نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

این روزها گوشی موبایل یک بخش جدایی ناپذیر در زندگی انسان‌هاست.گوشی از جمله وسایلی هست که معمولا افراد روزانه ۴ الی ۵ ساعت از وقت خود را با آن صرف می‌کنید و کسانی هستند که بیشتر کارهای خود را با تلفن همراه انجام می‌دهند. عده‌ای با گوشی خود کسب درآمد می‌کنند و ساعات زیادی از شبانه روز را با تلفن همراه خود سپری می‌کنند. بدیهی‌ست که ممکن است یک روز دچار آسیب شود و نیاز به تعمیر پیدا کند. تلفن همراه از اجزای مختلفی مانند تاچ و ال سی دی، باتری، هارد، اسپیکر، دوربین و .‌‌‌.. تشکیل شده است. ممکن است هر یک از این قطعات دچار آسیب شود و برای ادامه کار با گوشی خود نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی ال جی k22 داشته باشید. حتما دقت داشته باشید که گوشی ال جی k22 خود را به مراکز معتبر و متخصص برای تعمیر ببرید تا خیالتان از کیفیت کار راحت باشد.

تعمیر گوشی ال جی k22

تعمیر گوشی ال جی k22

اگر گوشی ال جی k22 شما دچار آسیب شده است حتما برای عیب‌یابی آن به مراکز معتبر مراجعه کنید. مشکلات تلفن همراه به دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری تبدیل می‌شود. اگر مشکل گوشی‌ ال جی k22 شما مربوط به بخش نرم افزاری باشد با کمی تغییرات در تنظیمات و ریست فکتوری کردن و .‌‌.. خیلی زود مشکل برطرف می‌شود. اما اگر مشکل سخت افزاری باشد و مربوط به هر کدام از قطعات گوشی ال جی k22 باشد، باید نسبت به تعمیر و تعویض قطعه مورد نظر اقدام کنید. حتما از قطعات اصل و اورجینال استفاده کنید. برخی از آسیب دیدگی‌های رایج را با هم بررسی می‌کنیم.

آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی گوشی ال جی k22

ال سی دی گوشی ال جی k22 از نوع IPS LCD لمسی خازنی می باشد. اندازه صفحه نمایش آن 6.2 اینچ, 95.9 سانتیمتر مربع است (نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود 81.7 درصد) و رزولوشن آن 720 در 1520 پیکسل و تراکم پیکسلی 271 پیکسل می‌باشد. روشنایی صفحه 420 نیت است. شکستن تاچ و ال سی دی گوشی یکی از ناگوارترین اتفاقات رایجی هست که برای تلفن‌های همراه می‌افتد و این اتفاق علاوه بر اینکه کار با گوشی را برای‌تان غیر ممکن می‌کند هزینه‌های گزافی هم برای شما به وجود می‌آورد. تاچ و ال سی دی گوشی‌های همراه از جمله قطعاتی‌ست که کاربر بیشترین استفاده را از آن دارد و خرابی آن کاملا عملکرد گوشی را مختل می‌کند. پس برای جلوگیری از به وجود آمدن این مشکل ناگوار و هزینه ساز حتما از گوشی ال جی k22 خود محافظت کنید و حتما از محافظ های مناسب برای صفحه نمایش گوشی خود استفاده کنید. اما اگر گوشی شما از دست شما افتاده و یا به هر دلیل دیگری تاچ و ال سی دی آن شکسته و نیاز به تعویض ال سی دی گوشی ال جی k22 را دارد حتما به مراکزی مراجعه کنید که معتبر باشد.

خرابی باتری گوشی k22

نوع باتری گوشی ال جی کی 22 از نوع Li-Po (لیتیوم پلیمری) می‌باشد. باتری این گوشی داری ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت است. این باتری قابل جابه جایی توسط کاربر نمی‌باشد.

باتری گوشی ال جی k22 ممکن است دیر یا زود از کار بیفتد زیرا باتری یک قطعه مصرفی‌ست که روزی عمرش به پایان می‌رسد. بهتر است با رعایت برخی نکات مانند استفاده از شارژر مناسب گوشی و …به افزایش عمر باتری خود کمک کنید.

باتری به دلایل مختلفی مثل استفاده زیاد از گوشی با نور بالا، آب خوردگی و ….‌ممکن است دچار خرابی شود. برخی از علائم نشان از خرابی باتری ال جی k22 می‌باشد. برخی از این نشانه ها را باهم بررسی می کنیم:

  1. خاموش و روشن شدن گوشی
  2. زود شارژ خالی کردن گوشی
  3. زود شارژ شدن گوشی
  4. خاموش شدن بی دلیل گوشی و روشن نشدن آن

در صورتی که باتری گوشی شما دچار آسیب شده است و نیاز به تعویض باتری الجی k22 دارید حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی هارد پروگرم شده گوشی ال جی k22

تلفن های همراه دارای ۳ نوع حافظه می باشند. یک حافظه داخلی یا همان هارد گوشی و یک حافظه خارجی که همان کارت‌های حافظه هستند و یکی هم حافظه RAM. شرکت ال جی گوشی k22 خود را با هارد یا همان حافظه داخلی 32 گیگابایت 2 گیگابایت رم روانه بازار کرد. به هارد گوشی EMMC نیز گفته می‌شود که از دو بخش تشکیل شده است. بخشی که به ذخیره سازی اطلاعات مربوط می‌شود و بخش دیگر که کنترلر است که به سیستم عامل اجازه بوت شدن را می‌دهد. هارد گوشی LG k22 ممکن است به دلایل مختلفی از جمله بازی های طولانی مدت با گرافیک بالا،ریست فکتوری کردن زمانی که شارژ گوشی کمتر از ۲۰ درصد باشد و… آسیب ببیند. محل قرارگیری هارد روی مادربرد است و بسیار ریز و حساس می‌باشد. از آنجایی که هارد گوشی جعبه اطلاعات ما می‌باشد در صورت خرابی حتما به مراکز معتبر و قابل اعتماد مراجعه کنید.

آسیب دیدن اسپیکر گوشی ال جی k22

اسپیکر بخش مهمی در تلفن همراه است که خرابی آن اکثر کارهای مهم با تلفن همراه را مختل می‌کند. زیرا یا صدا به طور کامل قطع می‌شود و یا میزان آن به شدت کاهش می‌یابد و یا همراه با نویز و نامفهوم می‌شود که بسیار آزار دهنده می‌باشد. ممکن است آسیب دیدگی نرم‌افزاری و یا سخت‌افزاری باشد. در صورتی که مشکل از سخت‌افزار گوشی بود حتما برای رفع مشکل به مراکز معتبر مراجعه کنید.

قطعات گوشی الجی k22

عده‌ای از افراد زمانی که یکی از قطعات گوشی ال جی k22 شان خراب می‌شود نگران این موضوع هستند که دیگر گوشی‌شان درست نمی‌شود و باید به فکر خرید گوشی جدید باشند. امروزه خرید گوشی موبایل با این قیمت‌های نجومی بسیار سخت شده است. نگران نباشید برخی از آسیب دیدگی‌ها قابل حل می‌باشند. ما در مجموعه تعمیرات ۱۱۸ نگرانی شما را برطرف کرده‌ایم. این مجموعه دارای افراد با تجربه و مهارت بالا هست که مشکل گوشی ال جی k22 شما را حل می‌کند. شما می‌توانید گوشی خود را به صورت حضوری و یا غیر حضوری با پیک و پست به ما برسانید. اگر ساکن تهران هستید پیک مجموعه ما برای شما رایگان است می‌توانید درخواست دهید تا پیک را ارسال کرده و گوشی شما را تحویل بگیرد و پس از تعمیر به همراه ضمانت‌نامه اصالت قطعات برای‌تان ارسال کنیم. تا در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی امکان رسیدگی به آن را داشته باشید. این ضمانت‌نامه بسته به نوع قطعه متغیر می‌باشد.

خرید قطعات گوشی k22

اصل و اورجینال بودن قطعات یک موضوع مهم در خرید قطعات گوشی ال جی k22 می‌باشد. مجموعه ما یکی از فروشندگان قطعات اصل و اورجینال با قیمتی مناسب در تهران می‌باشد که به سراسر ایران ارسال دارد. اگر قصد خرید قطعات موبایل ال جی k22 را دارید می‌توانید به صورت حضوری به مجموعه ما بیایید و خرید را انجام دهید. همچنین می‌توانید سفارش خود را از طریق اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید و در اسرع وقت آن را درب منزل تحویل بگیرید. ممکن است به دلیل نوسانی بودن بازار ارز قیمت قطعات گوشی ال جی k22 در سایت درج نشده باشد. در صورتی که قیمت قطعات ال جی کی 22 در سایت درج نشده باشد جهت اطلاع از قیمت بروز آن با پشتیبانی مجموعه تعمیرات ۱۱۸ ارتباط برقرار کنید. با ما خریدی مطمئن را تجربه کنید.