نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی هواوی Y6 2017 در ماه می سال 2017 توسط کمپانی هواوی معرفی شد. هواوی برای ال سی دی گوشی هواوی وای 6 2017 از نمایشگر  5.0 اینچی با فناوری IPS و با تراکم 294 پیکسل بر اینچ در نظر گرفته است. این نمایشگر به طور میانگین 60 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. تصاویر در ال سی دی این دستگاه با کیفیت 720 در 1280 پیکسل نمایش داده می‌شوند. پردازنده ی 4 هسته‌ای این دستگاه با قدرت پردازش 1.4 گیگاهرتزی قادر است برنامه‌ها را به راحتی و با عملکرد سریعی اجرا نماید. هواوی وای 6 2017 همچنین به دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل ‌افزایش مجهز شده است.

دوربین پشت گوشی هواوی وای 6 2017 از یک لنز 13 مگاپیکسلی بهره برده است که به همراه دو فلش ال ای دی در پنل پشتی گوشی قرار گرفته است. تصاویر ثبت شده در این دوربین از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار است. همچنین این دوربین توانایی ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم را دارد. دوربین سلفی این دستگاه از یک سنسور 5 مگاپیکسلی بهره برده است که ویدئوهایی با کیفیت 720 پیکسل بر اینچ ضبط می‌کند. باتری گوشی هواوی وای 6 2017 لیتیوم یونی با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت انرژی برقی این دستگاه را به خوبی تامین می‌کند.

تعمیر گوشی هواوی Y6 2017

قطعات گوشی هواوی Y6 2017 بسیار حساس هستند و در صورت آب خوردگی و یا برخورد با اجسام امکان آسیب دیدگی آن‌ها وجود دارد. گوشی از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر کدام وظایف مخصوص خود را دارند. بیشتر این قطعات به هنگام آسیب دیدگی در کارکرد کل گوشی اختلال ایجاد می کنند و موجب از کار افتادن گوشی می‌شوند. در صورتی که آسیب دیدگی شدید باشد امکان تعویض قطعات گوشی هواوی Y6 2017 وجود دارد و شما می‌توانید با خیالی آسوده تعمیر گوشی خود را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. کلیه‌ی تعمیرات در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز قابل انجام است. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می‌توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید.

خرید قطعات گوشی هواوی Y6 2017

قطعات گوشی یکی از وسایل کاربردی است که تعمیرکاران تعمیرات موبایل جهت انجام تعویض قطعات به آن نیاز دارند. خرید قطعات گوشی هواوی Y6 2017 از جمله کارهایی است که تعمیرکاران لازم است انجام دهند چه بسا بهتر است خرید این قطعات از مراکز معتبر و مجاز صورت گیرد. در مرکز تعمیرات موبایل 118 افراد می‌توانند به صورت حضوری جهت خرید قطعات با کیفیت و اورجینال اقدام نمایند. این مرکز مفتخر است تا با ارائه دادن بهترین محصولات در زمینه تعمیر موبایل رضایت مشتریان را سرلوحه‌ی خود قرار دهند. امکان خرید از این مرکز به صورت آنلاین نیز برای مشتریان عزیز فراهم می‌باشد و با مراجعه به سایت این مرکز می‌توانند به راحتی قطعات مورد نیاز خود را به سبد خرید خود اضافه کرده تا در اسرع وقت برایشان ارسال گردد. کاربران و افرادی که تمایل به خرید محصولات این مرکز دارند لازم است جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی هواوی وای 6 2017 با واحد فروش این مرکز تماس حاصل نمایند.