نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

شیائومی در اوت سال 2015 گوشی Redmi 2 Prime را به بازار معرفی کرده است. این گوشی میان رده از سخت افزار قوی و همچنین قیمتی مناسبی بهره می برد. در قسمت جلویی دستگاه نمایشگر 4.7 اینچی با پنل لمسی خازنی IPS LCD قرار گرفته است. این نمایشگرها زاویه دید خوبی دارند و در زیر نور خوشید می توان به راحتی از آن ها استفاده کرد. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Redmi 2 Prime حدود 60.39 سانتی متر مربع است و 67 درصد قسمت جلویی دستگاه را پوشانده است. در هر اینچ از این نمایشگر 312 پیکسل نمایش داده می شود. از دیگر مشخصات این ال سی دی می توان به رزولوشن 720 در 1280، نسبت تصویر 16 به 9 اشاره کرد.

تامین انرژی مورد نیاز نمایشگر برای روشن شدن بر عهده ی باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 2200 میلی آمپر می باشد. شارژر 10 واتی برای شارژ باتری گوشی شیائومی Redmi 2 Prime در نظر گرفته شده است که در مدت زمان 30 دقیقه می تواند شارژ باتری را از 0 به 30 درصد برساند. در بالای ال سی دی  فضای مناسبی وجود دارد و داخل آن دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی به همراه سنسور مجاورت و اسپیکر مکالمه قرار گرفته است. دوربین سلفی پیشرفته ای برای گوشی در نظر گرفته نشده است و فقط در روشنایی و نور مناسب  می تواند تصاویر با کیفیتی ثبت کند. درب پشتی دستگاه میزبان دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی است که دارای قابلیت فوکوس خودکار می باشد. از دیگر قابلیت های این نمایشگر می توان به برچسب گذاری جغرافیایی، فوکوس لمسی، تشخیص چهره و لبخند، HDR اشاره کرد.

سیستم عامل اندروید 4.4.4  را رابط کاربری MIUI 5.1.1 برای ردمی 2 پریم در نظر گرفته شده است. شیائومی برای پردازنده مرکزی دستگاه تراشه ی اسنپدراگون 410 را در نظرگرفته است. پردازش گرافیکی دستگاه بر عهده ی تراشه ی Adreno 306 می باشد. این گوشی در یک نسخه با رم و حافظه ی داخلی 2 و 16 گیگابایت به بازار وارد شده است. بدنه ی اصلی و فریم وسط دستگاه از پلاستیک ساخته شده و حجم دستگاه حدود 133 گرم است.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi 2 Prime

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Redmi 2 Prime و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات شیائومی Redmi 2 Prime وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی 2 پریم

امکان خرید قطعات گوشی شیائومی Redmi 2 Prime به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات شیائومی Redmi 2 Prime روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.