نمایش دادن همه 7 نتیجه

نمایش 9 24 36

در آوریل سال 2015 هواوی، گوشی هواوی P8 را معرفی کرد. این گوشی از بدنه‌ای با کیفیت، طراحی زیبا، نرم‌افزاری متفاوت، نمایشگر خوب و دوربین باکیفیت برخوردار است. وزن این دستگاه تنها 144 گرم است که پنل پشتی به همراه فریم گوشی از نوع آلومینیومی ساخته شده است که به کاربران حس یک کالای گران قیمت و لوکسی را در هنگام قرار گیری در دست القا می‌کند. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی پی 8 از نوع IPS-NEO LCD ساخته شده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارد و همچنین از چندین لمس به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر از اندازه‌ی 5.2 اینچ برخوردار است که حدود 71 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. نسبت تصویر در این نمایشگر 16:9 است و تصاویر در آن با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 424 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. هواوی جهت محافظت از نمایشگر این گوشی از محافظ کورنینگ گوریلا گلس نسخه 3 استفاده کرده است.

هواوی برای دوربین اصلی گوشی پی 8 یک سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 در نظر گرفته است که تصاویر بسیار خوبی را حتی در محیط‌های کم نور به لطف فلش دوگانه LED برای کاربران به ثبت می‌رساند. این دوربین همچنین امکان ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR را برای کاربران فراهم می‌کند و ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را ضبط می‌کند. دوربین سلفی این دستگاه نیز همانند دوربین اصلی ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی ضبط کرده و تصاویر سلفی را به وسیله‌ی لنز 8 مگاپیکسلی را ثبت می‌کند. انرژی الکتریکی این دستگاه توسط یک باتری 2680 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری برعهده دارد.

تعمیر گوشی هواوی P8

تعمیر گوشی هواوی پی 8 خود را به تعمیرکاران مجرب و حرفه‌ای این مرکز بسپارید تا با استفاده از قطعات اورجینال بهترین خدمات را دریافت نمایید. متاسفانه برخی از تعمیرکاران به دلیل عدم تجربه کافی در زمینه تعمیرات موبایل و یا تعویض قطعات گوشی هواوی پی 8 به سایر قطعات دستگاه در حین بازنمودن گوشی آسیب وارد می‌کنند. به همین سبب به کاربران پیشنهاد می‌کنیم به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایند. این مرکز با چندین سال سابقه‌ی درخشان دز زمینه‌ی تعمیر و تعویض قطعات گوشی P8 و سایر گوشی‌های هوشمند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند جهت تعمیر دستگاه خود به این مجموعه مراجعه نمایند و در صورت عدم دسترسی به این مرکز دستگاه خود را از طریق پست ارسال نمایند.

خرید قطعات گوشی هواوی P8

مرکز تعمیرات موبایل 118 با چندین سال سابقه در زمینه تعمیر٬ تعویض و فروش انواع قطعات و ابزارآلات تعمیرات موبایل مفتخر است تا بهترین خدمات را به کاربران عزیز ارائه نماید. قطعات به فروش رسیده در این مرکز دارای کیفیت اورجینال و قیمتی مناسب است که تعمیرکاران می توانند این قطعات را به صورت حضوری از این مرکز و یا آنلاین از طریق سایت تعمیرات 118 خریداری نمایند. چنانچه تعمیرکاران به دنبال خرید قطعات گوشی هواوی وای P8 به صورت اورجینال هستند می‌توانند از این مرکز تهیه نمایند. همراه با خرید قطعات مورد نیاز خود می‌توانید از فاکتور خرید به همراه گارانتی معتبر قطعات و ابزارآلات نیز بهره مند گردید.  قیمت قطعات به دلیل نوسانات ارزی درج نشده است لذا می توانید جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی هواوی P8 با واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.