نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

موتورولا در تلاش است تا برندش را دوباره زنده کند، سری P  گوشی های این برند به تازگی وارد بازار شده و جایگاه خوبی هم پیدا کرده است. موتورولا گوشی One P30 Play را در آگوست ۲۰۱۸ در بازار عرضه کرد. پس از گذشت یک ماه هم موتو P30 Note را به عنوان جدیدترین اسمارت فون میان رده ی خود معرفی کرد. قطعات گوشی موتورولا نایاب نیستند و در صورت به وجود آمدن مشکلی تعمیر می شود و اگر نیاز به تعویض قطعه موتورولا One P30 Play داشته باشد از فروشگاه تعمیرات ۱۱۸ می توانید سفارش دهید. ما همواره تلاش کرده ایم اورجینال ترین قطعات موتورولا One P30 Play را در این مجموعه جمع آوری کنیم تا بهترین تعمیرات را داشته باشیم و بتوانیم رضایت شما را جلب کنیم. تاچ و ال سی دی One P30 Play و باتری One P30 Play از جمله قطعات پر کاربرد این گوشی هستند .

تعمیر و قطعات موتورولا One P30 Play

گوشی One P30 Play دارای صفحه نمایش ۵.۹ اینچی و این نمایشگر دارای  رزولوشن ۲۸۷PPI است. نمایشگر این گوشی در مقایسه با تاچ و ال سی دی Moto Z2 Play بزرگتر است و شما تصاویر را با وضوح بهتری می توانید ببینید. ولی با تمام وجود فناوری های جدید هنوز هم نمایشگر ها از حساسیت بالایی برخوردار هستند و همیشه از آسیب پذیرترین قطعات گوشی به حساب می آیند و در هنگام آسیب دیدگی باید به یک تعمیرکار خبره بسپارید تا موقع تعویض نمایشگر به دیگر قطعات آسیب نرساند.

باتری گوشی موتورولا One P30 Play قابلیت ذخیره سازی انرژی تا 3000 میلی آمپر ساعت را دارا بوده که برابر ظرفیت باتری گوشی موتورولا P30 می باشد. زمان آماده به کاری این باتری ۱۰۲ ساعت است و می توانید ۲۶ ساعت و ۵۲ دقیقه با آن مکالمه کنید ۱۳ ساعت وب گردی کنید و فیلم ببینید. باتری این گوشی هم پرسی بوده و برای تعویض باتری One P30 Play هم باید با ابزار آلات تعمیر موبایل گوشی را باز کرده و باتری جایگزین شود.

 تعمیرات  One P30 Play و تعویض قطعات گوشی One P30 Play در مرکز تعمیرات 118 انجام می شود. ابتدا باید درخواست خود را ثبت کنید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا دراسرع وقت پیک برای تحویل گرفتن گوشی ارسال شود. و بعد از تشخیص علت خرابی و تخمین قیمت با شما تماس گرفته و زمان تعمیر اعلام شود. جهت اطلاع از بروزترین قیمت باتری موتورولا One P30 Play و خرید باتری موتورولا One P30Play و راهنمایی جهت خرید و ارسال کالا، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به هرگونه سوالات  شما هستند.