نمایش 1–8 از 28 نتیجه

نمایش 9 24 36

سپتامبر یکی از جذاب ترین ماه های سال برای افرادی که علاقه مند به دنیای فناوری هستند به شمار می رود. زیرا اپل هر ساله در این ماه از گوشی های جدید خود پرده برداری می کند. در این گوشی از پنل قدرتمند Retina IPS LCD با قطر 5.5 اینچ به کار گرفته شده است. مساحت ال سی دی گوشی Iphone 7 plus حدود 83.4 سانتی متر مربع است و حدود 67.7 درصد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. نمایشگر این گوشی دارای تراکم پیکسلی 401 و رزولوشن تصویر 1920 در 1080 است. در بالای این نمایشگر دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی به همراه اسپیکر گوشی به چشم می خورد. دوربین سلفی می تواند تصاویر شارپ و با کیفیت را شکار کند.

برای تامین انرژی این گوشی از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2900 میلی آمپر بهره گرفته شده است. باتری آیفون Iphone 7 plus قابل تعویض توسط کاربر نیست و در صورت وجود هر مشکلی باید تعمیر و تعویض به دست کاربر انجام شود. این گوشی از دوربین دو گانه 12 مگاپیکسلی بهره مند شده است. دوربین اصلی دارای لرزشگیر اوپتیکال و لنز 28 میلیمتری با گشادگی دریچه دیافراگم F/1.8 می باشد. دوربین دوم که با نام تله فوتو می نامند، همانند دوربین اول است که در آن خبری از لرزشگیر اپتیکال نیست و لنز نصب شده روی این سنسور هم 56 میلیمتری با گشادگی دیافراگم F/2.8 است. روی لبه ی پایینی این گوشی سوکت شارژ و اسپیکر های این گوشی به چشم می خورد.

تعمیر گوشی آیفون Iphone 7 plus

مجموعه تعمیرات 118، مرکزی فوق پیشرفته با بروزترین تجهیزات برای تعمیر تمامی گوشی های آیفون به شمار می رود. ما در این مرکز مجموعه گسترده ای از خدمات را ارائه می دهیم و شما می توانید با خیالی آسوده تعمیر گوشی آیفون Iphone 7 plus را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. تعمیرات اپل و تعویض قطعات گوشی آیفون Iphone 7 plus توسط کادر مجرب و ماهر در کمترین زمان ممکن و با صرف هزینه ای مناسب صورت می پذیرد. کلیه تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر فروشگاه می شوند. گوشی آسیب دیده ی شما در ابتدا مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد سپس هزینه ی تعمیر گوشی آیفون Iphone 7 plus به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت از سوی مشتری تعویض انجام می شود. در صورتی که در شهرستان هستید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست تعمیرکاران ما برسانید.

خرید قطعات گوشی آیفون 7 پلاس

ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. به همین جهت آرشیو کاملی از قطعات گوشی را در این مجموعه جمع آوری کرده ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن نسبت به ارسال آن اقدام کنیم. افرادی که قصد خرید قطعات گوشی Iphone 7 plus را دارند می توانند با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرند و از آخرین قیمت قطعات گوشی Iphone 7 plus مطلع شوند. به دلیل نوسانات ارزی قیمت این قطعات ثابت نیستند. سفارشات از تمامی شهر های کشور پذیرفته می شود و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شود.