نمایش دادن همه 7 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی هواوی Mate 9 در نوامبر سال 2016 توسط کمپانی قدرتمند هواوی معرفی شد. ساختار بدنه‌ی این دستگاه از نوع شیشه و فلز است که دارای ابعاد 156.9 x 78.9 x 7.9 میلی‌متر و وزن 190 گرم می‌باشد. پنل جلویی شیشه‌ای و قاب پشت به همراه فریم گوشی از جنس آلومینیوم ساخته شده است که باعث یکپارچه شدن دستگاه می‌شود. فناوری به کار رفته در ال سی دی گوشی هواوی میت 9 از نوع IPS LCD است که موجب میزان روشنایی و وضوح تصاویر و متون می‌شود. این نمایشگر قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارد و از چندین لمس به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. اندازه‌ی این نمایشگر 5.9 است که به طور تقریبی 77 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 373 پیکسل بر اینچ خواهند بود. هواوی برای محافظت از این نمایشگر از محافظ کورنینگ گوریلا گلس نسخه‌ی 3 بهره برده است. حافظه‌ی داخلی پیش فرض این دستگاه 64 گیگابایت ظرفیت دارد و از یک رم 4 گیگابایتی بهره برده است و کاربران می‌توانند ظرفیت آن را با استفاده از کارت حافظه افزایش دهند.

دوربین اصلی گوشی هواوی میت 9 دوگانه است و این بدان معناست که از دو لنز برخوردار می‌باشد. لنز اول دارای سنسور 12 مگاپیکسلی با بازشوندگی دیافراگم f/2.2 و لنز دوم از یک سنسور 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 بهره برده است. این دوربین توسط شرکت معروف لایکا ساخته شده است که تصاویر بسیار خوب و با کیفیتی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این دوربین از قابلیت ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR و فلش دوگانه LED بهره برده است. کاربران با استفاده از این دوربین می‌توانند ویدئوهایی با دو کیفیت 2160 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه و 1080 پیکسل با نرخ 30 و 60 فریم بر ثانیه ضبط نمایند. باتری گوشی هواوی میت 9 از ظرفیت 4000 میلی آمپری برخوردار است که به راحتی انرژی یک روز کامل دستگاه را تامین می‌کند.

تعمیر گوشی هواوی Mate 9

گوشی‌های هوشمند امروزی با پیشرفت تکنولوژی نیز از پیشرفت چشمگیری برخوردار شده‌اند و کاربران روز به روز با عصر تکنولوژی جدید رو به رو می‌شوند. از آنجایی که هزینه‌ی خرید گوشی جدید مقرون به صرفه نیست بنابراین کاربران در صورت خرابی گوشی خود لازم است به تعمیرکاران تعمیرات موبایل مراجعه نمایند. مرکز تعمیرات موبایل 118 با سابقه‌ای چندین ساله مفتخر است تا بهترین خدمات را در زمینه تعمیر و تعویض قطعات گوشی‌های هوشمند مانند تعمیر گوشی هواوی میت 9 در اختیار کاربران خود قرار دهد. در این مجموعه تیمی متخصص بذای تعمیر و تعویض قطعات گوشی هواوی میت 9 شما حضور دارند تا با بررسی دقیق دستگاه بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه دهند. در این مرکز تمامی خدمات ارائه شده با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال انجام می‌گیرد لذا با اطمینان خاطر می‌توانید دستگاه خود را به تعمیرکاران ما بسپارید.

خرید قطعات گوشی هواوی Mate 9

تعمیرکاران و افرادی که قصد خرید قطعات گوشی هواوی Mate 9 را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. ما در این مجموعه دارنده‌ی مجموعه‌ی کاملی از قطعات گوشی هواوی هستیم و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. سفارشات از تمامی شهرهای کشور پذیرفته می‌شود و همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال آن اقدام می‌کنند. در صورتی که قیمت قطعات گوشی هواوی Mate 9 روی سایت قابل مشاهده نیست می‌توانید با همکاران ما درمرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.