نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy A21 در آپریل 2020 به بازار معرفی شده است و در ساخت آن از پلاستیک استفاده کرده اند. این گوشی هم به صورت دو سیم کارته و هم به صورت تک سیم ارائه شده است و برای آن سیستم عامل اندروید 10.0 را در نظر دارند. این گوشی از رابط کاربری One UI 2.0 نیز پشتیبانی می کند که دارای ویژگی های مثبت بسیاری می باشد. بنابر این دسترسی به موارد دلخواه برای کاربر راحت تر شده است و حالت تصویر در هنگام تاریکی آسیبی به چشمان شما وارد نخواهد کرد. از جمله قابلیت های دیگر این نرم افزار اضافه شدن تصویربرداری از صفحه نمایش است. برای دوربین پشت گوشی گلکسی A21، سامسونگ از 4 دوربین استفاده کرده است که دوربین اول دارای لنز واید با کیفیت 16 مگاپیکسل است.

برای دوربین دوم و سوم به ترتیب از لنز اولترا واید با رزولوشن 8 مگاپیکسل و دوربین ماکرو با کیفیت 2 مگاپیکسل استفاده کرده است. دوربین چهارم نیز با کیفیت 2 مگاپیکسل وظیفه تشخیص عمق را بر عهده دارد. دوربین سلفی نیز با رزولوشن 13 مگاپیکسل و لنز واید ارائه شده است. برای ال سی دی گوشی سامسونگ آ21 از نمایشگری با اندازه 6.5 اینچ و با فناوری Super AMOLED  استفاده شده است که با مساحت 102.0 سانتی متر مربع دارای رزولوشن 720 * 1600 پیکسلی می باشد. نسبت تصاویر در این نمایشگر 20 به 9 است و در هر اینچ آن 270 پیکسل دیده می شود. باتری این گوشی نیز از نوع لیتیوم پلیمری است که با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت انرژی این گوشی را تامین می کند.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی آ21

 یکی از علل اصلی آسیب به گوشی ها خیس شدن آن ها و یا افتادن گوشی از ارتفاع بسیار است. اما برای اینکه گوشی شما پس از تعمیر مانند روز اول باشد باید از قطعات اورجینال جهت تعمیر آن استفاده شود. همچنین باید تعمیر آن را به تعمیرکارانی مجرب بسپارید. متخصصین ما در مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه به راحتی تعمیر گوشی سامسونگ  Galaxy A21 را انجام می دهند. تمام تعمیرکاران این مرکز دارای مهارت و سابقه چندین ساله در زمینه تعمیر گوشی می باشند. همچنین در این مرکز بهترین ابزارها را در اختیار دارند و با استفاده از قطعات اورجینال تعویض قطعات گوشی Samsung A21 را انجام می دهند. پس از تعمیر می توانید گوشی خود را که شامل یک ماه گارانتی شرکت می باشد را به همراه رسید سربرگدار دریافت نمایید.

خرید قطعات گوشی Samsung Galaxy A21

در مرکز تعمیرات 118 علاوه بر تعمیر گوشی های همراه قطعات آن ها نیز به فروش میرسد. در این مرکز آرشیو کاملی از قطعات را فراهم کرده ایم تا در صورت سفارش در کمترین زمان به دست شما برسد. تمامی قطعات موجود در فروشگاه اوئرجینال می باشد و می توانید خرید قطعات گوشی Galaxy A21 را از این مرکز به صورت حضوری و غیرحضوری انجام دهید. همچنین در صورت تمایل به خرید تجهیزات تعمیر موبایل می توانید به قسمت ابزارآلات سایت مراجعه نمایید و خرید خود را انجام دهید. در این مرکز به دلیل فروش مستقیم قیمت تمام قیمت قطعات گوشی سامسونگ A21 همچنین قیمت ابزارآلات بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. تمام قطعات و تجهیزات موجود در مرکز مهلت تست یک تا هفت روز دارند و در صورت مشکل می توانید جهت رسیدگی به مرکز مراجعه نمایید.