نمایش دادن همه 4 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی شیائومی Poco X2 در فوریه سال 2020 به دنیای تکنولوژی معرفی شده است و شباهت زیادی به موبایل Redmi K30 دارد. تنها تفاوت این دو اسمارتفون در لوگوی شرکت است که در روی قاب گوشی قرار گرفته است. از یک نمونه ی براق برای طراحی این گوشی استفاده شده است و دارای فریم مرکزی پلاستیکی می باشد. یک لایه شیشه ای گوریلا گلس در قسمت جلویی و پشتی دستگاه قرار گرفته و موجب لغزنده شدن  بدنه گوشی شده است. نزدیک یه 85 درصد قسمت جلویی دستگاه را نمایشگر لمسی خازنی IPS LCD با قطر 6.67 اینچ پوشانده است. این نمایشگر ها زاویه دید خوبی دارند و همچنین رنگ ها را بسیار طبیعی تر جلوه می دهند. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Poco X2 حدود 107 سانتی متر مربع است و دارای نسبت تصویر 20 به 9 می باشد.

در بالای ال سی دی بریدگی  مستطیل شکلی وجود دارد و داخل آن دوربین دوگانه 20 و 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است. با دوربین سلفی گوشی شیائومی Poco X2 می توانید عکس های واضح و با کیفیتی را ثبت کنید اما رنج دینامیک آن کمی پایین است. سنسور 2 مگاپیکسلی نیز برای تشخیص عمق تصاویر به کار می رود. در قسمت پشتی دستگاه ماژول دایره ای شکل طراحی شده و داخل آن دوربین چهارگانه به صورت عمودی قرار گرفته است. دوربین اصلی گوشی دارای یک سنسور 64 مگاپیکسلی سونی IMX686، یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک دوربین عمق می باشد. تصاویر ثیت شده با این دوربین ها بسیار خوب به نظر می رسند اما این گوشی تنوع جدیدی برای افکت های گوشی ارائه نداده است.

باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپر برای تامین انرژی مورد نیاز دستگاه در نظر گرفته شده است. باتری گوشی شیائومی Poco X2 با استفاده از فست شارژ 27 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و کاربر را یک روز استفاده ی نیمه سنگین همراهی می کند. برای فول شارژ شدن باتری گوشی تنها به 68 دقیقه وقت نیاز است. سیستم عامل اندروید 10 به همراه رابط کاربری MIUI 11 روی دستگاه نصب شده است. قلب تپنده ی دستگاه را چیپست اسنپدراگون 730 تشکیل می دهد که شامل 8 هسته می شود. این گوشی در سه نسخه با رم و حافظه ی داخلی به ترتیب 6 و 64، 6 و 128، 8 و 256 به بازار عرضه شده است.

تعمیر گوشی شیائومی Poco X2

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر شیائومی Poco X2 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی شیائومی Poco X2 وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی پوکو ایکس 2

امکان خرید قطعات شیائومی Poco X2 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Poco X2 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.