نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

خرابی‌های تبلت لنوو Pad Plus شمارا کلافه کرده؟ مشکلات گاه بی گاه این تبلت باعث شده نتوانید به خوبی از آن استفاده کنید؟ آیا می‌دانید چه عواملی باعث خرابی این تبلت می‌شود؟ به نظر شما کدام قطعات حساسیت بیشتری در یک تبلت دارند؟ خرابی تبلت لنوو PAD پلاس یکی از عواملی است که در صورت مواجهه با آن کاربران این تبلت را گرفتار می‌کند. بهترین راه برای جلوگیری از هزینه‌های اضافی تعمیر تبلت خراب شده است تا خرید تبلت جدید. خرابی باتری، هنگ کردن، شکستن صفحه نمایش و خرابی هارد بعضی از عواملی هستند که ما به عنوان خرابی تبلت می‌شناسیم. در این حالت تنها و بهترین راه تعمیر تبلت لنوو پد پلاس خواهد بود. اگر با هریک از این مشکلات رو به رو شده‌اید باید سریعا دستگاه خود را جهت تعمیر به یک مرکز تعمیرات معتبر ببرید. مرکز تعمیرات 118 با بهره‌گیری از تعمیرکاران حرفه‌ای و سال‌ها سابقه تعمیر تبلت لنوو Pad Plus را برای شما عزیزان آسان کرده است. اگر نمی‌دانید تعمیرات تبلت هوشمند به چند دسته تقسیم می‌شوند، با ما همراه باشید تا انواع تعمیرات تبلت را به طور کامل برای شما عزیزان بیان کنیم.

تعمیر تبلت هوشمند به دو بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تقسیم می‌شود. هاردبریک و سافت‌بریک از عمده مشکلات و خرابی‌های نرم‌افزاری در تبلت‌‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید هستند.

  • هاردبریک زمانی اتفاق می‌افتد که تبلت شما به دکمه پاور هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد.
  • سافت‌بریک زمانی اتفاق می‌افتد که تبلت روی لوگوی سازنده گیر کند و روشن نشود.

اگر این مشکلات برای تبلت شما به وجود آمده است تنها باید توسط تعمیرکاران حرفه‌ای مسلط به تعمیر نرم افزار رفع شوند تا تبلت شما دچار مشکلات به وجود آمده ناشی از تعمیر نادرست نشود.

از طرف دیگر شکستگی صفحه نمایش، خرابی باتری، سوختن هارد، خرابی مادربرد، خرابی بلندگو و… از مشکلات سخت‌افزاری هستند که فقط باید توسط متخصصین حرفه‌ای رفع گردند. اگر به دنبال مکانی هستید که با خیال راحت تبلت خود را جهت تعمیر به آن بسپارید، مرکز تعمیرات 118 با بهره‌گیری از تعمیرکاران مجرب و با تجربه تعمیر تبلت Lenovo Pad PLus شما را با بهترین کیفیت ممکن میسر ساخته است. پس اگر می‌خواهید تبلت‌ شما در کمترین زمان ممکن تعمیر شود با همکاران ما تماس حاصل فرمایید. در ادامه به مشکلات این تبلت خواهیم پرداخت.

خرابی‌های رایج تبلت لنوو پد پلاس

تبلت‌های هوشمند به دلایلی زیادی از جمله ظرافت و شکننده بودن مستعد آسیب‌پذیری هستند. عواملی مانند آب‌خوردگی یا ضربه می‌توانند آسیب زیادی به تبلت ما بزنند. قطعات داخلی دستگاه بیشترین آسیب‌پذیری در صورت مواجهه با این شرایط را دارند. برخورد تبلت با زمین و اصابت ضربه شایع ترین دلایلی هستند که می‌توانند باعث آسیب به صفحه نمایش شوند. از طرفی آب‌خوردگی باعث سوختن هارد و آسیب به باتری تبلت لنوو پد Plus می‌شود. در ادامه به انواع آسیب‌دیدگی ال سی دی تبلت شما خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

خرابی تاچ و ال سی دی تبلت لنوو پد Plus

دلایل زیادی باعث خرابی ال‌سی‌دی می‌شوند. ضربه خوردن و آب‌خوردگی مهمترین عوامل خرابی تاچ و ال‌سی‌دی Lenovo Pad Plus هستند؛ پس باید سعی کنید از بروز این مشکلات جلوگیری کنید. به طور کلی عوامل آسیب‌دیدگی صفحه نمایش عبارت‌اند از:

  • از کار افتادن تاچ در این شرایط تبلت نمی‌تواند به فرامین لمسی پاسخ دهد و عملا بی‌استفاده خواهد ماند.
  • شکستگی ال‌سی‌دی ضربه خوردن یا تحت فشار قرار گرفتن صفحه نمایش می‌تواند باعث بروز مشکلاتی از این قبیل شود‌.
  • ایجاد سایه روی نمایشگر این مشکل در اثر سوختن پیکسل‌های صفحه نمایش به وجود می‌آید که تنها راه رفع آن، تعویض تاچ و ال‌سی‌دی Lenovo Pad Plus است.
  • کم شدن نور صفحه نمایش: این مورد زمانی اتفاق می‌افتد که صفحه نمایش در طولانی مدت در معرض دمای بالا قرار گیرد.

وجود هر یک از علائم در دستگاه شما به معنی آن است که تاچ و ال‌سی‌دی تبلت شما نیاز به تعویض دارد. شما می‌توانید برای تعویض و تعمیر صفحه نمایش تبلت خود به مرکز تعمیرات 118 مراجعه کنید.

تعمیر تبلت لنوو پلاس پد آب‌خورده

متاسفانه به دلیل نبود هیچ گواهینامه ضد آبی در این تبلت، هیچ مقاومتی در مقابل پاشش یا نفوذ آب ندارد. این موضوع بدان معنی است که نفوذ آب به این تبلت به راحتی می‌تواند باعث ایجاد خرابی قطعاتی مانند صفحه نمایش، باتری یا هارد آن شود. اما نگران نباشید؛ زیرا برای هر مشکلی راهی وجود دارد. یک تعمیرکار حرفه‌ای می‌تواند به راحتی مشکل تبلت شما را پیدا کرده و مشکل آب‌خوردگی تبلت Lenovo پد Plus شما را رفع کند. درصورت برخورد آب با تبلت باید سریعا آن را خاموش کنید. همچنین باید از اتصال شارژر به تبلت به شدت اجتناب کنید؛ زیرا این کار باعث اتصالی قطعات و خرابی آن‌ها می‌شود. این موارد را رعایت کنید و در اولین فرصت تبلت خود را جهت تعمیر به مرکز تعمیرات 118 برسانید، تا تعمیرکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب آن را تعمیر کنند.

خرابی باتری تبلت Lenovo پد پلاس

باتری‌ها قطعاتی مصرفی هستند که هر چه با آن‌ها به خوبی رفتار کنید، باز هم بیشتر از 2 سال کارایی اولیه خود را حفظ نخواهند کرد. از طرفی استفاده نامناسب از باتری عمر 2 ساله آن را به شدت کاهش می‌دهد و می‌تواند به زیر 1 سال برساند. خرابی باتری لنوو پد پلاس با نشانه‌هایی از جمله باد کردن، تخلیه سریع شارژ، خاموشی تبلت، شارژ نشدن و… همراه است. متاسفانه در صورت بروز هر یک از این عوامل راهی جز تعویض باتری برای ما باقی نمی‌ماند.

به هر حال به دلیل آن که باتری تبلت Pad Plus توسط کاربر قابل تعویض نیست، باید توسط افراد متخصص با ابزار مخصوص تعویض شود. اگر به دنبال مکانی هستید که باتری تبلت خود را با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت انجام دهد، ما مرکز تعمیرات 118 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. باتری تبلت Pad پلاس در مجموعه ما موجود است؛ پس شما عزیزان با خیال راحت تعویض باتری تبلت خود را به مرکز تعمیرات 118 بسپارید. همچنین می‌توانید باتری اورجینال این تبلت را از وبسایت ما خرید کنید.

آسیب‌دیدگی هارد تبلت Lenovo Pad Plus

هارد یکی از مهم‌ترین و آسیب‌پذیرترین قطعات تبلت شما است که در مقابل عواملی مانند فشار، ضربه‌دیدگی یا آب‌خوردگی به شدت حساس است. مشکلاتی مانند سوختگی هارد تبلت، پاک شدن اطلاعات کاربر، خاموشی و یا هنگ کردن دستگاه در اثر عوامل ذکر شده به وجود می‌آیند. اگر اطلاعات تبلت‌تان پاک شده اصلا جای نگرانی نیست؛ زیرا اگر تعمیر هارد تبلت لنوو پد پلاس را به تعویق ننداخته باشید اطلاعات شما قابل بازگردانی است. اما درصورت تعلل در تعمیر هارد و سوختن آن راهی جز تعویض هارد ندارید. بهترین کار آن است که تبلت خود را به تعمیرکار باسابقه و مطمئن بسپارید. اگر به دنبال جایی هستید که با اطمینان کامل تبلت خود را جهت تعمیر به آن بسپارید به شما تبریک می‌گوییم؛ تعمیرکاران حرفه‌ای ما در مرکز تعمیرات 118 طی کمترین زمان ممکن، با بهترین کیفیت و قیمت تعویض و تعمیر هارد لنوو پد Plus شما را انجام خواهند داد.

تعویض قطعات تبلت Lenovo Pad Plus

پیدا کردن قطعات اورجینال در بازار کار دشواریست و این موضوع یکی از نگرانی های کاربران است. از همین رو مرکز تعمیرات 118 همواره تلاش نموده تا قطعات اورجینال را به دست شما عزیزان برساند تا باعث اطمینان خاطر شما شود. اگر تصمیم به تعمیر تبلت خود دارید با خیال راحت می‌توانید تعویض قطعات تبلت Lenovo پد پلاس خود را به ما بسپارید.

خرید قطعات لنوو  Pad پلاس

شما عزیزان می‌توانید برای خرید قطعات اورجینال تبلت لنوو پد پلاس به صورت حضوری، غیر حضوری یا تلفنی اقدام کنید. پیشنهاد ما خرید از وب‌سایت مرکز تعمیرات 118 است. تمامی قطعات این تبلت به صورت اورجینال بر روی سایت موجود است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که محصول مورد نظر خود را در سایت جستجو کرده و پس از انتخاب قطعه مورد نظر سفارش خود را ثبت کنید. ما نیز در کمترین زمان ممکن قطعه مورد نظر شما را با پیک به رایگان درب منزل‌تان تحویل خواهیم داد. کلیه قطعات با گارانتی ارائه می‌شوند و خریدی ایمن را با ما تجربه خواهید کرد. در صورت عدم درج قیمت بر روی سایت با همکاران ما در بخش فروش تماس گرفته تا آخرین قیمت قطعه مورد نظر شما را به اطلاع‌تان برسانند.