نمایش دادن همه 5 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی های سری ردمی k30 شیائومی به خانواده ی با گوشی ارزش خرید بالا معرفی شده اند و استقبال زیادی هم از آن ها شده است. گوشی Redmi K30 5G نسخه ی Racing در 11 می سال 2020 به بازار معرفی شده است. نمایشگر  این گوشی کم حاشیه و در سایز 6.67 اینچ در نظر گرفته شده است. از تاچ و ال سی دی شیائومی Redmi K30 5G Racing یک لایه شیشه ای پوشش محافظ گوریلا گلس 5 در برابر ضربه خوردن مراقبت می کند و نمایشگر در سقوط گوشی از فاصله 1 متری در 70 درصد مواقع جان سالم به در می برد. حاشیه های باریک و طراحی دوربین سلفی درون نمایشگر، نرخ نمایشگر به قاب را 80 درصد و نسبت تصویر را 20 به 9 رسانده است. رزولوشن 1080 در 2400 پیکسلی این نمایشگر می تواند رضایت هر فردی را جلب کند.

در بالای ال سی دی حفره ی بیضی شکل طراحی شده و دوربین دوگانه 20 و 2 مگاپیکسلی درون آن جای گرفته اند. سنسور 20 مگاپیکسلی از لنز واید 27 میلی‌متری و همچنین دوربین بعدی از سنسور تشخیص عمق تصویر بهره می برد. چهار سنسور 64، 8، 5 و 2 مگاپیکسلی با چینشی عمودی در یک ماژول دایره ای شکل در قسمت پشتی گوشی قرار گرفته اند. دوربین اصلی شیائومی Redmi K30 5G Racing با سنسور 64 مگاپیکسلی، یک لنز کواد بایر می باشد که به گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 مجهز شده است. دوربین بعدی با سنسور 8 مگاپیکسلی می تواند تصاویر واید با زاویه 116 درجه ای ثبت کند. سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی که در کنار دوربین اصلی قرار گرفته اند در نهایت مجموعه ای تخصصی و حرفه ای عکاسی را تشکیل داده اند.

طراحی این گوشی شباهی زیادی به k30 دارد. ضخامت 8.8 میلیمتری و وزن آن حدود 208 گرم است. حجم زیاد باتری و بدنه ی تماما شیشه ای این گوشی موجب وزن زیاد شده است.  قاب  جلویی و پشتی گوشی از شیشه ساخته شده اند و یک لایه محافظ گوریلا گلس 5 از آن ها مراقبت می کند. انرژی مورد نیاز دستگاه را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپر تامین می کند. باتری شیائومی Redmi K30 5G Racing با استفاده از فست شارژ 30 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود. برای فول شارژ شدن باتری این گوشی فقط 57 دقیقه وقت نیاز است. قلب تپنده ی دستگاه را پردازنده اسنپ دراگون 765G تشکیل می دهد که لیتوگرافی 7 نانومتری دارد. پردازنده گرافیکی این گوشی آدرنو 620 می باشدو به استاندارد UFS 2.1 مجهز شده که سرعت انتقال اطلاعات را بالا می برد. این گوشی در یک نسخه با رم 6 گیگابایت و حافظه ی داخلی 128 گیگابایت به بازار عرضه شده و امکان ارتقا نیز وجود ندارد.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi K30 5G Racing

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Redmi K30 5G Racing و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی شیائومی Redmi K30 5G Racing قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی K30 5G Racing

امکان خرید قطعات شیائومی ردمی K30 5G Racing به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی ردمی K30 5G Racing روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.