نمایش 1–8 از 13 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ +Galaxy S10 در سال 2019 با نمایشگر 6.4 اینچی وارد بازار شد. نمایشگر این گوشی از نوع Dynamic AMOLED می باشد که با رزولوشن 3040 در 1440 پیکسل ارائه شده است. از ویژگی های این نمایشگر می توان به HDR10+ و نمایشگر همیشه روشن اشاره کرد. با این ویژگی می توانید بدون نیاز بودن به روشن کردن گوشی بر روی صفحه تاریخ، ساعت و تمام اعلان ها را مشاهده نمایید. استفاده از این ویژگی سبب صرفه جویی در مصرف انرژی خواهد شد. کورنینگ گوریلا گلس 6 که محافظی ضد خط و خش و ضد رطوبت می باشد بر روی ال سی دی این گوشی قرار داده شده است.

سیستم عامل این گوشی اندروید 9.0 (پای) – وان UI بوده و دارای پردازنده 8 هسته ای می باشد. تراشه Exynos 9820  نیز در این گوشی استفاده شده است. پردازنده گرافیکی این گوشی نیز از نوع Mali-G76 MP12 می باشد. دوربین اصلی گوشی گلکسی S10+ از سه دوربین با کیفیت های 12 و 12 و 16 بهره مند می باشد. در حاشیه پایینی این گوشی شاهد جک 3.5 میلی متری، پورت شارژ Type-C، اسپیکر و میکروفن می باشیم. از باتری 4100 میلی آمپری لیتیوم یونی در این گوشی استفاده شده است که با قدرت 15 وات شارژ می شود. هارد استفاده شده از نوع UFS 2.1 بوده که در ظرفیت های 128گیگی، 512 گیگی و 1 ترابایتی ارائه شده است.

خرید و تعویض قطعات گوشی سامسونگ گلکسی اس10 پلاس

ممکن است گوشی شما به هر دلیل که عمدتا به دلیل افتادن و یا خیس شدن می باشد، آسیب دیده و نیاز به تعویض قطعات و یا تعمیر داشته باشد. اما دقت داشته باشید که انتخاب مرکزی معتبر و مجاز بسیار مهم می باشد که در آن مرکز با استفاده از قطعات اورجینال و توسط افرادی ماهر گوشی شما تعمیر شود. مرکز تعمرات 118 با سال ها سابقه تعمیرکاران خود را از بین افرادی ماهر و مجرب برگزیده است و در اختیار آن ها بهترین ابزارها را قرار داده است. تعمیر گوشی گلکسی S10 Plus در این مرکز با استفاده از قطعات اورجینال انجام می شود و تعمیرکاران ما با مهارت بالای خود در کمترین زمان  تعمیر گوشی شما را انجام می دهند. پس با خیالی آسوده گوشی خود را به ما بسپارید.

علاوه بر تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی سامسونگ S10 Plus می توانید خرید قطعات اورجینال را از فروشگاه مرکز تعمیرات 118 انجام دهید. در فروشگاه مرکز تمام قطعات اورجینال می باشند و سعی ما جلب رضایت شما عزیزان می باشد. برای خرید قطعات گوشی سامسونگ S10 Plus می توانید به صورت آنلاین، تماس تلفنی و یا به صورت حضوری اقدام نمایید. در صورت خرید غیرحضوری قطعات توسط پیک برای شما ارسال خواهد شد. اما پیش از هر گونه اقدام با تماس تلفنی می توانید علاوه بر آگاهی از قیمت قطعات گوشی سامسونگ Galaxy S10 Plus از مشاوره رایگان همکاران ما نیز بهره مند شوید. این مرکز با سابقه چند ساله دارای مجوز های لازم، گواهینامه ی ایزو ISO9004، ISO10004 و ISO10002، مجوز خدمات از سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده می باشد.