نمایش دادن همه 7 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی هواوی P10 Plus نیز همانند سایر گوشی‌های سری 10 لایت در فوریه سال 2017 توسط کمپانی قدرتمند هواوی معرفی شد. این گوشی نسبت به سری‌های قبل کمی سنگین تر شده است و از وزن 165 گرم برخوردار است شاید دلیل آن استفاده از شیشه و فلز در ساخت و طراحی بدنه این دستگاه می‌باشد. درب پشت و فریم این دستگاه آلومینیومی است و باعث یکپارچه شدن بدنه گوشی شده است. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی پی 10 پلاس 71 درصد از پنل جلویی گوشی را در بر گرفته است و نمایشگر 5.5 اینچی را برای کاربران فراهم کرده است. این نمایشگر توسط محافظ صفحه نمایش کورنینگ گوریلا گلس نسخه‌ی 5 در برابر ضربه و شکستگی محافظت می‌شود. تصاویر در این نمایشگر با کیفیت 1440 در 2560 پیکسل و تراکم پیکسلی 540 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند.

دوربین اصلی این گوشی مجهز به دو سنسور 12 و 20 مگاپیکسلی شده است که لنز 12 مگاپیکسلی رنگی است و لنز 20 مپاپیکسلی سیاه و سفید است و به گوشی امکان ثبت تصاویری با جزئیات بیشتری را می‌دهد. در کل دوربین پشت گوشی هواوی پی 10 پلاس تصاویر خوب و با کیفیتی را همراه با جزئیات برای کاربران به ارمغان می‌آورد. دوربین سلفی این دستگاه نیز دارای سنسور 8 مگاپیکسلی با بازشوندگی دیافراگم f/1.9 در نظر گرفته شده است. این دوربین قادر است ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسل را با نرخ 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران ضبط نماید. باتری گوشی هواوی پی 10 پلاس نیز با میزان ظرفیت 3750 میلی امپر ساعت شارژدهی مناسبی را برای دستگاه تامین می‌کند و کاربران را تا پایان روز همراهی خواهد کرد.

تعمیر گوشی هواوی P10 plus

یکی از جمله خدماتی که تعمیرکاران مرکز تعمیرات 118 به مشتریان خود ارائه می‌دهند، تعمیر گوشی هواوی پی 10 پلاس است. تعمیر گوشی‌های هوشمند شامل تعویض قطعات و یا تعمیر آن‌ها می‌شود لذا قبل از مراجعه به مراکز تعمیرات موبایل از مهارت تعمیرکاران و معتبر بودن مراکز اطلاعات لازم را کسب نمایید چرا که استفاده از قطعات بی کیفیت و نامرغوب بعد از مدتی مشکل ساز خواهد شد. در این مرکز تعمیرکاران خبره با استفاده از قطعات و ابزارالات اورجینال بهترین خدمات را در زمینه‌ی تعویض قطعات گوشی هواوی پی 10 پلاس و سایر قطعات به شما ارائه خواهند کرد. قطعات داخلی و سخت افزاری اسمارت فون‌ها در اغلب موارد به دلیل ضربه و یا آبخوردگی دچار آسیب می‌شوند که لازم است قبل از تعمیر در ابتدا عیب یابی شوند که این امر نیز در این مجموعه به صورت رایگان انجام خواهد شد.

خرید قطعات گوشی هواوی P10 plus

مرکز تعمیرات موبایل 118 با چندین سال سابقه در زمینه تعمیر٬ تعویض و فروش انواع قطعات و ابزارآلات تعمیرات موبایل مفتخر است تا بهترین خدمات را به کاربران عزیز ارائه نماید. قطعات به فروش رسیده در این مرکز دارای کیفیت اورجینال و قیمتی مناسب است که تعمیرکاران می توانند این قطعات را به صورت حضوری از این مرکز و یا آنلاین از طریق سایت تعمیرات 118 خریداری نمایند. چنانچه تعمیرکاران به دنبال خرید قطعات گوشی هواوی P10 plus به صورت اورجینال هستند می‌توانند از این مرکز تهیه نمایند. همراه با خرید قطعات مورد نیاز خود می‌توانید از فاکتور خرید به همراه گارانتی معتبر قطعات و ابزارآلات نیز بهره مند گردید.  قیمت قطعات به دلیل نوسانات ارزی درج نشده است لذا می توانید جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی هواوی P10 plus با واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.