نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy A51 5G از گوشی‌های میان‌رده این شرکت است که با وزن 187 گرم و در ابعاد 158.9 * 73.6 * 8.7 میلیمتر در سال 2020 وارد بازار شده است. این گوشی دارای فناوری به روزی است و از نسل پنجم شبکه تلفن همراه پیروی می کند و نسبت به نسخه عادی آن کمی گرانتر است. برای ساخت این گوشی از پلاستیک استفاده شده است و پنل جلویی آن نیز از 87.2 درصد شیشه که همان نمایشگر است تشکیل شده است. سامسونگ برای ال سی دی گوشی سامسونگ آ51 5G  از فناوری Super AMOLED  استفاده کرده است. این نمایشگر با اندازه 6.5 اینچ از مساحت 102.0 سامتی‌مترمربعی بر خوردار است و تصاویر را با نسبت 20 به 9 نمایش می دهد. رزولوشنی که برای این قطعه در نظر گرفته شده است 1080 *2400 پیکسل است که با این حساب در هر اینچ 405 پیکسل وجود دارد.

دوربین پشت گوشی سامسونگ A51 5G از 4 دوربین تشکیل شده است که کیفیت بالایی دارد و در عکاسی با آن شاهد تصاویری با جزءیات دقیقی خواهید بود. دوربین اول این گوشی دارای لنز واید با کیفیت 48 مگاپیکسل می باشد برای دوربین دوم نیز ار لنز اولتراواید با کیفیت 12 مگاپیکسل استفاده کرده اند. دوربین سوم از سنسور ماکتورتل با کیفیت 5 مگاپیکسل و دوربین چهارم که جهات تشخیص عمفق است از سنسور 5 مگاپیکسلی بهره برده است. با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی این گوشی نیز می توانید عکس هایی با کیفیت بسیار بالا ثبت کنید. سامسونگ برای اولین بار در نسخه معمولی از اندروید 10.0 با رابط کاربردی One UI 2 استفاده کرده است که موفق عمل کرده است و در گوشی های بعدی نیز این امر اتفاق افتاده است. باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت انرژی مورد نیاز این گوشی را تامین می کند.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی آ51 5G

از عوامل آسیب به قطعات گوشی همراه خیس شدن، وارد شدن ضربه و یا نوسانات داخلی می باشد و در صورت آسیب یک قطعه نیاز به تعمیر و تعویض آن می باشد. اما نکته مهم در تعمیر گوشی همراه استفاده از قطعات اورجینال و نحوه صحیح تعمیر است که نیاز مند مهارت بالایی می باشد. برای تعمیر گوشی سامسونگ  Galaxy A51 5Gمی توانید به مرکز تعمیرات 118 مراجعه نمایید. در این مرکز بهترین ابزارها فراهم شده است و تعمیرکاران ما از بین افرادی مجرب انتخاب شده اند. از طرفی برای تعمیر گوشی همراه از قطعات اورجینال استفاده می شود. می توانید از هر نقطعه از کشور جهت تعویض قطعات گوشی Samsung  A51 5G و یا هر مدل گوشی دیگر دستگاه خود را برای ما ارسال نمایید. گوشی شما پس از برآورد هزینه و تایید شما تعمیر و ارسال خواهد شد.

خرید قطعات گوشی Samsung Galaxy A51 5G

در مرکز تعمیرات 118 علاوه بر تعمیر گوشی های همراه قطعات آن ها نیز به فروش میرسد. در این مرکز آرشیو کاملی از قطعات را فراهم کرده ایم تا در صورت سفارش در کمترین زمان به دست شما برسد. تمامی قطعات موجود در فروشگاه اوئرجینال می باشد و می توانید خرید قطعات گوشی Galaxy A51 5G را از این مرکز به صورت حضوری و غیرحضوری انجام دهید. همچنین در صورت تمایل به خرید تجهیزات تعمیر موبایل می توانید به قسمت ابزارآلات سایت مراجعه نمایید و خرید خود را انجام دهید. در این مرکز به دلیل فروش مستقیم قیمت تمام قیمت قطعات گوشی سامسونگ A51 5G همچنین قیمت ابزارآلات بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. تمام قطعات و تجهیزات موجود در مرکز مهلت تست یک تا هفت روز دارند و در صورت مشکل می توانید جهت رسیدگی به مرکز مراجعه نمایید.