نمایش دادن همه 3 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی هواوی Mate 30 در ماه سپتامبر سال 2019 توسط کمپانی هواوی معرفی شد. این دستگاه از ساختاری مرکب از شیشه و فلز ساخته شده است به طوری که پنل جلویی و درب پشت آن از نوع شیشه و فریم‌های فلزی باعث چشم نوازی گوشی شده است. اگرچه نوع شیشه‌ای مخصوصا در قاب پشتی مستعد جذب لک و اثر چربی است اما ظاهر بسیار جدابی را به دستگاه می‌بخشد. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی میت 30 از اندازه‌ی 6.62 اینچ بهره برده است و نوعی فبلت محسوب می‌شود و کاربرانی که به نمایشگرهای بزرگ علاقه دارند این دستگاه برای آن‌ها بسیار مناسب است. نمایشگر این دستگاه حدود 87 درصد از پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است و تصاویر را با رزولوشن 1080 در 2340 با تراکم پیکسلی 389 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. هواوی این دستگاه را در دو نسخه‌ی 128 گیگابایتی به همراه 6 و 8 گیگابایت رم  عرضه کرده است که کاربران می‌توانند به وسیله‌ی کارت حافظه ظرفیت آن را تا 256 گیگابایت افزایش دهند.

دوربین پشت گوشی هواوی میت 30 از سنسور سه گانه بهره برده است که به کمک هم می‌توانند تصاویر بسیار خوبی را از خود به جای گذارند. این دوربین از سنسور 40 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و سنسور 16 مگاپیکسلی با دیافراگم  f/2.2 بهره برده است که لنز دوربین این دستگاه توسط شرکت بزرگ لایکا ساخته شده است. دوربین سلفی این گوشی مجهز به یک سنسور 24 مگاپیکسلی که قابلیت ثبت تصاویر در حالت HDR را برای کاربران فراهم می‌کند. باتری گوشی هواوی میت 30 با ظرفیت 4200 میلی آمپر انرژی این دستگاه بزرگ را تامین می‌کند. این باتری از قابلیت شارژ سریع برخوردار است و در مدت زمان کوتاهی شارژ می‌شود همچنین از طریق بی سیم می‌توان این باتری بزرگ را شارژ نمود.

تعمیر گوشی هواوی Mate 30

تعمیرکاران تعمیرات موبایل در این مجموعه جهت تعمیر انواع گوشی‌های هوشمند مانند تعمیر گو.شی هواوی میت 30 از قطعات و ابزارآلات اورجینال بهره می‌گیرند. چنانچه کاربران به دنبال مرکزی مطمئن جهت تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی هواوی میت 30 خود هستند می‌توانند به این مجموعه به صورت حضوری مراجعه کرده تا از قطعات با کیفیت این مرکز بهره‌مند گردند. در صورتی که مشتریان عزیز به این مرکز دسترسی ندارند می‌توانند دستگاه خود را از طریق پست به این مجموعه ارسال کرده و از طریق تماس تلفنی تعمیر دستگاه خود را پیگیری نمایند. لازم به دکر است برای کسب اطلاعات بیشتر همانند هزینه‌ی تعویض قطعات هواوی Mate 30 لازم است با کارشناسان واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.

خرید قطعات گوشی هواوی Mate 30

مرکز تعمیرات موبایل 118 با چندین سال سابقه در زمینه تعمیر٬ تعویض و فروش انواع قطعات و ابزارآلات تعمیرات موبایل مفتخر است تا بهترین خدمات را به کاربران عزیز ارائه نماید. قطعات به فروش رسیده در این مرکز دارای کیفیت اورجینال و قیمتی مناسب است که تعمیرکاران می توانند این قطعات را به صورت حضوری از این مرکز و یا آنلاین از طریق سایت تعمیرات 118 خریداری نمایند. چنانچه تعمیرکاران به دنبال خرید قطعات گوشی هواوی Mate 30 به صورت اورجینال هستند می‌توانند از این مرکز تهیه نمایند. همراه با خرید قطعات مورد نیاز خود می‌توانید از فاکتور خرید به همراه گارانتی معتبر قطعات و ابزارآلات نیز بهره مند گردید.  قیمت قطعات به دلیل نوسانات ارزی درج نشده است لذا می توانید جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی هواوی Mate 30 با واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.