نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی هواوی Enjoy 10 یکی دیگر از محصولات مقرون به صرفه با مشخصات فنی قابل قبول توسط کمپانی هواوی رونمایی شد. وزن این دستگاه 176 گرم با ابعاد 159.8 x 76.1 x 8.1  میلی‌متر در نظر گرفته شده است. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی اینجوی 10 که به منظور رابط کاربری اصلی بر روی پنل جلویی دستگاه قرار گرفته است از اندازه‌ی 6.39 اینچ بهره برده است که به طور تقریبی 82 درصد از پنل جلوی دستگاه را به خود اختصاص داده است. هواوی در ساخت این نمایشگر از فناوری IPS LCD بهره برده است که متون و تصاویر را با میزان روشنایی و وضوح بالایی نمایش می‌دهد. تصاویر در این نمایشگر از رزولوشن 720 در 1560 پیکسل و تراکم پیکسلی 269 پیکسل بر اینچ برخوردار هستند. این دستگاه در سه نسخه‌ی 64 گیگابایت با 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت با 4 گیگابایت رم عرضه شده است که امکان افزایش هرکدام از آن‌ها با استفاده از کارت حافظه امکان پذیر می‌باشد.

دوربین پشت گوشی هواوی اینجوی 10 به صورت دوگانه عرضه شده است و این بدان معناست که دوربین این دستگاه از دو سنسور جهت عکاسی بهره برده است. سنسور‌های این دوربین شامل لنز 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و لنز 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 می‌باشد که به وسیله‌ی فلس LED که در کنار آن قرار گرفته است تصاویر خوبی را حتی در محیط‌های تاریک برای کاربران فراهم می‌کند. امکان ضبط ویدئو در هر دو دوربین جلو و پشت با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه امکان پذیر می‌باشد. باتری گوشی هواوی اینجوی 10 از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت شارژدهی 4هزار میلی‌آمپری است که کاربران می‌توانند این قطعه را به وسیله‌ی یک شارژر 10 واتی شارژ نمایند.

تعمیر گوشی هواوی Enjoy 10

کاربران جهت تعمیر گوشی هواوی اینجوی 10 خود لازم است به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایند چرا که برخی از تعمیرکاران به دلیل استفاده از قعات نامرغوب و بی کیفیت و همچنین عدم تجربه کافی در این زمینه کاربران را دچار مشکل سازند. ما به کاربران و افرادی که به دنبال مراکز معتبر هستند مرکز تعمیات موبایل 118 را پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه دارای تیمی مجرب از تعمیرکاران است که با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال قادرند تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند. در این مجموعه ابتدا دستگاه به صورت رایگان عیب یابی شده و با اعلام هزینه به کاربران جهت تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی هواوی اینجوی 10 اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

خرید قطعات گوشی هواوی Enjoy 10

مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است. ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم تا در صورت نیاز تعمیرکاران بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. در همین راستا مجموعه کاملی از قطعات گوشی هواوی Enjoy 10 را در این مجموعه گرد آوری کرده ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن به دست شما برسانیم. جهت خرید قطعات گوشی هواوی Enjoy 10 می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت قطعات گوشی هواوی Enjoy 10 مطلع شوید. همکاران ما در این مجموعه آماده ی خدمت رسانی به شما هستند.