نمایش دادن همه 8 نتیجه

نمایش 9 24 36

یکی از بزرگترین گوشی‌های موجود در بازار فوریه سال 2017 توسط کمپانی سونی با نام گوشی سونی Xperia XA1 Ultra معرفی شد. نمایشگر این گوشی به وسیله‌ی گوریلا گلس نسخه‌ی 4 پوشانده شده است تا از این قطعه در برابر ضربه و آبخوردگی مراقبت نماید. بدنه‌ی این دستگاه از ترکیب شیشه, پلاستیک و آلومینیوم ساخته شده است و به دلیل استفاده از جنس پلاستیک در پنل پشت موجب وزن سبک 188 گرمی دستگاه شده است. سونی در ساخت ال سی دی گوشی سونی اکسپریا XA1 اولترا از فناوری IPS LCD بهره برده است که موجب وضوح بالای تصاویر و متون می‌شود همچنین 16 میلیون رنگ را نمایش می‌دهد. این نمایشگر با اندازه‌ی 6 اینچی یکی از بزرگترین صفحه‌ نمایش موجود در بازار بوده که 76 درصد از پنل جلویی گوشی را در بر گرفته است. تصاویر در این نمایشگر با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 367 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. این گوشی در دو نسخه‌ی 32 گیگابایتی با 4 گیگ رم و 64 گیگابایتی با ۴ گیگ رم به کاربران عرضه شده است.

دوربین پشت گوشی سونی اکسپریا XA1 اولترا دارای سنسور 23 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.0 می‌باشد. این دوربین از قابلیت ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR پشتیبانی می‌کند و به لطف کمک فلش LED به کاربران امکان عکاسی در محیط‌های تاریک و کم نور را فراهم می‌کند. دوربین سلفی این گوشی نیز با لنز 16 مگاپیکسلی تصاویر خوبی را برای قرار دادن در شبکه‌هایب اجتماعی برای کاربرام فراهم می‌کند. این دوربین همانند دوربین پشت ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را ضبط می‌کند. باتری گوشی سونی اکسپریا XA1 اولترا دارای ظرفیت 2700 میلی آمپری است که انرژی الکتریکی دستگاه را تامین می‌کند.

تعمیر گوشی سونی Xperia XA1 Ultra

تعمیر گوشی سونی اکسپریا XA1 اولترا یکی از انواع خدماتی است که تعمیرکاران تعمیرات موبایل برای کاربران انجام می‌دهند. تعمیر و تعویض قطعات گوشی‌های هوشمند امری دشوار است و برای انجام آن تعمیرکاران لازم است از مهارت و دانش بالایی برخوردار باشند. چنانچه دستگاه شما دچار آسیب شده و نیاز به تعمیر دارد می‌بایست به مراکز معتبر و مجاز جهت تعمیر گوشی خود مراجعه نمایید. استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال نیز یکی از پارامترهای مهمی است که در تعمیر گوشی از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. مرکز تعمیرات 118 با در اختیار داشتن قطعات اورجینال و با کیفیت جهت تعویض قطعات گوشی سونی اکسپریا XA1 اولترا و سایر گوشی‌های هوشمند بهره می‌برد.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia XA1 Ultra

مرکز تعمیرات موبایل 118 با چندین سال سابقه در زمینه تعمیر٬ تعویض و فروش انواع قطعات و ابزارآلات تعمیرات موبایل مفتخر است تا بهترین خدمات را به کاربران عزیز ارائه نماید. قطعات به فروش رسیده در این مرکز دارای کیفیت اورجینال و قیمتی مناسب است که تعمیرکاران می توانند این قطعات را به صورت حضوری از این مرکز و یا آنلاین از طریق سایت تعمیرات 118 خریداری نمایند. چنانچه تعمیرکاران به دنبال خرید قطعات گوشی سونی Xperia XA1 Ultra به صورت اورجینال هستند می‌توانند از این مرکز تهیه نمایند. همراه با خرید قطعات مورد نیاز خود می‌توانید از فاکتور خرید به همراه گارانتی معتبر قطعات و ابزارآلات نیز بهره مند گردید.  قیمت قطعات به دلیل نوسانات ارزی درج نشده است لذا می توانید جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی سونی Xperia XA1 Ultra با واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.