نمایش 1–8 از 10 نتیجه

نمایش 9 24 36

در فوریه سال 2016 شرکت بزرگ و قدرتمند سونی یکی از محصولات جدید خود را با عنوان گوشی سونی Xperia X Performance رونمایی کرد. این گوشی با وزن 164.4 با ساختاری از شیشه و فلز و پلاستیک طراحی شده است. قاب پشت این گوشی از جنس آلومینیوم و فریم آن پلاستیکی است. تاچ و ال سی دی گوشی سونی اکسپریا ایکس پرفورمنس از نوع IPS LCD ساخته شده است که تصاویر و متون در آن با وضوح و میزان روشنایی بالایی نمایش داده می‌شوند. این نمایشگر قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست و از چمدین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. اندازه‌ی این نمایشگر 5 اینچ است که به طور تقریبی 68 درصد از پنل جلویی گوشی را در بر گرفته است. تصاویر در این نمایشگر با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 441 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند.

دوربین پشت گوشی سونی اکسپریا ایکس پرفورمنس مجهز به یک لنز 23 مگاپیکسلی با بازشوندگی دیافراگم f/2.0 است که تصاویر بسیار خوبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این دوربین از قابلیت ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR پشتیبانی می‌کند و با برخورداری از فلش LED به کاربران امان عکاسی در محیط‌های تاریک را می‌دهد. این دوربین ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با دو نرخ 30 و 60 فریم بر ثانیه را برای کاربران امکان پذیر می‌کند. باتری گوشی سونی اکسپریا ایکس پرفورمنس دارای ظرفیت 2700 میلی آمپری است و از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند.

تعمیر گوشی سونی Xperia X Performance

گوشی‌های هوشمند امروزه بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل داده‌اند و در صورت آسیب دیدگی افراد به فکر سریع تعمیر شدن آن هستند. در این مجموعه تعمیرکاران مجرب و ماهری مشغول به فعالیت هستند و شما می‌توانید تعمیر گوشی سونی Xperia X Performance را به این مجموعه بسپارید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می‌گیرد و هزینه‌ی گوشی سونی Xperia X Performance به مشتری اعلام می‌شود. پس از اعلام موافقت مشتریان تعویض را انجام داده و پس از انجام تست‌های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می‌شود. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات گوشی سونی Xperia X Performance موجود است و تعمیر کاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. به یاد داشته باشید با خرید قطعات اورجینال و تعمیر آن در مرکزی معتبر می‌توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia X Performance

تعمیرکارانی که به دنبال خرید قطعات گوشی سونی اکسپریا ایکس پرفورمنس هستند می‌توانند این قطعات را به صورت اورجینال از مرکز تعمیرات 118 خریداری نمایند. این مرکز با چندین سال سابقه در زمینه فروش قطعات و ابزارآلات اورجینال مفتخر است تا با ارائه قطعات و ابزارآلات اورجینال بهترین خدمات را به تعمیرکاران عرضه نماید. تمامی قطعات این مرکز همراه با گارانتی و فاکتور خرید به کاربران ارائه می‌شود لذا با اطمینان کامل و با خیالی اسوده می‌توانید از این مجموعه خرید نمایید. خرید از این مرکز به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می‌شود لذا کاربرانی که به این مجموعه دسترسی ندارند می‌توانند سفارشات خود را در سایت ثبت نموده تا پس از بررسی برایشان ارسال گردد. جهت اطلاع از قیمت خرید قطعات  گوشی سونی اکسپریا ایکس پرفورمنس لازم است با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.