نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

بعد از فروش نسبتا بالایی که گوشی گلکسی زد فلیپ داشت، سامسونگ تصمیم به عرضه ی نسخه ی بهبود یافته ی این گوشی کرد. گوشی Galaxy Z Flip 5G در جولای سال 2020 با پردازنده ای قدرتمند تر به بازار معرفی شد. این گوشی دارای دو رنگ پرطرفدار برنزی و طوسی می باشد و وزنی حدود 183 گرم دارد. در قسمت جلویی این دستگاه نمایشگر لمسی خازنی Foldable Dynamic AMOLED با قطر 6.7 اینچ قرار گرفته است. مساحت نمایشگر تاشو 101 سانتی متر مربع می باشد و نزدیک به 82 درصد قسمت جلویی دستگاه را پوشانده است. در هر اینچ از تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 5G حدود 425 پیکسل نمایش داده می شود و دارای رزولوشن تصویر 1080 در 2636 می باشد. بیرون از دستگاه، بر روی قسمت پشتی دستگاه نمایشگر کوچک 1.1 اینچی با پنل Super AMOLED طراحی شده و برای نمایش اعلانات از آن استفاده می شود.

در بالای ال سی دی دوربین سلفی با سنسور 10 مگاپیکسلی با لنز واید و دریچه ی دیافراگم f/2.4 قرار گرفته است. با استفاده از این دوربین می توانید با کیفیت 4K فیلم برداری کنید. در قسمت پشتی دستگاه دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی قرار گرفته است که برای ثبت تصاویر اولتراواید و واید در نظر گرفته شده اند. با استفاده از دوربین گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 5G می توانید 60 فریم در ثانیه فیلم را با کیفیت 4K ضبط کنید. رابط کاربری OneUI 2.1 برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که از ویژگی های منحصر به فردی بهره می برد. استفاده از این رابط کاربری موجب می شود تا در برخی از برنامه ها نمایشگر دو تکه شود. به طور مثال می توان به برنامه دوربین اشاره کرد که به هنگام عکاسی دو تکه می شود.

باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعت برای تامین انرژی مورد نیاز دستگاه در نظر گرفته شده است. باتری سامسونگ Galaxy Z Flip 5G با استفاده از فست شارژ 15 واتی شارژ می شود. مقدار ظرفیتی که برای این گوشی در نظر گرفته شده است بسیار کم است و کاربر را با مشکل رو به رو می کند. پردازنده ی اصلی دستگاه را چیپست اسنپدراگون 865 تشکیل می دهد که دارای 8 هسته ی مرکزی است. تراشه ی گرافیکی 650 بر روی پردازنده ی اصلی قرار گرفته است. Galaxy Z Flip 5G در یک نسخه با رم و کافظه ی داخلی 8 و 256 گیگابایت به بازار معرفی شده است.

تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 5G

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر سامسونگ Galaxy Z Flip 5G و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 5G وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5G

امکان خرید قطعات سامسونگ Galaxy Z Flip 5G به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات سامسونگ Galaxy Z Flip 5G روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.