نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی اچ تی سی U11 Eyes همراه با گوشی یو11 پلاس به عنوان گوشی‌های میان رده در سال 2018 توسط کمپانی HTC معرفی شد. این دو گوشی از نظر ظاهری بسیار مشابه هم هستند و در آن‌ها شاهد تفاوت‌های بسیار جزئی خواهید بود. بدنه‌ی این گوشی مرکب از شیشه و فلز ساخته شده است که قاب پشت شیشه‌ای آن نظر کاربران را به خود جلب خواهد کرد اما به شدت جاذب لک و اثر انگشت کاربران می‌باشد به همین سبب توصیه می‌کنیم از کاور محافظ برای استفاده از گوشی به کار گیرید. تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی یو11 آیز با اندازه‌ی 6 اینچی به طور تقریبی 78 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. این نمایشگر تصاویر را با کیفیت 180 در 2160 پیکسل و تراکم پیکسلی 402 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. اچ تی سی در ساخت این نمایشگر از فناوری Super LCD3 بهره برده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست و از چندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. هارد پروگرم شده تعبیه شده برای این گوشی از نوع eMMC 5.1 می‌باشد که از میزان ظرفیت 64 گیگابایت با 4 گیگ رم برخوردار است. کاربران با استفاده از کارت حافظه می‌توانند ظرفیت حافظه داخلی دستگاه را افزایش دهند.

دوربین پشت گوشی اچ تی سی یو11 آیز از یک سنسور 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 بهره برده است که تصاویر بسیار خوب و باکیفیتی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این دوربین از قابلیت ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR پشتیبانی می‌کند و به لطف فلش دوگانه LED به کاربران امکان عکاسی در محیط‌های تاریک و کم نور را می‌دهد. کاربران با استفاده از این دوربین قادر به ضبط ویدئوهایی با کیفیت 2160 پیکسلی بانرخ 30 فریم بر ثانیه و 1080 پیکسلی با نرخ 120 فریم بر ثانیه هستند. دوربین جلو این گوشی مجهز به یک لنز 5 مگاپیکسلی است که تصاویر خوبی را برای کاربران به ثبت می‌رساند. باتری گوشی اچ تی سی یو11 آیز دارای میزان ظرفیت شارژدهی 3930 میلی آمپری است که به دلیل پشتیبانی از شارژ سریع کاربران می‌توانند در مدت زمان کوتاهی این قطعه را شارژ نمایند.

تعمیر گوشی اچ تی سی U11 Eyes

قطعات داخلی گوشی‌های هوشمند به دلایلی از جمله ضربه و آبخوردگی ممکن است دچار آسیب شده و نیاز به تعمیر و تعویض داشته باشد. تعمیر انواع قطعات گوشی‌های هوشمند مانند تعمیر گوشی اچ تی سی یو11 آیز امری دشوار است و لازم است کاربران به تعمیرکاران حرفه‌ای مراجعه نمایند. برخی از تعمیرکاران به دلیل عدم برخورداری از مهارت کافی ممکن است در حین باز نمودن گوشی به سایر قطعات دستگاه مانند ال سی دی آسیب وارد نمایند. خوشبختانه در مرکز تعمیرات118 با برخورداری از تعمیرکاران مجرب و حرفه‌ای در زمینه تعمیرات موبایل بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می‌دهند. تعمیرکاران این مجموعه جهت تعویض قطعات گوشی اچ تی سی دو11 آیز از قطعات و ابزارآلات اورجینال بهره می‌گیرند.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی U11 Eyes

برای خرید قطعات گوشی باید دقت بسیاری داشته باشید، زیرا این قطعات به دو صورت فیک و اورجینال در بازار وجود دارد که هر دو شباهت بسیاری به یکدیگر دارند و تشخیص آن ها بسیار دشوار می باشد. اما با خرید از مرکزی معتبر می توانید از کیفیت قطعات اطمینان داشته باشید. قطعات اورجینال مانند قطعه اصلی بوده و کیفیت اولیه گوشی را باز می گردانند. می توانید خرید قطعات گوشی اچ تی سی U11 Eyes را از مرکز تعمیرات 118 انجام دهید. در این مرکز تمام قطعات اورجینال می باشند و با حذف واسطه ها قیمت تمام قطعات بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند. می توانید با تماس تلفنی از مشاوره رایگان این مرکز بهره برده و از قیمت قطعات گوشی اچ تی سی U11 Eyes نیز اطلاع یابید.