نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی هواوی nova 7i در سال 2020 توسط کمپانی هواوی در کشور مالزی رونمایی شد. این گوشی از نمایشگری با اندازه‌ی 6.4 اینچی که به طور تقریبی 83 درصد از قاب جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است٬ مجهز شده است. تصاویر در این نمایشگر با کیفیت +FHD با تراکم پیکسلی 398 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. فناوری به کار رفته در ساخت ال سی دی گوشی هواوی نوا 7آی LTPS IPS LCD است که تصاویر را با کیفیت و وضوح بیشتری نمایش می دهد. این دستگاه اعمال پردازشی خود را به وسیله ی یک پردازنده 8 هسته‌ای با تراشه‌ی Kirin 810 انجام می‌دهد. حافظه‌ی داخلی این گوشی 128 گیگابایت و رم آن 8 گیگابایت می باشد که کاربران می‌توانند آن را تا 256 گیگابایت افزایش دهند. این دستگاه از سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری EMUI 10 بهره برده است.

دوربین پشت گوشی هواوی nova 7i به طور فوق‌العاده‌ای به 4 لنز 48 مگاپیکسلی٬ ٬8 2 و 2 مگاپیکسلی مجهز شده است. این دوربین از قابلیت ثبت تصاویر در حالت HDR و پانوراما و همچنین از فلش ال ای دی پشتیبانی می کند. این دوربین قابلیت ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی را با نرخ 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم می کند. بر روی پنل جلویی این گوشی٬ یک ناچ برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تعبیه شده است که تصاویر با کیفیتی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. باتری گوشی هواوی نوا 7 آی دارای میزان ظرفیت 4200 میلی‌آمپر ساعت می باشد که با پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی می‌توان در کوتاه‌ترین مدت آن را شارژ نمود.

 تعمیر گوشی هواوی nova 7i

قطعات گوشی‌های هوشمند به دلیل الکترونیکی بودن آن‌ها در اکثر موارد به دلیل ضربه٬ آبخوردگی و یا اتصالات داخلی دچار آسیب شده و نیاز به تعمیر و تعویض دارند. در صورت آسیب دیدن قطعات داخلی لازم است کاربران جهت تعمیر گوشی هواوی نوا 7 آی خود هرچه سریع‌تر به تعمیرکاران خبره و ماهر مراجعه نمایند. تعمیرکاران لازم است جهت تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی هواوی nova 7i از دانش و مهارت بالایی برخوردار باشند لذا ما به شما مرکز تعمیرات موبایل 118 را پیشنهاد می‌کنیم. در این مرکز تعمیرکاران قادرند تا با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال جهت تعمیر و یا تعویض قطعات معیوب بهترین خدمات را به شما ارائه دهند. هزینه‌ی تعویض قطعات هواوی نوا 7 آی را می توانید به وسیله‌ی تماس با کارشناسان واحد فروش این مرکز کسب نمایید. در این مرکز می‌توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی هواوی nova 7i

ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده‌ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. به همین جهت آرشیو کاملی از قطعات گوشی را در این مجموعه گردآوری کرده‌ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن ارسال کنیم. افرادی که قصد خرید قطعات گوشی هواوی nova 7i را دارند می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. علاوه بر قطعات گوشی، ابزارآلات تعمیرات موبایل هم در این مجموعه به فروش می‌رسد و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند با مراجعه به فروشگاه، محصولات مورد نظر را با هم مقایسه کنند و بهترین انتخاب را داشته باشند. از جمله قطعات گوشی هواوی nova 7i موجود در این مجموعه می توان به تاچ و ال سی دی، باتری، هارد پروگرم شده و … اشاره کرد.