انتخاب کنید. معمولا تلفن همراه با دو مشکل اساسی روبه‌رو هست. یکی ضربه خوردن و یا افتادن از ارتفاع و دیگری ورود مایعاتی مانند آب و چای در گوشی. که هر دوی این اتفاقات می‌تواند قطعات زیادی را دچار آسیب کند. در ادامه خراب‌های رایج را با هم بررسی می‌کنیم.

تعمیر گوشی موتورولاone5Gace

خرابی‌های رایج گوشی موتورولا

خرابی‌های تلفن همراه به دو دسته تقسیم می‌شوند. خرابی‌های مربوط به برنامه‌ها و نرم‌افزار گوشی و همچنین خرابی‌های مربوط به قطعات و سخت‌افزار گوشی. خرابی‌های نرم‌افزای به مراتب نسبت به مشکلات سخت‌افزاری خیلی راحت‌تر و ارزان‌تر قابل حل می‌باشند. اگر با تغییر تنظیمات گوشی، ریست کردن گوشی نتوانستید مشکل نرم‌افزاری گوشی‌تان را برطرف کنید حتما از متخصصان در این زمینه کمک بگیرید. مشکلات مربوط به قطعات گوشی بسیار حساس بوده و هر کسی توانایی انجام آن را ندارد. پس در صورت بروز هرگونه مشکل برای قطعات گوشی موتورولا وان ۵ جی ایس حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی باتری گوشی موتورولا one 5G ace

کمپانی موتورولا برای گوشی‌های وان ۵ جی ایس خود از باتری‌هایی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت استفاده کرده است. باتری گوشی موتورولا one 5G ace از نوع لیتیوم پلیمری می‌باشد. این باتری غیرقابل جابه‌جایی می‌باشد که توسط کارخانه درگوشی تعبیه شده است. این گوشی مجهز به شارژ سریع ۱۵ واتی می‌باشد. خرابی باتری اتفاقی رایج بین کاربران است. حتی اگر به خوبی از باتری گوشی خود محافظت کنید بالاخره یک روز با این اتفاق مواجه می‌شوید زیرا باتری یک قطعه مصرفی است و پس از یک دوره استفاده عمرش به پایان می‌رسد. اما می‌توان با رعایت موارد محافظتی عمر آن را افزایش داد. زمانی که باتری گوشی خراب می‌شود ممکن است علائم مختلفی بروز پیدا کند. مثلا گوشی به یکباره خاموش می‌شود. این اتفاق زمانی می‌افتد که باتری دیگر نتواند انرژی لازم برای روشن نگه‌داشتن گوشی را فراهم کند در این صورت گوشی خاموش می‌شود و دیگر روشن نمی‌شود. گاهی هم شارژ گوشی زود به زود تمام می‌شود که به دلیل ضعیف شدن عملکرد گوشی شما می‌باشد. در کل اگر با هر یک از علائم خرابی باتری گوشی موتورولا one 5G ace مواجه شده‌اید حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا one 5G ace

نوع تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا one 5G ace از نوع LTPS IPS LCD می‌باشد. این گوشی مجهز به تکنولوژی HDR10 می‌باشد. اندازه این نمایشگر برابر با 6.7 اینچ یا به عبارتی 108.4 سانتی‌مترمربع می‌باشد. نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی در حدود 85.7 درصد می‌باشد. رزولوشن در این گوشی 1080 در 2400 پیکسل و تراکم پیکسلی 393 پیکسل در اینچ می‌باشد. شاید می‌توان گفت مشکلات مربوط به تاچ و ال سی دی گوشی از جمله متداول‌ترین مشکلاتی است که کاربران تلفن همراه با آن مواجه هستند. همان طور که می‌دانید تاچ و ال سی دی یک قطعه گران در تلفن همراه است و خرابی آن واقعا ناراحت کننده است. بهتر است با رعایت نکات ایمنی و محافظتی از تاچ و ال سی دی گوشی خود مراقبت کنید. مشکلاتی که معمولا برای تاچ و ال سی دی پیش می‌آید و باعث خرابی آن می‌شود خوردن ضربه محکم به آن و همچنین آب خوردگی می‌باشد. حتما از گوشی خود در برابر این دو مورد محافظت کنید. اما به هر حال اگر تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا one 5G ace شما صدمه دیده است برای رفع آن حتما از مراکز معتبر کمک بگیرید.

خرابی هارد گوشی موتورولا one 5G ace

منظور از هارد گوشی همان حافظه داخلی می‌باشد که اطلاعات ما با هر فرمتی در آن ذخیره می‌شود. کمپانی موتورولا گوشی‌های وان جی ۵ ایس خود را در دو سری ۱۲۸ گیگابایت ۶ گیگابات رم و ۶۴ گیگابایت ۴ گیگابایت رم روانه بازار کرده است. شاید شما هم emmc را شنیده باشید. از هارد گوشی با عنوان emmc نیز یاد می‌کنند که دارای دو بخش می‌باشد. یک بخش آن که مربوط به ذخیره سازی اطلاعات می‌باشد و بخشی دیگر که کنترلر است و به سیستم عامل گوشی اجازه بوت شدن را می‌دهد. هارد گوشی روی مادر برد تعبیه شده است و تعمیر آن کار هر کسی نمی‌باشد. می‌توان گفت یکی از اتفاقات غم‌انگیزی که برای تلفن همراه به وجود می‌آید مشکلات مربوط به هارد گوشی می‌باشد. زیرا اگر مشکل ایجاد شده جدی باشد ممکن است تمام اطلاعاتی که داخل گوشی ذخیره کرده‌ایم پاک شود. پس بهتر است از هارد گوشی خود مراقبت کنید تا آسیب جدی نبیند. اما پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه خیالتان راحت باشد که اگر هارد گوشی خراب شد اطلاعات‌تان از دست نرود بهتر است از آن‌ها یک نسخه کپی در هاردی دیگر داشته باشید. اما به هر حال خرابی هارد گوشی یک اتفاق تخل است که تا حد امکان باید از آن جلوگیری کرد‌. بهتر است نکات محافظتی را رعایت کنید مخصوصا از آب خوردگی گوشی جلوگیری کنید. اما به هر حال اگر با مشکل هارد گوشی موتورولا one 5G ace مواجه شدید حتما به مراکز معتبر و قابل اعتماد مراجعه کنید.

تعمیر گوشی موتورولا one 5G ace

قطعات گوشی موتورولا one 5G ace

گوشی موبایل از قطعات مختلفی تشکیل شده است که ممکن است هر کدام از آن‌ها خراب شود. اما جای نگرانی نیست با تعمیر و یا تعویض قطعه خراب شده می‌توانید از گوشی خود مانند قبل استفاده کنید. ما در مجموعه تعمیرات ۱۱۸ به کمک تکنسین‌های کاربلد و زبده و با استفاده از ابزارآلات حرفه‌ای کار تعمیر قطعات گوشی موتورولا وان 5G ایس شما و همچنین تعویض قطعات گوشی موتورولا one 5G ace شما را انجام می‌دهیم. برای اینکه گوشی خود را به دست تعمیرکاران ما برسانید می‌توانید به دو صورت حضوری و غیرحضوری اقدام کنید. تعویض قطعات در مجموعه ما در کم‌تر از ۲ ساعت انجام می‌شود. پس از اتمام فرآیند تعمیر و یا تعویض دستگاه به همراه گارانتی اصالت قطعات به شما تحویل داده می‌شود.

خرید قطعات گوشی موتورولا one 5G ace

در هنگام خرید قطعات گوشی موتورولا وان 5G ایس حتما به اصل و اورجینال بودن قطعه توجه کنید. زیرا قطعات فیک و بی کیفیت عمر کوتاهی دارند. ما در مجموعه تعمیرات ۱۱۸ قطعات اصل را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می‌دهیم. همچنین به سراسر ایران ارسال داریم. شما می‌توانید هم به صورت مراجعه حضوری خرید خود را انجام دهید و هم از طریق سایت ما و یا تلفنی سفارش خود را ثبت کنید و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. با توجه با افزایش و کاهش یافتن قیمت‌ها ممکن است قیمت قطعات گوشی موتورولا one 5G ace نیز تغییر کند به همین دلیل درصورتی که قیمت قطعه مورد نظر در سایت درج نشده بود با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل نمایید و از قیمت بروز محصول مطلع شوید. با اطمینان خرید کنید.