نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy J1 Nxt از گوشی های پایین رده این شرکت است که در سال 2016 وارد بازار شده است. سامسونگ برای ساخت این گوشی از پلاستیک استفاده کرده است و برای پنل جلویی آن از نمایشگری به مساحت 45.5 سانتی متر مربع که از جنس شیشه می باشد استفاده کرده است. وزن این گوشی تقریبا برابر با 123 گرم است و ابعاد آن 126.6 * 63.1 * 10.8 میلیمتر می باشد. برای ال سی دی سامسونگ گلکسی جی1 نکست از فناوری TFT  استفاده شده و در ابعاد 4.0 اینچ ساخته شده است. در هر اینچ این گوشی 233 پیکسل وجود دارد و برای آن رزولوشن 400 * 800 پیکسلی در نظر گرفته شده است‌. نسبت نمایش تصویر 5 به 3 بوده و گوریلاگلس از این نمایشگر در برابر خش و ضربه محافظت می کند.

سیستم عاملی که برای گوشی در نظر گرفته شده است اندروید 5.0 می باشد و می توانید به راحتی آن را ارتقاء دهید. پردازه مرکزی Quad-core 1.2 GHz Cortex-A7 نیز به کمک تراشه اصلی Spreadtrum SC9830 می توانند در سرعت بالایی اطلاعات را پردازش نمایند‌. اما دوربین ها که دارای اهمیت بالایی می باشند از کیفیت متوسطی برخوردار هستند. برای دوربین پشت گوشی گلکسی J1 Nxt از سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده شده است و دوربین سلفی نیز دارای کیفیت VGA می باشد. به کمک دوربین اصلی می توانید ویدئو هایی با کیفیت 720 مگاپیکسل و نرخ 30 فریم بر ثانیه ثبت نمایید. برای این گوشی با مشخص فوق باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته شده است که می تواند انرژی  مورد نیاز برای 8 ساعت مکالمه و یا 29 ساعت  پخش موزیک را تامین نماید.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی جی1 نکست

اگر به دنبال مرکزی معتبر جهت تعمیر گوشی سامسونگ  Galaxy J1 Nxt می باشید پیشنهاد می شود که سری به مرکز تعمیرات 118 بزنید. در این مرکز با استفاده از بهترین ابزار که در اختیار تعمیرکاران خود قرار داده ایم تعمیر گوشی شما انجام می شود. تعمیرکاران این مرکز تمام دوره های تخصصی را گذرانده اند و دارای مهارت بالایی می باشند بنابر این با دقت و مهارت بالایی تعویض قطعات Samsung J1 Nxt انجام می شود. پس از تعمیر نیز گوشی شما شامل گارانتی و خدمات یک ماهه این مرکز می باشد که در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید به مرکز مراجعه کرده تا آن را برطرف نماییم.

خرید قطعات گوشی Samsung Galaxy J1 Nxt

خرید قطعات اورجینال و استفاده از آن برای تعمیر گوشی  یکی از قسمت های مهم در تعمیر گوشی محسوب می شود. زیرا در این صورت گوشی به حالت اولیه خود باز می گردد و کیفیت سابق را خواهد داشت. مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه و کادری مجرب آماده خدمت رسانی به شما می باشد و به صورت مستقیم قطعات را به فروش می رساند. با خیالی آسوده می توانید خرید قطعات گوشی Galaxy J1 Nxt را از این مرکز انجام دهید و پس از خرید فاکتور معتبر مرکز را دریافت نمایید. با تماس تلفنی پس از دریافت مشاوره و آگاهی از  قیمت قطعات گوشی سامسونگ J1 Nxt می توانید سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین علاوه بر خرید تلفنی به صورت آنلاین و یا به صورت حضوری امکان خرید برای همه عزیزان فراهم می باشد.