نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی اچ تی سی Desire 12 یکی از جدیدترین اسمارت فون‌های میان رده کمپانی HTC است که در مارس سال 2018 شاهد رونمایی از آن بودیم. بدنه‌ی کامل این دستگاه تماما از پلاستیک ساخته شده است و با نگاه به قاب پشتی این دستگاه به طرز فوق‌العاده‌ای صیقلی و براق است کاربران را به شک می‌اندازد. این گوشی از وزن بسیار سبک 137 گرمی با ابعاد 148.5 x 70.8 x 8.2 میلی‌متر بهره برده است و به کاربران امکان استفاده از دو سیمکارت را می‌دهد. تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی دیزایر 12 با اندازه‌ی 5.5 اینچی به طور تقریبی 74 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. تصاویر در این نمایشگر با وضوح 720 در 1440 پیکسل و تراکم پیکسلی 293 پیکسل بر اینچ و نسبت تصویر 18:9 نمایش داده می‌شوند. اچ تی سی برای ساخت این نمایشگر از فناوری IPS LCD بهره برده است که متون و تصاویر را با میزان روشنایی بالا و وضوح بالایی نمایش می‌دهد. این گوشی در دو نسخه‌ی 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ داخلی با 3 گیگابایت رم عرضه ششده است که امکان افزایش آن برای کاربران نیز فراهم شده است.

دوربین اصلی گوشی اچ تی سی دیزایر 12 به یک سنسور 13 مگاپیکسلی با بازشوندگی دیافراگم f/2.2 و دوربین جلو نیز به یک لنز 5 مگاپیکسلی مجهز شده است. این دوربین به کاربران امکان عکاسی در حالت پانوراما و HDR را می‌دهد، همچنین به لطف فلش LED می‌توانند در محیط‌های کم نور و تاریک عکاسی کنند. دوربین پشت قابلیت ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را نیز دارد. باتری گوشی اچ تی سی دیزایر 12 از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض است که دارای ظرفیت 2730 میلی آمپری است و انرژی الکتریکی گوشی را تامین می‌کند.

تعمیر گوشی اچ تی سی Desire 12

یکی از فرآیندهای کاری تعمیرکاران تعمیرات موبایل، تعمیر گوشی اچ تی سی دیزایر 12 است. تعمیرکاران این مرکز با در اختیار داشتن قطعات و ابزارآلات اورجینال بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان و با قیمتی مناسب به کاربران ارائه می‌دهند. قطعات الکتریکی داخلی این دستگاه بر اثر عوامل شایعی مانند ضربه و آبخوردگی دچار آسیب شده و نیاز به تعمیر و تعویض پیدا خواهند کرد. در صورت خرابی هریک از قطعات لازم است کاربران در اسرع وقت به مرکز تعمیرات 118 مراجعه نمایند تا از خرابی سایر قطعات دیگر دستگاه خود جلوگیری کنند. تعمیرکاران دستگاه شما را به صورت کاملا رایگان عیب یابی کرده و با اعلام هزینه و با رضایت شما اقدام به تعویض قطعات گوشی اچ تی سی دیزایر 12 خواهند کرد.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی Desire 12

مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه‌های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است. ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده‌ایم تا در صورت نیاز تعمیرکاران بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. در همین راستا مجموعه کاملی از قطعات گوشی اچ تی سی Desire 12 را در این مجموعه گردآوری کرده‌ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن به دست شما برسانیم. جهت خرید قطعات گوشی اچ تی سی Desire 12 می‌توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت قطعات گوشی اچ تی سی Desire 12 مطلع شوید. همکاران ما در این مجموعه آماده‌ی خدمت رسانی به شما هستند