نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy S5 Plus در اکتبر 2014 رونمایی شده و در نوامبر همان سال به بازار عرضه شد. ابعاد این گوشی در اندازه 142 * 72.5 * 8.1میلیمتر بوده که دارای وزن 145 گرم می باشد. نمایشگر این گوشی در اندازه 5.1 اینچ 69.9 درصد از صفحه رویی گوشی را به خود اختصاص داده است. این نمایشگر از نوع Super AMOLED می باشد که در رزولوشن 1080 * 1920 پیکسل کیفیت بالایی دارد. می توانید در صفحه نمایشی به اندازه 71.7 سانتی مترمربع تصاویر را با کیفیت FullHD ملاحظه کنید. از گوریلاگلس 3 در این گوشی استفاده شده است که لایه ای ضد آب نیز بر روی آن نیز وجود دارد. برای سیستم عامل این گوشی Android 4.4.2 را در نظر گرفته اند.

تراشه اصلی از نوع Qualcomm APQ8084 Snapdragon 805، پردازنده مرکزی یا همان CPU از نوعQuad-core 2.5 GHz Krait 450 و پردازنده گرافیکی از نوع Adreno 420 می باشند. می توانید با استفاده از کارت SD حافظه دستگاه را ارتقاء دهید ولی بدون حافظه خارجی 16 یا 32 گیگ فضا برای ذخیره سازی خواهید داشت. دوربین های استفاده شده در این گوشی کیفیت مناسبی داشته و با رزولوشن 16 برای دوربین اصلی و رزولوشن 2 مگاپیکسل برای دوربین سلفی می توانید با کیفیت های بالایی عکاسی یا فیلم برداری نمایید. باتری گوشی گلکسی اس5 پلاس از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 2800 میلی آمپر ساعت می باشد که امکان مکالمه تا 20 ساعت یا پخش موزیک تا 70 ساعت را برای شما فراهم می کند.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی اس5 پلاس

ابزارها و دستگاه های الکترونیکی به دلایل بسیاری مانند وارد شدن ضربه و یا خیس شدن ممکن است آسیب دیده و نیاز به تعویض قطعات و تعمیر داشته باشند. اما برای اینکه دستگاه مجد مانند روز اول شود و کیفیت اولیه آن بازگردد باید به دو نکته توجه داشته باشید. نکته اول انتخاب مرکزی معتبر و با سابقه می باشد که دارای کادری مجرب و حرفه ای باشد و مورد بعدی استفاده از قطعات اورجینال می باشد. در مرکز تعیمرات 118 تعمیرکاران ما از بین بهترین افراد انتخاب شده اند و دارای تجربه کافی در این امر می باشند. پس با خیالی آسوده تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی سامسونگ Galaxy S5 Plus را می توانید به ما بسپارید. تعمیرکاران ما بهترین ابزار ها را در اختیار دارند و برای تعویض از کیفیت اورجینال قطعات گوشی سامسونگ  S5 Plus استفاده می کنند.

خرید قطعات گوشی سامسونگ s5+

اگر به دنیال خرید قطعات گوشی گلکسی S5 Plus با کیفیت اورجینال هستید اما مرکزی را برای خرید نمیشناسید ما به شما فروشگاه مرکز تعمیرات 118 را پیشنهاد می‌دهیدم. در فروشگاه این مرکز تمام قطعات اورجینال می باشند و به صورت مستقیم به فروش می رسند و به همین دلیل قیمت قطعات گوشی گلکسی S5+ و قطعات دیگر بسیار ارزان و مقرون به صرفه‌تر از سایر مراکز می‌باشد. در این مرکز به صورت حضوری و یا غیر حضوری امکان خرید قطعات را دارید و با تماس تلفنی می توانید از قیمت قطعات اطلاع یابید. در صورت خرید اینترنتی می توانید با کلیک بر روی گزینه افزودن به سبد خرید می توانید خرید خود را تکمیل کرده که پس از آن همکاران ما جهت هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت. همکاران و تعمیرکاران در صورت استفاده از قطعات اورجینال می‌توانند تا حد بالایی رضایت مشتریان خود را جلب نمایند.