نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

در فوریه سال 2019 گوشی سونی Xperia 1 توسط کمپانی معروف و قدرتمند سونی معرفی شد. این گوشی با ابعاد 167 x 72 x 8.2 میلی متر و وزن 178 گرم با نمایی شیشه‌ای ظاهر شده است. پنل جلو و پشت این گوشی از جنس شیشه‌ پوشانده شده است که باعث جلب توجه کاربران خواهد شد. این گوشی هنوز در بازار عرضه نشده است بنابراین امکان خرید برای کاربران وجود ندارد. این دستگاه از دو سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی می کند و به دلیل برخورداری از استاندارد IP65/IP68 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. تاچ و ال سی دی گوشی سونی اکسپریا 1 با استفاده از فناوری OLED ساخته شده است که تصاویر و متون را با وضوح و میزان روشنایی بالایی نمایش می‌دهد. این نمایشگر با اندازه‌ی 6.5 اینچی به طور تقریبی 82 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 1644 در 3840 پیکسل و تراکم پیکسل 643 پیکسل بر اینچ هستند. این نمایشگر از طریق لایه‌ی شیشه‌ای گوریلا گلس 6 در برابر ضربه و خط و خش محافظت می‌شود. این دستگاه در دو نسخه‌ی 64 گیگابایتی با 6 گیگ رم و 128 گیگابایتی با 6 گیگ رم  عرضه شده است که کاربران می توانند از طریق کارت حافظه ظرفیت آن را افزایش دهند.

دوربین پشت گوشی سونی اکسپریا 1 به سه لنز جداگانه مجهز شده است. سنسور 12 مگاپیکسلی واید با دیافراگم f/1.6 ٬ سنسور 12 مگاپیکسلی با لنز اپتیکال و سنسور 12 مگاپیکسلی اپتیکال آلتراواید تشکیل دوربین پشت این گوشی را داده است. از مشخصات این دوربین می‌توان به دموی خارق‌العاده سیستم فوکوس خودکار Eye-Tracking ٬ ثبت تصاویر panorama و HDR ٬ فلش LED اشاره کرد. دوربین جلوی این گوشی نیز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی مجهز شده است که از قابلیت ثبت تصاویر در حالت HDR برخوردار می‌باشد. باتری گوشی سونی اکسپریا 1 از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض است که دارای ظرفیت شارژدهی 3330 میلی آمپری است.

تعمیر گوشی سونی Xperia 1

تعویض قطعات گوشی سونی Xperia 1 نیاز به مهارت و ابزارآلاتی دقیق دارد و در صورت آسیب باید تعمیر آن را به افرادی مجرب و ماهر بسپارید. در صورت عدم مهارت تعمیر کار ممکن است نه تنها گوشی به درستی تعمیر نشود بلکه در حین تعمیر به دیگر قطعات نیز آسیب وارد شود. در مرکز تعمیرات 118 ما از بهترین تعمیرکاران دعوت به همکاری کرده‌ایم و تعمیر گوشی شما را در کمترین زمان و بالاترین دقت انجام خواهیم داد. برای تعمیر از قطعات اورجینال گوشی سونی Xperia 1 نیز استفاده خواهیم کرد. این مرکز به بهترین ابزارهای جهان که دارای استانداردهای جهانی می‌باشد استفاده می‌شود که به همین دلیل تعمیر با دقت بالا و سرعت بالایی انجام می‌شود. عزیزان شهرستانی و یا کسانی که امکان مراجعه به مرکز را ندارند نیز می‌توانند توسط پیک گوشی خود را برای ما ارسال کرده تا پس از بررسی و هماهنگی نهایی تعمیر شود.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia 1

امروزه به دلیل فراوان شدن قطعات و ابزارآلات فیک و نامرغوب در بازار خرید قطعات اورجینال یکی از دغدغه‌های تعمیرکاران تعمیرات موبایل شده است. از آنجایی که استفاده از قطعات اورجینال باعث رضایت مشتریان و گسترش در کسب و کار تعمیرکاران می‌شود لذا پیشنهاد می‌کنیم به مراکز معتبر و مجاز جهت خرید قطعات گوشی‌های هوشمند مانند خرید قطعات گوشی سونی اکسپریا 1 مراجعه نمایید. مرکز تعمیرات موبایل 118 یکی از مراکزی است که با چندین سال سابقه در زمینه فروش قطعات و ابزارآلات اورجینال بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می‌دهد. قیمت قطعات گوشی سونی اکسپریا 1 نیز در سایت مرکز درج نشده است لذا لازم است جهت اطلاع از قیمت محصولات با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید.