نمایش 1–8 از 950 نتیجه

نمایش 9 24 36

هارد پروگرم شده یک کارت حافظه ی استاندارد برای ذخیره سازی حالت جامد است و درون دستگاه های الکترونیکی قرار داده می شود. این حافظه ی مالتی مدیا به صورت داخلی درون گوشی و تبلت ها قرار داده می شود و امکان ارتقا و جابه جایی آن وجود ندارد. این قطعه کاربرد دیگری هم دارد که به کنترلر آن مربوط می شود و اجازه ی بوت شدن را به سیستم عامل می دهد. تمامی اطلاعات موجود روی گوشی بر روی هارد ذخیره سازی می گردد و این قطعه از اهمیت بالایی برخوردار است. بیشتر شرکت های سازنده از هارد پروگرم شده مناسب با برندی معتبر برای محصولات خود استفاده می کنند. به طور کلی در گوشی از سه نوع حافظه ی RAM، حافظه داخلی(eMMC)، حافظه خارجی (کارت حافظه) استفاده می شود. ما در این قسمت منظورمان از هارد پروگرم شده، حافظه داخلی(eMMC) می باشد. این نوع حافظه ها از نوع حافظه ی نسل پنجم و قابل برنامه ریزی هستند. هارد گوشی به چهار دسته ی کلی تقسیم می شود.

  1. BGA 153: این هارد 153 پایه دارد. در بردهایی با پردازنده QUALCOM و EXYNUS و SNAP DRAGON مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. BGA 162: این حافظه 153 پایه دارد و در زیر آی سی به صورت توپ قلع مشاهده می شوند. کیفیت پایینی دارد و در گوشی های چینی مثل HUAWEI G610, G730, G6, G630, Y600 مورد استفاده قرار گرفته است.
  3. BGA 169: دارای 169 پایه است. در گوشی هایی مثل HUAWEI P6 و GALAXY S2 و تبلت های سامسونگ N8000 , P5100 , N5100 , P3100 ,T211 L استفاده شده است.
  4. BGA 221: دارای 221 پایه است و در پردازنده های QUALCOM یا HI SILICON مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت هایی مانند سن دیسک، سامسونگ، توشیبا و … از سازندگان هارد پروگرم شده گوشی به شمار می روند که در میان آن ها فقط فریمورهای سامسونگ در صورت بد سکتور شدن جدا و قابل دسترسی هستند. اما شرکت های دیگر فریمورهای خود را در اختیار باکس ها قرار نمی دهند. آسیب دیدگی هارد پروگرم شده به دلایل مختلفی ممکن است به وجود آید که در صورت استفاده ی مناسب از گوشی می توانید از آسیب دیدگی هارد جلوگیری کنید. پس از آسیب دیدگی در صورتی که میزان آسیب دیدم کم باشد امکان تعمیر هارد موبایل وجود دارد در غیر اینصورت تعمیرکار مجبور به تعویض هارد می شود.

دلایل خرابی هارد پروگرم شده

  1. گوشی را زمانی که در حال شارژ است خاموش و روشن نکنید.
  2. به هنگام ریست فکتوری کردن به شارژ گوشی دقت داشته باشید. زمانی که باتری زیر 20 درصد شارژ باشد موجب سوختن هارد می شود. زیرا در این حالت عمل خواندن و نوشتن به ولتاژ زیادی نیاز دارد ولی در این زمان به هارد ولتاژ مناسبی نمی رسد.
  3.  انجام بازی با گرافیک سنگین
  4. ضربه خوردگی، آب خوردگی، اتصالات داخلی که در طولانی مدت خود را نشان می دهد.
  5. استفاده از شارژ ر های غیر استاندارد با آمپر های متفاوت

علائم خرابی هارد پروگرم شده

  • عدم رایت فایل فلش روی گوشی
  • ویبره های پشت سر هم موقع بالا آمدن گوشی
  • عدم داشتن سریال یا IMEI
  • پاک نشدن اطلاعات و تنظیمات دستگاه، پس از ریست فکتوری کردن گوشی
  • تغییر آیکون برنامه های گوشی
  • خاموشی کامل گوشی پس از نصب رام یا فلش یا ریست فکتوری
  • ریستارت و هنگ کردن دستگاه
  • ارور Encrypt Unsuccessful  وInternal Storage Damaged
  • ورود به صفحه ریست فکتوری هنگام بروزرسانی

تعمیر هارد پروگرم شده

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر هارد پروگرم شده و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض هارد پروگرم شده وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید هارد پروگرم شده

امکان خرید هارد پروگرم شده به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت هارد پروگرم شده روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.