نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی اپل به عنوان یکی از بزرگترین سازندگان گوشی‌های همراه به استقامت گوشی‌های خود اهمیت بسیاری داده است. همچنین گوشی‌های آیفون از نظر نرم افزاری نیز بسیار قدرتمند عمل کرده و امنیت بالایی دارند. اما باز هم امکان آسیب به این اسمارتفون‌ها وجود دارد که خرابی و شکستن تاچ و ال سی دی، اتمام عمر باتری، از جمله آسیب‌های سخت افزاری و هنگ کردن گوشی از آسیب های نرم افزاری گوشی به شمار می‌رود. اما از آنجایی که تعمیر اسمارت فون‌ها نیاز به مهارت و دقت بالایی دارد، لذا باید در انتخاب مرکز تعمیراتی معتبر بسیار دقت داشته باشید. تعمیر گوشی آیفون IPhone 12 mini را باید به مرکزی معتبر که از تعمیرکارانی ماهر و ابزارآلاتی به روز بهره برده باشند بسپارید. مرکز تعمیرات ۱۱۸ با سال ها سابقه سعی دارد در کوتاه ترین زمان بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. بنابراین سعی کرده‌ایم بهترین تجهیزات که از استانداردهای به روز پیروی می‌کنند را برای تعمیرکاران خود مهیا کنیم. پس بدانید که برای تعمیر آیفون IPhone 12 mini مرکز تعمیراتی مناسبی را انتخاب کرده اید.

تعمیر گوشی آیفون 12 مینی

آسیب دیدگی رایج گوشی آیفون 12 mini

گوشی‌های آیفون بسیار مقاوم بوده و از نظر نرم افزاری بسیار قدرتمند هستند. حتی به دلیل امنیت بالایی که دارند امکان نفوذ به این گوشی‌ها بسیار دشوار است. اما باز هم امکان آسیب نرم افزاری به این گوشی‌ها وجود دارد و ممکن است به دلیل نصب بدافزار گوشی دچار اختلال شود و یا بعد از مدتی به دلایل مختلفی گوشی هنگ کند. مشکلات نرم افزاری را می‌توان در کمترین زمان و به راحتی برطرف نمود اما این امر نیاز به دانش کافی داشته و باید نرم افزارهای مربوطه در اختیار داشته باشید. پس برای حل این قبیل از مشکلات نیز باید در انتخاب مرکز تعمیراتی دقت کافی داشته باشید. اما عمده آسیب‌های گوشی‌های آیفون آسیب سخت افزاری مانند شکستن تاچ و ال سی دی، خرابی باتری و یا خرابی دیگر قطعات می باشد که در ادامه شما را با برخی از این آسیب های سخت افزاری آشنا خواهیم کرد و به شما می‌گوییم که در صورت مواجه با هر کدام باید چه اقداماتی را انجام دهید. با ما همراه باشد.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی آیفون 12 mini

گوشی آیفون ۱۲ مینی که در سال ۲۰۲۰ به بازار معرفی شد بعد از مدت‌ها توانست نظر کسانی که به دنبال گوشی‌های کوچک هستند را به خود جلب کند‌. این گوشی با صفحه نمایش ۵.۴ اینچی کوچکترین گوشی آیفون بعد از گوشی IPhone 5s می باشد. البته در نمایشگر این گوشی مانند دیگر اعضای خانواده از فناوری Super Retina XDR OLED که این امر وضوح بالای را برای نمایش تصاویر به همراه خواهد داشت. نکته دیگری که جالب است بدانید استفاده از پوشش ضد خش و ضد ضربه‌ای به نام شیلد سرامیکی در این سری از گوشی های آیفون است که برای اولین بار در این گوشی‌ها ارائه شده است. با اینکه این پوشش بسیار مقاوم است اما باز هم نمیتواند جلوی ضربه های شدید را بگیرد. با اینکه شرکت ها در تلاشند تا ال سی دی گوشی‌ها کمتر آسیب ببینند اما باز هم بیشترین عامل مراجعه مشتریان مشکل در تاچ و ال سی دی گوشی است که در زیر به طور اجمال به برخی از مشکلات اشاره خواهیم کرد:

  1. وارد شدن ضربه به نمایشگر: این مورد دشمن اصلی آسیب به تاچ و ال سی دی گوشی آیفون 12 mini می‌باشد که ممکن است بر اثر سقوط از ارتفاع، همجواری با اجسام تیز و سخت و یا وارد شدن ضربه به وسیله ابزارهای دیگر به وجود آید. در این موارد ممکن است نمایشگر کاملا آسیب ببیند که چاره ای جز تعویض آن وجود ندارد. اما در صورتی که فقط صفحه رویی آن شکسته باشد و در نمایش تصاویر و یا در تاچ گوشی مشکلی به وجود نیامده باشد می‌توان با هزینه بسیار کمتر فقط گلس گوشی را تعویض نمود.
  2. خرابی تاچ گوشی IPhone 12 mini: از دیگر مواردی است که بر اثر عوامل بسیاری ممکن است به وجود آید. در صورت وجود این مشکل در دریافت دستورات خلل ایجاد می شود و تنها راه حل برطرف کردن این مشکل تعویض کامل نمایشگر است.
  3. سوختن پیکسل های نمایشگر: در صورت به وجود آمدن این مشکل نیز باید تعویض تاچ و ال سی دی آیفون IPhone 12 mini به صورت کامل انجام شود. اما از نشانه های وجود این مشکلی سیاه شدن نقاطی بر روی نمایشگر است.

در صورت وجود هر گونه مشکل در نمایشگر آن را به مرکزی معتبر برده تا با دقت بالایی این امر انجام شود. در مرکز تعمیرات ۱۱۸ تمامی تعمیرات با استفاده از قطعات اورجینال انجام می شود پس بعد از تعمیر کیفیت اولیه گوشی را شاهد خواهید بود.

تعمیر گوشی آیفون IPhone 12 mini

خرابی باتری گوشی آیفون ۱۲ مینی

بعد از خرابی نمایشگر، بیشترین مشکل شایع در گوشی ها خرابی باتری است. باتری ها از مواد مخصوصی که در پوششی سخت قرار دارد ساخته می شوند. باتری IPhone 12 mini از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت 2227 میلی آمپر ساعت ساخته شده است. باتری‌ها دارای عمر محدودی هستند و بعد از هربار طی کردن چرخه شارژ شدن از عمر آن ها کاسته می‌شود. عواملی همچون تورم باتری، شارژ شدن ناگهانی آن، تخلیه انرژی سریع، داغ شدن ناگهانی از نشانه های خرابی این فقطعه هستند. اما چگونه می توان از به وجود آمدن این مشکلات جلوگیری کرد و از حداکثر عمر باتری بهره برد؟ برای اینکه باتری گوشی‌تان دیرتر آسیب ببیند نیازمند آن است که استانداردهای تعیین شده را رعایت کنید که این استاندارها شامل موارد زیر می باشند:

  1. نگهداری انرژی باتری بین ۲۰ تا ۸۰ درصد
  2. عدم نصب برنامه های سنگین گرافیکی و بازی های سنگین
  3. استفاده از شارژر استاندارد و اورجینال گوشی
  4. عدم استفاده از گوشی حین شارژ شدن

اگر عمر باتری گوشی‌تان تمام شده است تنها کاری که می‌توانید انجام دهید تعویض باتری آیفون 12 مینی است. با تعویض باتری می‌توانید جانی دوباره به دستگاه خود بدهید.

تعویض هارد پروگرم شده گوشی آیفون 12 mini

هارد پروگرم شده که به اسم eMMc نیز شناخته می‌شود از قطعات اصلی در هر گوشی می‌باشد. این قطعه به کمک پایه‌های موجود بر روی آن روی مادربرد قرار می‌گیرد. این قطعه اجازه بوت کردن را به سیستم عامل می‌دهد. همچنین این قطعه فضای مورد نیاز جهت ذخیره سازی اطلاعات و نصب برنامه را برای شما فراهم می‌کند‌. اما این قطعه بسیار حساس بوده و بر اثر عواملی چون: خیس شدن گوشی، تغییر ولتاژ الکتریکی، ریست کردن گوشی هنگام ضعیف بودن باتری، اجرای برنامه و بازی های سنگین و… آسیب می‌بیند. اما باید بدانید که با تعویض این قطعه تمام اطلاعات بر روی گوشی از بین خواهد رفت. اما گاهی به دلیل آسیب دیدگی کوچک می‌توان آن را تعمیر کرد که با تعمیر هارد گوشی آیفون IPhone 12 mini اطلاعات آن قابل باز گردانی است.

آب خوردگی گوشی آیفون ۱۲ mini

گوشی آیفون ۱۲ مینی از استاندارد IP68 بهره می‌برد و در عمق ۶ متری تا نیم ساعت بدون مشکل می‌توانید از آن استفاده کنید اما این امکان نیز وجود دارد که از سوکت‌های گوشی آب به داخل گوشی نفوذ کند و به آن آسیب وارد کند. البته نه تنها این گوشی بلکه تمام گوشی‌ها بعد از تعمیر دیگر این امکان را ندارند و خاصیت ضد آبی آن ها از بین می رود. پس بهتر است گوشی خود را در برابر آب محافظت کنید. اما اگر گوشی شما خیس شد و آب به داخل آن نفوذ کرد بهتر است چند اقدام اولیه که در زیر به توضیح آن می‌پردازیم را انجام دهید که آسیب کمتری به گوشی و قطعات داخلی آن وارد شود.

  1. پس از آب خوردگی آیفون ۱۲ mini، سریعا دستگاه خود را خاموش کنید تا جریان الکتریکی بین قطعات قطع شود و آسیبی به آن ها وارد نشود‌.
  2. هرگز برای خشک کردن گوشی از تکان دادن آن استفاده نکنید، زیرا این امر باعث می شود تا به دیگر قطعات که خشک هستند آب نفوذ کند و سبب آسیب به آن قطعات شود.
  3. از باد گرم سشوار برای خشک کردن گوشی استفاده نکنید که این امر باعث آسیب به قطعات گوشی می شود. بهتر است گوشی را با باد سرد و یا دستمال پارچه ای خشک کنید.
  4. بعد از خیس شدن گوشی به هیچ وجه آن را شارژ نکنید. زیرا ممکن است جریان الکتریکی با آب واکنش داده و سبب منفجر شدن گوشی شود که علاوه بز آسیب به گوشی، جان شما را نیز به خطر می اندازد.

بهترین کار این است که گوشی شما به دست تعمیرکار عیب یابی شود. آب‌خوردگی دستگاه ممکن است در همان لحظه خود را نشان دهد و پس از مدتی استفاده، گوشی خود به خود خاموش شود.

خرید قطعات گوشی IPhone 12 mini

برای اینکه گوشی‌های آسیب دیده مجددا کیفیت اولیه خود را به دست آورند باید به چند فاکتور دقت داشت که یکی از آن ها استفاده از قطعات اورجینال است. در مرکز تعمیرات ۱۱۸ تمام قطعات با کیفیت اصلی وجود دارند که با تماس تلفنی، خرید آنلاین و یا به صورت حضوری می توانید قطعه مورد نظر خود را تهیه نمایید. اگر تمایل به خرید قطعات اورجینال IPhone 12 mini دارید می توانید به سه صورت گفته شده با همکاران ما در ارتباط باشد که در اولین فرصت به در خواست شما رسیدگی می شود. تمامی خدمات این مرکز معنبر بوده و همراه با فاکتور سربرگدار به شما ارائه می شود.

تعویض قطعات گوشی آیفون ۱۲ مینی

گوشی‌های آیفون امنیت بالایی داشته و از نظر سخت افزاری نیز کیفیت مطلوبی را شاهد هستیم. اما در صورت آسیب دیدن این دستگاه‌ها برای تعمیر نیز به مهارت بالایی می‌باشد. پس باید دقت داشته باشید که تعمیر آن را به چه کسی می‌سپارید. در مجموعه ما بهترین تکنسین‌ها در مدت زمان کوتاهی تعمیر آیفون 12 مینی را انجام می‌دهند. تنها کافیست گوشی خود را توسط پیک و یا به صورت حضوری به ما بسپارید تا با دقت بالایی تعمیر آن انجام شده و پس از انجام تست های نهایی برایتان ارسال شود. لازم به ذکر است تعویض قطعات گوشی IPhone 12 mini شامل گارانتی مجموعه می‌شود.