نمایش 1–8 از 36 نتیجه

نمایش 9 24 36

سپتامبر یکی از جذاب ترین ماه های سال برای افرادی که علاقه مند به دنیای فناوری هستند به شمار می رود. زیرا اپل هر ساله در این ماه از گوشی های جدید خود پرده برداری می کند. گوشی iPhone 6 در سپتامبر سال 2014 به بازار معرفی شده است. ال سی دی 4.7 اینچی این گوشی از پنل IPS LCD بهره مند شده است. ساخت این نوع نمایشگر ها بسیار ارزان تر است و می توانند رنگ ها را بسیار طبیعی تر نشان دهند، به همین جهت از آن ها استفاده می کنند. مساحت ال سی دی گوشی آیفون iPhone 6 حدود 60.9 سانتی متر مربع است و حدود 65.8 درصد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. در بالای این نمایشگر دوربین سلفی 1.2 با دریچه دیافراگم f/2.2 به همراه اسپیکر مکالمه قرار گرفته اند.

در قسمت پشتی این گوشی دوربین اصلی به همراه لوگوی اپل دیده می شود. اپل همچنان برای گوشی های جدید از دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده می کند. در این گوشی از سنسور جدیدی به نام Focus Pixel بهره گرفته شده است که، باعث افزایش سرعت فوکوس آیفون‌های جدید می‌شود. باتری گوشی آیفون iPhone 6 لیتیوم پلیمری و دارای ظرفیت 1810 میلی آمپر ساعت است. ابن باتری قابل تعویض توسط کاربر نیست و در صورت آسیب دیدگی این کار باید به دست تعمیرکار انجام شود. این گوشی از بدنه آلومینیومی با لبه های منحنی شکل بهره می برد. این گوشی ظاهری متفاوت نسبت به نسل قبل به همراه ارگونومی بهتر ارائه کرده است.

تعمیر گوشی آیفون Iphone 6

مجموعه تعمیرات 118، مرکزی فوق پیشرفته با بروزترین تجهیزات برای تعمیر تمامی گوشی های آیفون به شمار می رود. ما در این مرکز مجموعه گسترده ای از خدمات را ارائه می دهیم و شما می توانید با خیالی آسوده تعمیر گوشی آیفون Iphone 6 را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. تعمیرات اپل و تعویض قطعات گوشی آیفون 6، توسط کادر مجرب و ماهر در کمترین زمان ممکن و با صرف هزینه ای مناسب صورت می پذیرد. کلیه تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر فروشگاه می شوند. گوشی آسیب دیده ی شما در ابتدا مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد سپس هزینه ی تعمیر گوشی آیفون Iphone 6  به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت از سوی مشتری تعویض انجام می شود. در صورتی که در شهرستان هستید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست تعمیرکاران ما برسانید.

خرید قطعات گوشی آیفون 6

کلیه ی قطعات گوشی آیفون 6 در این مجموعه موجود است و از جمله ی این قطعات می توان به تاچ و ال سی دی، باتری، گلس، دکمه هوم و … اشاره کرد. در صورتی که قصد خرید قطعات گوشی آیفون iPhone 6  را دارید می توانید به صورت اینترنتی نیز سفارشات خود را ثبت کنید. در ابتدا قطعه ی مورد نظر را پیدا کنید. سپس روی گزینه ” افزودن به سبد خرید ” کلیک کنید و مراحل ثبت سفارش خود را تکمیل کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی آیفون 6 روی سایت موجود نیست با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت آن مطلع شوید. همکاران ما در این مجموعه آماده ی خدمت رسانی به شما هستند.  مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است.