نمایش 1–8 از 10 نتیجه

نمایش 9 24 36

در آگوست سال 2018 هواوی از دیگر محصولا سری میت 20 خود را با عنوان گوشی هواوی Mate 20 Lite معرفی کرد. بدنه‌ی این دستگاه از ساختاری مرکب از شیشه و فلز ساخته شده است به طوری که قاب پشتی و فریم دستگاه ار نوع آلومینیوم طراحی شده است. این گوشی از ابعاد 158.3 x 75.3 x 7.6 و وزن 176 گرم بهره برده است. ال سی دی گوشی هواوی میت 20 لایت از نوع LTPS IPS LCD ساخته شده است که تصاویر و متون را با میزان روشنایی و وضوح بالایی نمایش می‌دهد. تصاویر در این نمایشگر با کیفیت 1080 در 2340 پیکسل و تراکم پیکسلی 403 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شود. تاچ و ال سی دی این دستگاه از اندازه‌ی 6.3 اینچ برخوردار هستند که به طور تقریبی 81 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. هارد پروگرم شده این دستگاه از نوع eMMC 5.1 در داخل گوشی تعبیه شده است و حافظه‌ی داخلی ان در دو نسخه‌ی 64 و 128 گیگابایتی عرضه شده است.

دوربین اصلی گوشی هواوی میت 20 لایت، دوربینی دوگانه است که به سنسور 20 مگاپیکسلی با با بازشوندگی دیافراگم f/1.8 و سنسور 2 مگاپیکسلی جهت تشخیص عمق تصویر مجهز شده است. این دوربین قابلیت ثبت تصاویر در حالت HDR را برای کاربران فراهم کرده همچنین ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه توسط این دوربین امکان پذیر است. دوربین جلو دستگاه نیز دوگانه است و دارای سنسور 24 و 2 مگاپیکسلی است که تصاویر بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. باتری گوشی هواوی میت 20 لایت با ظرفیت 3750 میلی آمپر قادر است انرژی الکتریکی دستگاه را تا پایان روز برای کاربران تامین نماید. این باتری از قابلیت شارژ سریع بهره برده است که می‌توان در مدت زمان کوتاهی آن را شارژ کرد.

تعمیر گوشی هواوی Mate 20 Lite

گوشی‌های هوشمند ممکن است پس از مدتی استفاده توسط کاربران در اثر ضربه و یا ابخوردگی دچار آسیب شوند و از آنجایی که تعمیر آن‌ها مانند تعمیر گوشی هواوی میت 20 لایت نیازمند برخورداری از مهارت و دانش در این زمینه است لذا لازم است به تعمیرکاران خبره و ماهر مراجعه نمایید. برخی از تعمیرکاران متاسفانه به دلیل عدم مهارت و تجربه کافب در زمینه تعمیر موبایل ممکن است در حین باز نمودن گوشی به سایر قطعات دستگاه آسیب وارد نمایند بنابراین ما به شما مرکز تعمیرات موبایل 118 را پیشنهاد می‌کنیم. تعمیرکاران این مرکز تیمی مجرب و ماهر هستند که با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب به شما ارائه می‌دهند. کاربران لازم است جهت تعویض قطعات گوشی هواوی میت 20 لایت خود به این مجموعه مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مرکز تماس حاصل نمایند.

خرید قطعات گوشی هواوی Mate 20 Lite

ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده‌ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. به همین جهت آرشیو کاملی از قطعات گوشی را در این مجموعه گردآوری کرده‌ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن ارسال کنیم. افرادی که قصد خرید قطعات گوشی هواوی Mate 20 Lite را دارند می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. علاوه بر قطعات گوشی، ابزارآلات تعمیرات موبایل هم در این مجموعه به فروش می‌رسد و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند با مراجعه به فروشگاه، محصولات مورد نظر را با هم مقایسه کنند و بهترین انتخاب را داشته باشند. از جمله قطعات گوشی هواوی Mate 20 Lite موجود در این مجموعه می توان به تاچ و ال سی دی، باتری، هارد پروگرم شده و … اشاره کرد.