نمایش دادن همه 7 نتیجه

نمایش 9 24 36

تبلت انحصاری آنر به نام Honor Pad 2 در سال 2016 به بازار عرضه شده است. با عرضه ی این تبلت حضور کمپانی آنر در تولید تبلت ها به صورت رسمی اعلام شد. تا قبل از این تبلت، شرکت آنر به صورت مشترک با شرکت هوآوی، دو تبلت مدیاپد ایکس 1 و مدیاپد ایکس 2 را معرفی کرده بودند. این تبلت ها مانند بقیه ی محصولات آنر، قیمت پایین و سخت افزار قابل قبولی داشتند. برای تامین انرژی مورد نیاز تبلت آنر از باتری های لیتیوم یونی و لیتیوم پلیمری استفاده می شود. باتری های لیتیوم یونی ساختار مخصوص خود را دارند و ماده ی الکترولیتی که درون آن قرار گرفته است می تواند یون ها را بین دو قطب مثبت و منفی جابه جا کند. باتری های لیتیوم پلیمری بسیار سبک هستند و در اشکال مختلفی ساخته می شوند. در باتری‌های لیتیوم پلیمر یا li-po، ماده جداساز از پلیمر میکرو متخلخل تشکیل شده است که در یک ژل الکترولیتی پوشیده شده است.

باتری تبلت آنر Honor مانند دیگر باتری هایی که در دستگاه ها استفاده می شود دارای طول عمر مشخصی است که پس از مدتی استفاده دستگاه برای ادامه ی کار نیاز به باتری جدید دارد. نحوه‌ی شارژ صحیح باتری به دمای کارکرد پایین‌تر و پرهیز از شارژ کامل و خالی شدن کامل، به افزایش عمر باتری کمک می‌کند. اما به یاد داشته باشید ظرفیت باتری تبلت آنر همیشه در حال کمتر شدن است و با هر بار سیکل شارژ از عمر باتری تبلت Honor کم می شود. باتری تبلت Honor دارای طول عمر بین 3 یا 4 سال است که اگر در این زمان از باتری به درستی استفاده نشود موجب کم شدن این زمان می شود. تمام شدن عمر باتری تبلت با علائمی مختلفی مانند شارژ و دشارژ سریع، داغی بیش از حد دستگاه نشان داده می شود. امکان تعویض باتری تبلت آنر وجود دارد و شما پس از تعویض مانند سابق می توانید از دستگاه خود استفاده کنید.

تعمیر باتری تبلت Honor

تعمیر باتری تبلت به دست کاربر قابل انجا نیست زیرا درب پشت دستگاه با چسب به فریم اصلی چسبیده شده و امکان باز شدن به دست کاربر وجود ندارد. تعویض باتری تبلت Honor را به مرکزی معتبر بسپارید که مطمئن هستید از ابزار آلات مناسب استفاده می کنند و همچنین این تعمیر به دست فردی متخصص انجام می شود. مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر باتری تبلت آنر Honor و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی باتری تبلت ها قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید باتری تبلت Honor

امکان خرید باتری تبلت آنر Honor  به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت باتری تبلت Honor روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.