نمایش 1–8 از 13 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy Note10 با ابعاد 151 * 71.8 * 7.9 میلیمتر و وزن 168 گرم در سال 2019 وارد بازار شده است. این گوشی به صورت تک سیم و دو سیم کارته ارائه شده است و فریم آن کاملا فلزی و از جنس آلومینیوم می باشد. به دلیل جلوه و زیبایی بالای این گوشی همچنین محافظت از درب پشت در برابر خش از گوریلاگلس6 بر روی آن استفاده شده است. همچنین بر روی نمایشگر نیز از این فناوری استفاده شده است. این گوشی یا بهتر است بگوییم فبلت دارای نمایشگر 6.3 اینچی می باشد. در ساخت ال سی دی گوشی گلکسی نوت10 از فناوری Dynamic AMOLED استفاده شده است و 90.9 دردصد از صفحه رویی گوشی را نمایشگر به خود اختصاص داده است. رزولوشن این قطعه 1080 * 2260 پیکسل می باشد که با این حساب در هر اینچ آن 401 پیکسل وجود دارد. مساحت این نمایشگر 98.6 سانتی متر مربع می باشد و نسبت تصویر 19 به 9 است. از ویژگی های دیگر این نمایشگر می توان به مجهز به نمایشگر همیشه روشن و HDR10+ می توان اشاره داشت.

دوربین پشت گوشی سامسونگ Note10 از سه دوریین با لنز های متفاوتی تشکیل شده است. دوربین اول یا لنز واید دارای کیفیت 12 مگاپیکسلی است. دوربین دوربین نیز با کیفیت 12 مگاپیکسل است ولی از لنز تله فتو در این دوربین استفاده کرده اند. دوربین سوم مجهز به لنز اولترا واید با کیفیت 16 مگاپیکسل می باشد. دوربین سلفی نیز از سنسور 10 مگاپیکسلی بهره می برد و لنز آن واید با فاصله کانونی 26 میلیمتر می باشد. برای باتری گوشی Galaxy Note10 از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت کمک گرفته شده است. این باتری مجهز به شارژر سریع 25 واتی می باشد و امکان تبدیل باتری به پاوربانک وجود دارد. می توانید با قدرت 9 وات به کمک باتری این گوشی دستگاه های دیگر را شارژ نمایید.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10

برای تعمیر گوشی نیاز به مهارت بالایی می باشد و در صورت آسیب به گوشی باید دقت داشته باشید تعمیر آن را به فردی مجرب بسپارید. تعمیرکاران ما در مرکز تعمیرات 118 با مهارت بالای خود به راحتی تعمیر تمام انواع برندها را انجام میدهند. پس با خیالی آسوده می توانید تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy Note10 را به ما بسپارید. در این مرکز تمام تجهیزات لازم را فراهم کرده ایم تا برای تعمیر گوشی مشکلی وجود نداشته باشد. علاوه بر این برای تعویض قطعات Samsung Note 10 از قطعات اورجینال استفاده می شود. بنابر این گوشی پس از تعمیر در این مرکز کیفیت اولیه خود را خواهد داشت. تمام خدمات این مرکز دارای ضمانت بوده و در صورت وجود هر گونه مشکل می توانید به مرکز مراجعه کرده تا به آن رسیدگی شود.

خرید قطعات گوشی Samsung Galaxy Note 10

خرید قطعات با کیفیت اورجینال بسیار مهم و البته بسیار سخت می باشد. زیرا در بازار امروزی قطعات فیک به فور یافت می شوند و برخی این قطعات را به اسم اورجینال به فروش می رسانند. به همین دلیل باید پیش از خرید قطعات اورجینال را به خوبی بشناسید. اما در غیر این صورت می توانید با خرید از مرکزی معتبر از کیفیت قطعه اطمینان داشته باشید. خرید قطعات گوشی Galaxy Note10  را می توانید از مرکز تعمیرات 118 انجام دهید. این مرکز با سال ها سابقه در تلاش است با ارائه بهترین خدمات و بالاترین کیفیت ها رضایت شما را جلب نماید. همچنین به دلیل عرضه مستقیم قیمت قطعات گوشی سامسونگ Note10 بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.