نمایش 1–8 از 10 نتیجه

نمایش 9 24 36

شرکت موتورولا در تلاش است تا دوباره برندش را زنده کند، سری Z  گوشی های این برند طرفداران بیشتری نسبت به دیگر میان رده های بازار دارد، موتورولا Moto Z2 Play  یکی از گوشی های میان رده مناسب و توانمند این شرکت است که در ژوئن 2017 عرضه بازار شد . جانشین خوبی برای Moto Z Play به شمار می‌آید، سال گذشته با معرفی گوشی Moto Z Play  هیچ تغییری در ظاهر سری Z  اعمال نشد اما Z2 Play  امسال با تغییرات چشمگیری همراه شده است. قطعات گوشی موتورولا نایاب نیستند و در فروشگاه تعمیرات 118 بیشتر این قطعه ها موجود اند از جمله تاچ و ال سی دی Moto Z Play   و باتری گوشی موتورولا Moto Z3 Play.

تعمیرات و قطعات موتورورلا Moto Z2 Play

Moto Z2 Play  دارای یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن 1920 × 1080 ، تراکم پیکسلی 401 دارد و همان‌طور که از صفحه‌نمایش‌های AMOLED انتظار می رود، تصاویر، رنگ‌ها و زاویه‌ها در آن بسیار زیبا به نمایش گذاشته می شود. از ویژگی‌های مهم این سری می‌توان به بدنه‌ی مقاوم در برابر آب اشاره کرد ولی مانند دیگر سری ها در صورت شکستگی در صفحه نمایشگر نیاز به تعویض تاچ و ال سی دی موتورولا Moto Z2 Play  توسط یک تعمیرکار متخصص و خبره است  که با استفاده از قطعات اوررجینال Moto Z2 Play تعویض را انجام دهد.

در گوشی موتورولا موتو Z2Play از یک باتری 3000 میلی آمپرساعتی از نوع لیتیوم یون که بسیار قدرتمند است استفاده شده و وظیفه ی تامین انرژی این محصول را بر عهده دارد. باتری این گوشی غیر قابل تعویض توسط کاربر است و اگر مطمئن هستید که باتری شما ایراد دارد و شارژ نگه نمی دارد باید گوشی را به یک مرکز معتبر ببرید تا با استفاده از ابزار آلات تعمیر گوشی ، قاب پشتی باز شود و باتری موتورورلا  Moto Z2 Play جدید جایگزین شود. در این قسمت می توانید قطعه مورد نیاز موتورورلا Moto Z2 Play را سفارش دهید و به دست تعمیرکاران ما بسپارید تا در اسرع وقت تعویض انجام شود.

اگر قطعه موتورولا موتو Z2Play را در این قسمت پیدا نکردید با تعمیرات 118 تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار با شما تماس بگیرند. همچنین شما می توانید هرگونه تعمیرات گوشی Moto Z2 Play خود را به دست متخصصان خبره ما بسپارید، تعمیرات ما با مهلت 10 روز تست و 1 تا 6 ماه  بسته به نوع تعمیرات شامل گارانتی می شود . برای کلیه تعمیرات موتورولا و تعویض قطعات موتورولا Moto Z2 Play فاکتور سربرگ دار به همراه مهر معتبر ارائه می شود.