نمایش 1–8 از 59 نتیجه

نمایش 9 24 36

ساعت های هوشمند توانایی اجرای بسیاری از برنامه ها دارند و سیستم عاملی مشابه گوشی دارند. افراد با استفاده از ساعت هوشمند خود می توانند رسانه های دیجیتالی را اجرا کنند، الگوی خواب خود را تنظیم کنند و زمان اجرای برنامه های مورد علاقه را به شما هشدار دهند. ساعت هوشمند مانند گوشی و تبلت دارای نمایشگر است و محتوای تولید شده توسط ساعت بر روی نمایشگر نشان داده می شود. کیفیت و عملکرد صفحه نمایش ساعت هوشمند بسیار اهمیت دارد به همین دلیل سازندگان ساعت های هوشند همیشه از بهترین ها در دستگاه های خود استفاده می کنند. ساعت های مکانیکی قدیمی از یک موتور برای حرکت دادن عقربه های ساعت، تاریخ و روز استفاده می کنند. صفحه نمایش آن ها به راحتی نور را منعکس می کند و خوانایی آن در روشنایی و تاریکی به سادگی صورت می گیرد. نمایشگرهای اسمارت واچ ها می توانند زمان را در شیوه های مختلف نشان دهند.

به طور کلی از دو نوع نمایشگر LCD و LED  در ساعت های هوشمند استفاده می شود. همه ی این نمایشگرها با بازتاب نور محیط کار می کنند و مزیت خوانایی زیاد را در روشنایی فراهم می کنند. این نمایشگرها به مصرف انرژی کمی نیاز دارند و به همین دلیل باتری زمان بیشتری شارژ نگه می دارد.

انواع نمایشگر ساعت هوشمند

LCD: اولین ساعت های هوشمند با نمایشگرهای LCD در سال 2014 معرفی شده اند. تولید ال سی دی ساعت هوشمند بسیار چالش برانگیز است زیرا آن ها از چندین لایه نور پس زمینه، دو قطبنده نور، فیلم های نوری مختلف علاوه بر دو ورقه شیشه ای که لایه کریستال مایع را احاطه می کنند تشکیل می شوند. LCD هایی که در ساعت هوشمند به کار برده می شود از نمایشگر های OLED  ضخیم تر هستند. این نمایشگر ها حدود 2.0 میلی متر ضخامت دارند و دارای حاشیه های عریضی هستند. زیرا سیگنال های هدایت کننده LCD می بایست وارد لبه های بیرونی صفحه نمایش شود تا بخش قابل مشاهده صفحه نمایش ال سی دی بتواند نور پس زمینه را منتقل کند.

 OLED: این تکنولوژی برای ساعت های هوشمند بسیار ایده آل است زیرا صفحه نمایش تک لایه در حالت جامد با رزولوشن بالا در هر اینچ هستند که می توانند در نمایشگرهای کوچک در رزولوشن 320 در 320 تولید شوند. از مهم ترین ویژگی های این نمایشگرها می توان به سطح سیاه رنگ، زوایای دید و مدیریت شارژ بهتر اشاره کرد. سامسونگ اولین گوشی هوشمند خود یعنی ساعت Galaxy Gear را با رزولوشن 320 در 320 به بازار روانه کرد. این نمایشگرها ضخامت 0.9 میلی متری و حاشیه های بسیار باریکی دارند.

Flexible OLED: جدیدترین نوع نمایشگر به شمار می رود که بر روی بستر پلاستیکی انعطاف پذیر ساخته می شوند. به همین دلیل در نمایشگر های انحنادار و دایره ای می توان از آن ها استفاده کرد. این نمایشگر ها فوف العاده باریک هستند که نسبت به دیگر نمایشگرها مزیت به شمار می شود. این نمایشگر ها بسیار سبک و انعطاف پذیر هستند و می توان آن ها را در قالب های کوچک جاسازی کرد.

کریستال یاقوت کبود: ساعت هوشمند اپل مدل اسپرت پوشش صفحه نمایش مخصوص خود را دارد. همانند آیفون 6 و آیفون 5 پلاس از شیشه ضد خش محکم Ion-X ساخته شده است. این نمایشگرها نور محیط را دو برابر بیشتر نسبت به شیشه بازتاب می دهند. پوشش کریستالی یاقوت کبود از ماده سیلیکونی که از نظر سختی و مقاومت از بهترین سنگ های جهان به شمار می رود و با روشی بسیار سخت هم تولید می شود.

ساعت های هوشمند هم مانند دیگر دستگاه های الکترونیکی ممکن است آسیب ببینند و نیاز به تعمیر داشته باشند. تاچ و ال سی دی ساعت هوشمند در بسیاری از مواقع مورد آسیب دیدگی قرار می گیرد و موجب خاموش شدن ساعت می شود. آسیب دیدگی نمایشگر ساعت هوشمند به معنی پایان کار دستگاه نیست و امکان تعویض ال سی دی ساعت هوشمند و تعمیر وجود دارد. پس از تعمیر کیفیت سابق دستگاه بازگردانده می شود و شما مانند سابق می توانید از دستگاه خود استفاده کنید. تعمیر ال سی دی ساعت هوشمند هم مانند ال سی دی موبایل است و توسط دستگاه لمینت و چسب OCA صورت می پذیرد.

تعمیر تاچ و ال سی دی ساعت هوشمند

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر تاچ و ال سی دی ساعت هوشمند و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض تاچ و ال سی دی ساعت هوشمند وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود. تعویض ال سی دی اپل واچ، تعویض ال سی دی ساعت هوشمند سامسونگ از جمله تعمیراتی است که در این مجموعه انجام می شود.

خرید تاچ و ال سی دی ساعت هوشمند

امکان خرید تاچ و ال سی دی ساعت هوشمند به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت تاچ و ال سی دی ساعت هوشمند روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.