نمایش دادن همه 6 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سونی Xperia XZ1 به عنوان پرچم‌دار شرکت سونی در آگوست سال 2017 معرفی شد. این گوشی ظاهری زیبا و خوش ساخت دارد چرا که در قاب پشت و فریم آن از جنس فلزی و پنل جلویی آن شیشه‌ای طراحی شده است. ابعاد این دستگاه 148 x 73.4 x 7.4 میلی متر و وزن آن 155 گرم است که از دو سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به دلیل بهره بردن از استاندارد IP68 در برابر ضربه و آبخوردگی مقاوم است و در عمق 1.5 متری آب در مدت 30 دقیقه دوام می‌آورد. نمایشگر این گوشی دارای اندازه‌ی 5.2 اینچی است که تصاویری با کیفیت و وضوح 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 424 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. سونی برای ساخت تاچ و ال سی دی گوشی سونی اکسپریا ایکس زد1 از فناوری IPS LCD بهره برده است که در نمایش تصاویر و متون تاثیر بسزایی دارد. پوششی شیشه‌ای به نام گوریلا گلس 5 بر روی نمایشگر این دستگاه آن را در برابر ضربه و آبخوردگی و اجسام تیز محافظت می‌کند. حافظه‌ی داخلی این گوشی دارای 64 گیگابایت به همراه 4 گیگ رم می‌باشد و در صورت لزوم کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه ظرفیت آن را افزایش دهند.

دوربین پشت گوشی سونی اکسپریا ایکس زد1 از یک سنسور 19 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 بهره برده است که تصاویر خوب و با کیفیتی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این دوربین از قابلیت‌های ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR و فلش LED پشتیبانی می کند. کاربران با استفاده از این دوربین می‌توانند با سه کیفیت 2160 پیکسل, 1080 پیکسل و 720 پیکسل ویدئوهای خود را ضبط نمایند. دوربین جلو این گوشی در بالای صفحه نمایش جای گرفته است و با استفاده از لنز 13 مگاپیکسلی تصاویر سلفی برای کاربران به وجود می‌آورد. باتری گوشی سونی اکسپریا ایکس زد1 از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض است که دارای 2700 میلی آمپر ظرفیت دارد.

تعمیر گوشی سونی Xperia XZ1

یکی از اصلی‌ترین کارهای تعمیرکاران تعمیرات موبایل تعمیر گوشی‎‌های هوشمند است. به دلیل دشوار بودن تعمیرات موبایل لازم است تعمیرکاران تجربه کافی را در این زمینه کسب نموده باشند چرا که در صورت عدم دانش و مهارت کافی ممکن است در حین تعویض و یا تعمیر گوشی سونی Xperia XZ1 و یا سایر دستگاه‌های هوشمند به سایر قطعات مانند ال سی دی دستگاه آسیب وارد نمایند. کاربران نیز در هنگام مراجعه به این مراکز می‌بایست دقت فرآوان نموده تا بتوانند بهترین مرکز تعمیرات موبایل را انتخاب نمایند. در این مجموعه خوشبختانه تیمی مجرب از تعمیرکاران حرفه‌ای آماده‌ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز هستند و کاربران می‌توانند برای تعویض قطعات گوشی سونی Xperia XZ1 خود به این مرکز مراجعه نمایند. در صورت عدم دسترسی کافی است دستگاه خود را از طریق پست برای ما ارسال نمایید.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia XZ1

یکی از مهم‌ترین پارامترهای کاری تعمیرکاران موبایل انتخاب قطعات و ابزارآلات مورد نیاز خود می باشد. تعمیر و تعویض قطعات گوشی‌های آسیب دیده توسط تعمیرکاران صورت می‌گیرد چه بسا بهتر است تعمیرکاران برای جلب رضایت مشتریان خود از قطعات و ابزارآلات اورجینال استفاده نمایند. اگر به دنبال قطعات و ابزارآلات اصل و با کیفیت هستید کافیست با مراجعه به مرکز تعمیرات موبایل 118 جهت خرید قطعات گوشی سونی اکسپریا ایکس زد1 اقدام نمایید. تعمیرکارانی که در شهرستان هستند و امکان دسترسی به این مرکز را ندارند می‌توانند سفارش خود را از طریق سایت این مجموعه ثبت کرده تا در اسرع وقت برایشان ارسال گردد. قیمت قطعات گوشی سونی اکسپریا ایکس زد1 را می‌توانید با تماس با این مرکز مطلع گردید.