نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

موتورولا در ژوئن سال 2020 از دومین گوشی خود که به دوربین سلفی پاپ آپ مجهز شده است با نام One Fusion Plus رونمایی کرد. این نوآوری بسیار جالب طراحان، توانسته توجهات زیادی را به خود جلب کند. با استفاده از این طراحی می توان در گوشی ها از دوربین سلفی با لنز بزرگتر و بهتر استفاده کرد. دوربین سلفی این گوشی به سنسور 16 مگاپیکسلی و لنز واید مجهز شده است. مکانیزم استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ در این گوشی باعث شده صفحه نمایش بزرگ 6.5 اینچی گوشی، کاملا یکپارچه باشد. زمانی که قصد ثبت عکس سلفی داشته باشید دوربین بالا می آید و به هنگام خروج از برنامه، دوربین پایین می آید. در گوشی وان فیوژن پلاس از پنل لمسی خازنی IPS LCD بهره گرفته شده که می تواند 16 میلیون رنگ را نمایش دهد.

مساحت تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا One Fusion Plus حدود 103 سانتی متر مربع است و 83 درصد قسمت جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است. در هر اینچ از این نمایشگر 396 پیکسل نمایش داده می شود و دارای رزولوشن تصویر 1080 در 2340 می شود. روی درب پشت گوشی موتورولا One Fusion Plus یک سنسور تشخیص اثر انگشت خازنی وجود دارد که باز کردن قفل نمایشگر و برنامه های داخلی از آن استفاده می شود. روی درب پشت دوربین 4 گانه دیده می شود و دوربین اصلی موتورولا One Fusion Plus با سنسور 64 مگاپیکسلی در راس دوربین ها قرار گرفته است. دارای گشودگی دهانه دیافراگم f/1.8 و طراحی Quad Bayer می باشد که به منظور ارتقاء عملکرد آن در نور کم استفاده می شود. دوربین های دیگر با سنسور های 8، 5 و 2 مگاپیکسلی در کنار دوربین اصلی قرار گرفته اند. این دوربین ها به ترتیب دارای ویژگی های لنز فوق‌عریض با پوشش 118 درجه، لنز ماکرو، سنسور تشخیص عمق تصویر می باشند.

قلب تپنده ی این گوشی را یک چیپست Snapdragon 730 تشکیل می دهد که دارای پروسه پردازشی 8 نانومتری است. این شرکت ادعا کرده است عملکرد CPU و GPU این گوشی نسبت به نسل های قبلی ارتقا پیداکرده و عملکرد بسیار خوبی دارد. این گوشی در یک نسخه با رم 6 گیگابایت و حافظه ی داخلی 128 گیگابایت به بازار وارد می شود. امکان ارتقاء حافظه از طریق کارت SD تا 1 ترابایت وجود دارد. تامین انرژی مورد نیاز گوشی بر عهده ی باتری لیتیوئم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپری است. باتری گوشی موتورولا One Fusion Plus با استفاده از فست شارژ 15 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند.

تعمیر گوشی موتورولا One Fusion Plus

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی موتورولا One Fusion Plus و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی موتورولا One Fusion Plus قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی موتورولا وان فیوژن پلاس

امکان خرید قطعات گوشی موتورولا One Fusion Plus به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی موتورولا One Fusion Plus روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.