نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

اولین گوشی گیمینگ شیائومی در آوریل سال 2018 به بازار عرضه شد و با توجه به استقبال هایی که از این سری گوشی شد، پس از آن محصولاتی مانند Black Shark Helo، بلک شارک 2 و بلک شارک 2 پرو توسط آاین کمپانی معرفی و روانه بازار شدند. گوشی بلک شارک 2 از سخت افزار قدرتمندی و قابلیت های منحصر به فرد زیادی بهره می برد. تراشه ی قدرتمند اسنپدراگون 855 در این گوشی استفاده شده و قدرت بالایی در اجرای بازی ها دارد. از سیستم خنک کننده پیشرفته بهره می برد که باعث می شود بتوانید از قدرت دستگاه برای مدت طولانی بهره ببرید. پردازنده ی 8 هسته ای برای این گوشی در نظر گرفته شده که در کنار تراشه ی گرافیکی آدرنو 640 قرار گرفته است. این گوشی در سه نسخه با رم 6،8 و 12 گیگابایت و حافظه ی داخلی 128 و 256 گیگابایت در نظر گرفته شده است.

نمایش محتوای بصری گوشی شیائومی بلک شارک 2 بر عهده ی نمایشگر AMOLED می باشد و از پنل 6.3 اینچی بهره می برد. در هر اینچ از این نمایشگر 403 پیکسل نمایش داده می شود و دارای رزولوشن تصویر فول اچ دی می باشد. سرعت پاسخ گویی لمسی این نمایشگر، 240 هرتز است و تاخیر لمسی را کاهش داده است. این تغییر را فقط به هنگام انجام بازی می توانید حس کنید. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی  Black Shark 2 حدود 100 سانتی متر مربع است و نزدیک به 81 درصد قسمت جلویی دستگاه را نمایشگر پوشانده است. دوربین سلفی با طراحی خلاقانه ای در بالای ال سی دی قرار گرفته است. شیائومی برای این گوشی دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه ی دیافراگم f/2.0 را در نظر گرفته است. این دوربین فاقد فوکوس خودکار است و دارای قابلیت عکاسی پرتره می باشد. عکس های ثبت شده با این دوربین از کیفیت بالایی برخوردار هستند و جزئیات قابل نمایش هستند.

بدنه ی اصلی دستگاه، ترکیبی از شیشه و فلز ساخته شده است. روی پنل پشتی خطوط شکسته ای دیده می شود که روی آن لوگوی بلک شارک طراحی شده و درون آن چراغ LED طراحی شده است. رنگ ها و افکت های متفاوتی برای این پراغ طراحی شده که قابل تغییر هستند. درب پشت گوشی بلک شارک 2 میزبان دوربین دو گانه با سنسور های 48 و 12 مگاپیکسلی می باشد. این دوربین با استفاده از فیلتر بایر 4 به 1 می تواند عکس هایی با رزولوشن 12 مگاپیکسل ثبت کند.حسگر بعدی که از لنز تله فوتو بهره می برد و دارای زوم 2 برابری اوپتیکال نسبت به دوربین اصلی می باشد. هر دو دوربین بلک شارک 2، از فوکوس خودکار با تشخیص فاز پشتیبانی می کنند و خبری از لرزشگیر اوپتیکال در کار نمی باشد. انرژی مورد نیاز دستگاه را برای روشن شدن باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت تامین می کند. باتری گوشی شیائومی Black Shark 2 با استفاده از فست شارژ 27 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و در استفاده ی نیمه ی سنگین یک روز دوام می آورد.

تعمیر گوشی شیائومی Black Shark 2

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر شیائومی Black Shark 2 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی شیائومی Black Shark 2 وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی بلک شارک 2

امکان خرید قطعات شیائومی Black Shark 2 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Black Shark 2 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.