نمایش دادن همه 8 نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی اپل، آیپد پرو 11 را در اکتبر 2018 با نمایشگری کم حاشیه با گوشه های گرد را به بازار عرضه کرده است. این آیپد از نمایشگر IPS LCD بهره مند شده است و توانایی نمایش 16 میلیون رنگ را دارا می باشد. مساحت ال سی دی آیپد پرو iPad Pro 11 حدود 366.5 سانتی متر مربع است و حدود 82.9 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. از دیگر مشخصات این نمایشگر می توان به تراکم پیکسلی 265 و رزولوشن 2388 در 1668 اشاره کرد. در بالای این ال سی دی خبری از بریدگی نیست و سراسر صفحه‌نمایش را حاشیه‌های باریک مشکی‌رنگ در انحصار خود دارند. دوربین سلفی، سنسور مجاورت و اسپیکر مکالمه با طراحی خوشمندانه در بالای ال سی دی جای گرفته اند.

انرژی مورد نیاز این نمایشگر 11 اینچی را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 7812 میلی آمپری تامین می کند. باتری آیپد پرو iPad Pro 11 مانند یک پاور بانک عمل می کند و شما می توانید وسایل الکترونیکی خود را به راحتی شارژ کنید. دوربین پشت به همراه فلش LED و یکی از میکروفون ها در گوشه ی سمت چپ قسمت پشتی دستگاه قرار گرفته اند. به لطف ابعاد بزرگ دستگاه، برآمدگی درخور توجه دوربین استفاده از آن را روی میز دشوار نمی‌کند و در این حالت، نوسانی تجربه نخواهید کرد. دوربین آیپد پرو 11 به سنسور 12 مگاپیکسلی و 1/3 اینچی با لنز f/1.8 مجهز شده است. امکان ثبت ویدئو 4K با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه و ویدئوهای صحنه‌ آهسته‌ی Full HD با نرخ ۲۴۰ فریم‌برثانیه را دراختیار کاربر قرار می‌دهد.

تعمیر آیپد پرو 11

در مجموعه ی تعمیرات 118 مجموعه ای از تکنسین متخصص تعمیرات موبایل مشغول به فعالیت هستند و می توانند هر گونه ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی شما را بررسی کنند. تعمیر آیپد پرو iPad Pro 11 در مرکز تعمیرات با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و ابزار آلات اورجینال انجام می گیرد. شما می توانید با خیالی آسوده تعمیر گوشی خود را به تعمبر کاران مابسپارید. در ابتدا گوشی مورد برری و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه تعویض آیپد پرو 11 به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت، تعمیرکار تعویض قطعات آیپد پرو 11 را انجام داده و پس از تست های نهایی گوشی به شما تحویل داده می شود.

خرید قطعات آیپد پرو iPad Pro 11

به جهت راحتی خرید تعمیرکاران، این امکان را فراهم آورده ایم تا تعمیرکاران بتوانند به صورت غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. در صورتی که قصد خرید قطعات آیپد پرو iPad Pro 11 را دارند می توانند با کلیک روی گزینه ” افزودن به سبد خرید” مراحل ثبت سفارش خود را تکمیل کنید. در صورتی که قیمت آیپد پرو iPad Pro 11 روی سایت وارد نشده است می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت ها مطلع شوید. ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. به همین جهت آرشیو کاملی از قطعات اورجینال را در این مجموه جمع آوری کرده ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنبم.