نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی شیائومی در تلاش است تا بتواند در میان شرکت هایی مثل هوآوی و سامسونگ دارنده ی جایگاه ویژه ای باشد و در حال طراحی گوشی های هوشمند فوق العاده ای است. این شرکت گوشی شیائومی Mi 10 Pro 5G را در فوریه سال 2020 به بازار معرفی کرده است. در این گوشی از پنل قدرتمند Super AMOLED capacitive  بهره گرفته شده است که می تواند 16 میلیون رنگ واقعی را نمایش دهد. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Mi 10 Pro 5G حدود 109.2 سانتی متر مربع است و حدود 89.8 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. برای مراقبت از این نمایشگر، یک لایه شیشه ای Corning Gorilla Glass 5 روی نمایشگر قرار داده است.  دوربین سلفی این گوشی در بالای ال سی دی و داخل یک حفره ی کوچک جای گرفته است.

در طراحی این گوشی مانند نسل قبل سنگ تمام گذاشته شده است و در قسمت پشتی این گوشی با ساختاری عمودی، 4 لنز جای گرفته اند. دوربین اصلی گوشی شیائومی می 10 پرو، دارای سنسور 108 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.7 می باشد. با استفاده از دوربین این گوشی شما می توانید با کیفیت  4Kو 8K فیلم برداری کنید. سیستم عامل در نظر گرفته شده برای این گوشی Android 10.0 و قابل ارتقا تا آخرین نسخه ی به روز شده می باشد. باتری گوشی شیائومی Mi 10 Pro 5G از نوع لیتیوم پلیمری و دارای ظرفیت 4500 میلی آمپری است. بک کمک فست شارژ 50 واتی ابن باتری در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود. از این گوشی می توان به عنوان پاور بانک نیز استفاده کرد و دستگاه های الکترونیکی دیگر را شارژ کنید.

تعمیر گوشی شیائومی Mi 10 Pro 5G

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیر موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی Mi 10 Pro 5G از جمله خدمات تخصصی است که در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام می شود. تعمیرکاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. از دیگر امکانات این مرکز می توان به ضمانت نامه اشاره کرد که به هنگام تحویل گوشی به شما تحویل داده می شود تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی شیائومی Mi 10 Pro 5G که در تعمیرات مورد استفاده قرار می گیرند اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند.

خرید قطعات گوشی شیائومی می 10 پرو

با خرید قطعات اورجینال از مرکزی معتبر می توانید از کیفیت تعمیر دستگاه مطمئن باشید. تعمیرکارانی که در حوزه ی تعمیرات وبایل فعالیت می کنند می دانند که استفاده از قطعات اورجینال در نتیجه ی کار تعمیرکاران تاثیر مستقیمی دارد به همین دلیل همواره به دنبال خرید اورجینال هستند. جهت خرید قطعات شیائومی Mi 10 Pro 5G می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنید. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می کنند. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Mi 10 Pro 5G روی سایت وارد نشده است می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت ها مطلع شوید. همکاران ما در این مجموعه اماده ی خدمت رسانی به شما هستند.