نمایش 1–8 از 10 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy A11 با بدنه و فریم پلاستیکی در سال 2020 وارد بازار شده است که با توجه به تجهیزات آن وزن ان معادل با 177 گرم می باشد. این گوشی در ابعاد 161.4 * 76.3 * 8میلیمتر ساخته شده است که همان طور که مشخص است طول بسیاری نسبت به نسل پیشین دارد و نسبت نمایش تصویر 19.5 به 9 می باشد. نمایشگری با اندازه 6.4 اینچ برای این گوشی در نظر گرفته شده است که از فناوری TFT پیروی می کند. مساحت تقریبی این نمایشگر 100.5 سانتی متر مربع است که 81.6 درصد از پنل جلویی را تشکیل می دهد. رزولوشنی که برای این قطعه در نظر گرفته شده 720 * 1560 می باشد که با توجه با اندازه نمایشگر پراکندگی ان در هر اینچ 268 پیکسل خواهد بود.

این گوشی از اندروید 10 پشتیبانی می کند اما از رابط کاربری آن اطلاعاتی ارائه نشده است. برای تراشه اصلی نیز از اکتا کر 1.8 گیگا هرتزی استفاده شده است. برای این گوشی یک هارد با دو رم در نظر گرفته اند که حافظه آن 32 گیگ و رم آن 2 و 3 گیگی می باشد. این میان رده از سه دوربین در گوشه چپ گوشی بهره می برد و در وسط گوشی حسگر اثر انگشت قرار دارد. در دوربین اول این گوشی از سنسور 13 مگاپیکسلی استفاده شده است و دو دوربین دیگر با کیفیت 5 و 2 مگاپیکسل ارائه شده اند. دوربین سلفی نیز دارای رزولوشن 8 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.0 می باشد. باتری  لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت انرژی مورد نیاز این گوشی را تامین می کند.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی آ11

 تعیر هر قطعه الکترونیک نیاز به مهارت بالایی دارد و باید دقت بالایی در این زمینه داشته باشید. علاوه بر این استفاده از ابزارهایی استاندارد و قطعات اورجینال نیز در نتیجه نهایی تاثیر بسیاری دارد. در مرکز تعمیرات 118 تمام تعمیر گوشی ساموسنگ A11 توسط افرادی مجرب که بهترین ابزارها را در اختیار دارند انجام می شود. در این مرکز تعمیر تمام گوشی های هماه توسط تکنسین های متخصص با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا انجام می شود. برای تعویض قطعات گوشی گلکسی A11 نیز از بهترین ابزار ها و قطعات اورجینال استفاده می شود. عزیزان شهرستانی و یا کسانی که امکان مراجعه حضوری را ندارند نیز می توانند گوشی خود را توسط پیک برایمان ارسال نمایند که پس از تعمیر انجام تست های نهایی دستگاه برایشان ارسال خواهد شد.

خرید قطعات گوشی Samsung A11

با خرید از مرکزی معتبر می توانید از کیفیت قطعه خریداری شده اطمینان داشته باشید. در مرکز تعمیرات 118 تمام تلاش ما برای جلب رضایت شما عزیزان می باشد و با رعایت تمام اصول مشتری مداری و با ارائه بهترین کیفیت تا حد بسیاری توانسته ایم در این امر موفق باشیم. پس با خیالی آسوده می توانید خرید قطعات گوشی سامسونگ A11 را از مرکز ما انجام دهید. جهت خرید می توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری اقدام نمایید و سفارشات خود را ثبت کنید که همکاران ما رد اسرع آن به آن رسیدگی خواهند کرد. قیمت قطعات گوشی سامسونگ A11 در این مرکز بسیار مناسب است که دلیل این امر حذف واسطه ها و عرضه مستقیم قطعات است. با استفاده از قطعات اورجینال مجددا کیفیت اولیه دستگاه بازگردانده خواهد شد.