نمایش دادن همه 8 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy S10 5G دارای 157 گرم وزن بوده و ابعاد آن 149.9 در 70.4 در 7.8 میلی‌متر می باشد. این گوشی در سال 2019 به بازار معرفی شد و نمایشگر این گوشی در اندازه 6.1 اینچ از نوع Dynamic AMOLED، لمسی خازنی می باشد که توانایی نمایش 16 میلیون رنگ را دارد. این نمایشگر با کیفیت 3040 در 1440 پیکسل ساخته می شود و بر روی آن از کورنینگ گوریلا گلس 6 که ضد خش و ضد رطوبت می باشد استفاده شده است. تراشه استفاده شده در این گوشی از نوع Exynos 9820 Octa بوده و پردازنده مرکزی آن 8 هسته ای است. در این گوشی از پردازنده گرافیکی Mali-G76 MP12 استفاده شده که با توجه به رزولوشن بالای نمایشگر تصاویر با کیفیت بالا نمایش داده می شود.

حافظه داخلی یا همان هارد این گوشی در ظرفیت 128 و 512 گیگی ارائه شده است. دوربین این گوشی بسیار کیفیت بالایی دارد و از سه دوربین تشکیل شده است. دوربین ها به ترتیب دارای رزولوشن 12 و 12 و 16 گیگ می باشند و دوربین سلفی آن با کیفیت 10 پیکسل ساخته شده است. این گوشی دارای جک هدفون بوده و صدای اسپیکر آن کیفیت بالایی دارد. همچنین از میکروفن حذف نویز در این گوشی استفاده شده است. باتری این گوشی از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 4100 میلی آمپر می باشد که برای کاربر غیرقابل تعویض می باشد و در صورت آسیب باید به مرکز تعیمرات مراجعه نمایید.

خرید و تعویض قطعات گوشی سامسونگ گلکسی اس10 5G

گوشی ها به هر دلیل ممکن است آسیب دیده و نیاز به تعویض داشته باشند اما مهمتر از همه چیز انتخاب مرکزی معتبر برای تعمیر گوشی می باشد. در هنگام انتخاب مرکز تعمیراتی به سابقه و مجوز های آن دقت داشته باشید و همچنین مهارت تعمیر کار و ابزارآلت در دسترس آن برای انتخاب مرکز تعمیراتی معیار های مهمی می باشند. در صورت عدم مهارت تعمیرکار گوشی شما ممکن است نه تنها تعمیر نشده بلکه آسیب های دیگری ببیند. مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه و کادری مجرب در خدمت شما می باشد. در این مرکز با استفاده از قطعات اورجینال تعمیر گوشی گلکسی S10 5G انجام می شود. در این مرکز بهترین و مجرب ترین افراد را انتخاب کرده ایم تا در جلب رضایت شما عزیزان موفق باشیم.

علاوه بر تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی سامسونگ S10 5G می توانید خرید قطعات اورجینال را از فروشگاه مرکز تعمیرات 118 انجام دهید. در فروشگاه مرکز تمام قطعات اورجینال می باشند و سعی ما جلب رضایت شما عزیزان می باشد. برای خرید قطعات گوشی سامسونگ S10 5G می توانید به صورت آنلاین، تماس تلفنی و یا به صورت حضوری اقدام نمایید. در صورت خرید غیرحضوری قطعات توسط پیک برای شما ارسال خواهد شد. اما پیش از هر گونه اقدام با تماس تلفنی می توانید علاوه بر آگاهی از قیمت قطعات گوشی سامسونگ Galaxy S10 5G از مشاوره رایگان همکاران ما نیز بهره مند شوید. این مرکز با سابقه چند ساله دارای مجوز های لازم، گواهینامه ی ایزو ISO9004، ISO10004 و ISO10002، مجوز خدمات از سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده می باشد.