نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی هواوی Mate RS Porsche Design در ماه مارس سال 2018 توسط شرکت قدرتمند و بنام هواوی معرفی شد. این دستگاه وزنی معادل 183 گرم بهره برده است و از دو سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. نمایشگر این دستگاه ار نوع OLED ساخته شده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست همچنین از چندین لمس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی میت آر اس پورشه دیزاین ربط کاربری با اندازه‌ی 6.0 اینچ را برای کاربران فراهم کرده است که حدود  83 درصد از پنل جلویی را در برگرفته است. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با رزولوشن 1440 در 2880 پیکسل و تراکم پیکسلی 538 پیکسل بر اینچ خواهند بود. هواوی این دستگاه را در دو نسخه‌ی 256 گیابایت با 6 گیگابایت رم و 512 گیگابایت با 6 گیگابایت رم عرضه کرده است و کاربران به دلیل عدم پشتیبانی دستگاه از کارت حافظه نمی‌توانند ظرفیت حافظه‌ی داخلی خود را افزایش دهند.

هواوی در ساخت دوربین پشت گوشی هواوی میت آر اس پورشه دیزاین از دوربین سه گانه بهره گرفته است. این دوربین از سنسورهای 40 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.8، سنسور 8 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.4، و سنسور 20 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.6 تشکیل شده است. کاربران می‌توانند با استفاده از این دوربین تصاویری با کیفیت همراه با جزئیات حتی در محیط‌هایی با نور کم را برای خود ثبت نمایند. این دوربین همچنین امکان ضبط ویدئوهایی با کیفیت 2160 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه، 1080 پیکسل و 720 پیکسل با نرخ 960 فریم بر ثانیه برای کاربران فراهم می‌کند. باتری گوشی هواوی میت آر اس پورشه دیزاین با ظرفیت 4000 میلی آمپر وظیفه‌ی تامین انرژی برقی دستگاه را برعهده دارد. این باتری از نوع لیتیوم پلیمری است و از قابلیت شارژ سریع بهره برده است به گونه‌ای که در مدت زمان نیم ساعت 58 درصد از ظرفیت باتری شارژ می‌شود.

تعمیر گوشی هواوی Mate RS Porsche Design

تعمیرکاران تعمیرات موبایل این مرکز در تلاشند تا بهره گیری از قطعات و ابزارآلات اورجینال بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه نمایند. متاسفانه برخی از تعمیرکاران به دلیل عدم مهارت کافی و عدم استفاده از قطعات مرغوب جهت تعویض قطعات گوشی مانند تعویض قطعات گوشی هواوی میت آر اس پورشه دیزاین خدمات بی کیفیتی را ارائه کرده که این امر موجب نارضایتی مشتریان خواهد شد لذا به کاربران توصیه می‌کنیم جهت تعمیر گوشی هواوی میت آر اس پورشه دیزاین خود به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایید. در این مجموعه تعمیرکاران خبره با عیب یابی دقیق دستگاه و اعلام هزینه به مشتریان در صورت رضایت آنان اقدام به تعمیر و یا تعویض قطعات خواهند کرد.

خرید قطعات گوشی هواوی Mate RS Porsche Design

تعمیرکاران و افرادی که قصد خرید قطعات گوشی هواوی Mate RS Porsche Design را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. ما در این مجموعه دارنده‌ی مجموعه‌ی کاملی از قطعات گوشی هواوی هستیم و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. سفارشات از تمامی شهرهای کشور پذیرفته می‌شود و همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال آن اقدام می‌کنند. در صورتی که قیمت قطعات گوشی هواوی Mate RS Porsche Design روی سایت قابل مشاهده نیست می‌توانید با همکاران ما درمرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.