نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

در اکتبر سال 2017 هواوی محصول میان رده خود را با نام گوشی هواوی Mate 10 Lite رونمایی کرد. این گوشی برخلاف میت 10 از ترکیب شیشه و فلز ساخته شده است و پنل پشتی و فریم آن از نوع آلومینیوم طراحی شده است. وزن این دستگاه 164 گرم است و دارای ابعادی 156.2 x 75.2 x 7.5 میلی‌متر می‌باشد. این دستگاه با نمایشکر 5.9 اینچ که 76 درصد از قاب جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است باعث شده تا دستگاه از حاشیه‌ی بسیار کمی برخوردار باشد. ال سی دی گوشی هواوی میت 10 لایت تصاویر را با کیفیت 1080 در 2160 پیکسل و تراکم پیکسلی 409 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. این نمایشگر از نوع IPS LCD ساخته شده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست همچنین تصاویر و متون را با وضوح و میزان روشنایی بالایی نمایش می‌دهد. این دستگاه در یک نسخه‌ی 64 گیگابایتی با 4 گیگابایت رم عرضه شده است که کاربران می‌توانند ظرفیت این حافظه را از طریق کارت حافظه افزایش دهند.

هواوی برای دوربین پشت گوشی از دو لنز بهره گرفته است. این دو لنز به سنسور 16 مگاپیکسلی واید با دیافراگم f/2.2 و سنسور 2 مگاپیکسلی جهت تشخیص عمق تصویر مجهز شده‌اند. دوربین پشت گوشی هواوی میت 10 لایت از قابلیت فلش LED، ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR برخوردار است و امکان ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم می‌کند. دوربین سلفی این دستگاه نیز به دو سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی مجهز شده است که تصاویر بسیار خوبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. باتری گوشی هواوی میت 10 لایت از نوع لیتیوم یونی غیر قابل تعویض است و با میزان ظرفیت شارژدهی 3340 میلی آمپر کاربران را تا پایان روز همراهی خواهد کرد.

تعمیر گوشی هواوی Mate 10 Lite

تعمیر گوشی هواوی میت 10 لایت یکی از خدماتی است که تعمیرکاران تعمیرات موبایل 118 در اختیار کاربران قرار می‌دهند. با پیشرفت تکنولوژی در ساخت دستگاه‌های هوشمند لازم است تعمیرکاران نیز در زمینه تعمیرات موبایل پیشرفت نمایند و با استفاده از آخرین قطعات اورجینال و ابزارآلات به روز بهترین خدمات را ارائه دهند. تعمیر و تعویض قطعات گوشی هواوی میت 10 لایت در این مرکز با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال صورت می‌گیرد بنابراین می‌توانید برای این امر به این مجموعته مراجعه کرده و از گارانتی معتبر خدمات ارائه شده بهره مند گردید. در این مرکز ابتدا عیب یابی دستگاه مشتریان به صورت رایگان انجام می‌شود و با اعلام هزینه در صورت رضایت کاربران جهت تعمیر و یا تعویض اقدامات لازم انجام می‌گیرد.

خرید قطعات گوشی هواوی Mate 10 Lite

تعمیرکاران و افرادی که قصد خرید قطعات گوشی هواوی Mate 10 Lite را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. ما در این مجموعه دارنده‌ی مجموعه‌ی کاملی از قطعات گوشی هواوی هستیم و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. سفارشات از تمامی شهرهای کشور پذیرفته می‌شود و همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال آن اقدام می‌کنند. در صورتی که قیمت قطعات گوشی هواوی Mate 10 Lite روی سایت قابل مشاهده نیست می‌توانید با همکاران ما درمرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.