نمایش دادن همه 6 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy Fold یکی از بهترین گوشی های این شرکت می باشد که در سال 2019 وارد بازار شده است برای ساخت گوشی از ترکیب قلز و شیشه استفاده شده است و  به صورت عمودی تا می شود یعنی نمایشگر به دوقسمت باریک تقسیم می شود. ابعاد این گوشی در حالت عادی 160.9 x 62.9 x 15.5  میلیمتر و در حالت تا شده 160.9 x 117.9 x 6.9 میلیمتر است و وزن آن برابر با 263 گرم است. نمایشگر اصلی این گوشی از نوع بوده Foldable Dynamic AMOLED  و در اندازه 7.3 اینچ ساخته شده است و رزولوشنی که برای آن در نظر گرفته اند 1536 x 2152  پیکسل می باشد.

 می توانید تصاویر را در این نمایشگر با پراکندگی پیکسلی 362 پیکسل در هر اینچ و مساحت 162.6 سانتی متر مربع تماشا کنید. اما این گوشی دارای نمایشگری به عنوان کاور در روی گوشی می باشد که در هنگام تا بودن گوشی استفاده می شود. این نمایشگر از نوع Super AMOLED در اندازه 4.6 اینچ و رزولوشن 720 x 168 پیکسل ساخته شده است. نسبت نمایش تصاویر در این نمایشگر 21 به 9 است.  این گوشی با به صورت پیش فرض با سیستم عامل اندروید 9.0 روانه بازار شده است. استفاده از پردازنده مرکزی Octa-core و پردازنده گرافیکی Adreno 640 کیفیت و توانایی این گوشی را بسیار بالا برده است.

اما از نقاط قوت این گوشی می توان به دوربین آن اشاره کرد که رابط کاربری آسان و کیفیت بالایی دارد. دوربین اصلی از سه دوربین 12 و 12و 16 پیکسلی و دوربین سلفی نیز از دو دوربین با لنزهای واید و رزولوشن 10 و 8 پیکسل ساخته شده اند. نکته دیگر استفاده از دوربین سلفی دوم در حالت تا شده است. این دوربین دارای لنز واید با سنسوری 10 مگاپیکسلی می باشد. باتری که برای این گوشی استفاده شده است از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4380 میلی آمپر ساعت است که از ویژگی آن می توان به شارژ سریع، شارژ بی سیم و امکان تبدیل به پاور بانک اشاره کرد.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی فلد

گوشی های همراه نیز مانند تمام دستگاه های الکترونیکی ممکن است به دلایل مختلفی همچون ضربه، خیس شدن، نوسانات داخلی و… آسیب دیده و نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد. اما انتخاب مرکزی معتبر یکی از مسائل مهم در تعمیر گوشی همراه می باشد. باید مرکزی را انتخاب نمایید که از کادری مجرب تشکیل شده و از قطعات اورجینال برای تعمیر استفاده نمایند. مرکز تعمیرات ۱۱۸ با سال ها سابقه و کادری مجرب در خدمت شما می باشد. در این مرکز با استفاده از بهترین ابزار تعویض قطعات گوشی ساموسنگ Fold انجام می شود. تعمیرکاران ما از قطعات اورجینال گوشی گلکسی Fold  برای تعمیر این گوشی استفاده می کنند. همچنین به دلیل استفاده از بهترین ابزار تعمیر گوشی در کمترین زمان و بالاترین کیفیت انجام می شود. پس از تعمیر گوشی به شما فاکتور معتبر مرکز همراه با سربرگ ارائه خواهد شد.

خرید قطعات گوشی Samsung Fold

یکی از عوامل مهم در تعمیرات موبایل استفاده از قطعات اورجینال می باشد. قطعات اورجینال مانند قطعه اصلی بوده و بعد از تعمیر گوشی مجددا کیفیت اولیه آن بازگردانده خواهد شد. اما در مقابل با استفاده از قطعات فیک حداکثر بعد از ۳ ماه گوشی مجددا خراب شده و حتی ممکن است قطعه تعویض شده سبب آسیب دیگر قطعات شود. در مرکز تعمیرات ۱۱۸ علاوه بر تعمیر گوشی Galaxy Fold فروش قطعات با کیفیت اورجینال نیز انجام می شود. از فروشگاه مرکز می توانید خرید قطعات گوشی گلکسی Fold را به صورت حضوری و یا غیر حضوری انجام دهید. در این فروشگاه قطعات به صورت مستقیم به فروش می رسد و به همین دلیل قیمت آن ها بسیار کمتر و مقرون به صرفه می باشد. می توانید با تماس تلفنی هم از مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید و هم از قیمت قطعات گوشی سامسونگ Fold اطلاع یابید