نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

اگر هر یک از قطعات گوشی سامسونگ گلکسی کوانتوم ۲ شما آسیب دیده است نگران نباشید. قطعات تلفن همراه قابل تعویض و تعمیر می‌باشد. ما تا رفع کامل مشکل گوشی شما کنارتان هستیم. مشکلات مربوط به تلفن همراه به دو دسته تقسیم می‌شوند. دسته‌ای از مشکلات برمی‌گردد به مشکلات نرم‌افزاری که این مشکلات با کمی تغییرات در تنظیمات گوشی قابل حل می‌باشد. گاهی هم با ریست کردن گوشی و در نهایت ریست فکتوری کردن می‌توان به راحتی آن‌ها را برطرف کرد. اما اگر باز هم مشکل برطرف نشد حتما از افراد متخصص کمک بگیرید. دسته دیگر از مشکلات مربوط به مشکلات سخت‌افزاری می‌شود. مشکلات سخت‌افزاری را هر کسی نمی‌تواند رفع کند و حتما باید برای رفع آن به مراکز معتبر مراجعه کنید. از رایج‌ترین مشکلات سخت‌افزاری می‌توان به خرابی تاچ و ال سی دی، سوختن باتری، خرابی هارد گوشی، شکستن گلس گوشی و بسیاری از قطعات دیگر اشاره کرد. در ادامه رایج‌ترین آن‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

تعمیر گوشی سامسونگ galaxy quantum 2

خرابی باتری گوشی سامسونگ Galaxy quantum 2

باتری گوشی سامسونگ Galaxy quantum 2 دارای ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. این روزها یکی از معیارهای انتخاب گوشی خوب این است که ظرفیت باتری آن بالا باشد و کاربران خواهان باتری‌هایی با ظرفیت بالا هستند. این باتری از نوع لیتیوم پلیمری می‌باشد. این گوشی مجهز به شارژ سریع ۲۵ واتی است. این باتری توسط کارخانه در گوشی تعبیه شده است و غیرقابل جابه‌جایی می‌باشد.
خرابی‌های مربوط به باتری گوشی از جمله متداول‌ترین خرابی‌ها می‌باشد‌. که اکثر کاربران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. پس اگر باتری گوشی شما خراب شده است نگران نباشید این یک اتفاق رایج است که با تعویض قطعه مشکل برطرف می‌شود. اگر گوشی دچار آب خوردگی شود ممکن است به طور کامل خاموش شود. در این مواقع گوشی مورد بررسی و عیب‌یابی قرار می‌گیرد تا مشخص شود مشکل از کدام قطعه است. ممکن است بر اثر سوختن باتری گوشی به طور کامل خاموش شود. در برخی موارد نیز شارژ گوشی زود به زود تخلیه می‌شود. که نشان از خرابی باتری است. بهتر است از باتری گوشی خود مراقبت کنید تا دیرتر خراب شود. اما به هر حال اگر باتری گوشی سامسونگ گلکسی کوانتوم ۲ شما خراب شده است حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ Galaxy quantum 2

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ Galaxy quantum 2

تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ Galaxy quantum 2 از نوع Dynamic AMOLED 2X است. اندازه این صفحه نمایش ۶.۷ اینچ می‌باشد. نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی تقریبا ۹۰.۷ درصد است. رزولوشن این نمایشگر ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی در حدود ۵۲۴ پیکسل در اینچ است. نرخ نوسازی در این نمایشگر در حالت FHD برابر با ۱۲۰ هرتز و ۶۰ هرتز در حالت QHD می‌باشد. حداکثر روشنایی در این ال سی دی ۱۲۰۰ نیت است.
تاچ و ال سی دی گوشی یکی از مهم‌ترین قطعات در تلفن همراه است زیرا کاربر بیشترین برخورد را با آن دارند. همچنین ال سی دی از بیرونی‌ترین قطعات در گوشی است که در هنگام ضربه خوردن احتمال آسیب دیدن آن بسیار زیاد است‌. همان طور که می‌دانید اگر ال سی دی گوشی آسیب ببیند هزینه زیادی را به بار می‌آورد. تا حد امکان از ال سی دی گوشی خود محافظت کنید. حتما پس از خریدن گوشی بلافاصله از محاحفظ‌ صفحه نمایش متناسب با گوشی خود تهیه کنید. این محافظ‌ها از گوشی شما هم در برابر ضربه و هم در برابر خط و خش محافظت می‌کند. حتما برای گوشی خود از قاب مناسب استفاده کنید زیرا قاب ها شدت ضربه به گوشی را کاهش می‌دهد. امروزه قاب‌های متنوعی در بازار هست که به زیبایی گوشی شما نیز کمک می‌کند. اگر ال سی دی گوشی سامسونگ گلکسی کوانتوم ۲ شما خراب شده است حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی هارد گوشی سامسونگ گلگسی quantum 2

هارد گوشی سامسونگ Galaxy quantum 2 همان حافظه مولتی مدیای داخلی در تلفن همراه می‌باشد. شاید شما هم کلمه eMMc را شنید نباشید. eMMc همان هارد گوشی است که دارای و بخش است. یک بخش آن مربوط به ذخیره سازی اطلاعات می‌شود و بخشی دیگر که کنترلر است و اجازه بوت شدن را به سیستم عامل می‌دهد. به همین جهت برای گوشی‌های همراه و تبلت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. کمپانی سامسونگ این گوشی را با هارد ۱۲۸ گیگابایت و ۶ گیگابایت رم روانه بازار کرد.
هارد گوشی محل ذخیره سازی اطلاعات ما با هر فرمتی از جمله فیلم، عکس، اسناد می‌باشد. این قطعه نقش مهمی در تلفن همراه دارد که در صورت خرابی اطلاعات شخصی ما را به خطر می‌اندازد. حتما از هارد گوشی خود مراقبت کنید که اگر آسیب جدی ببیند باید آن را تعویض کنید و اطلاعات‌تان به طور کامل حذف می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم حتما از اطلاعات‌ داخل گوشی یک نسخه کپی در هاردی دیگر داشته باشید. یکی از اصلی‌ترین دلایلی که باعث سوختن هارد گوشی می‌شود آب‌ خوردگی است‌. حتما از گوشی خود در برابر آب خوردگی محافظت کنید. اما به هر حال حادثه خبر نمی‌کند اگر هارد گوشی سامسونگ گلکسی کوانتوم ۲ شما آسیب دیده است حتما برای عیب‌یابی و رفع آن به مراکز معتبر مراجعه کنید.

شکستن گلس سامسونگ گلگسی کوآنتوم 2

گلس گوشی سامسونگ Galaxy quantum 2 یک قطعه محافظتی محسوب می‌شود. که از تاچ و ال سی دی گوشی در برابر ضربه و خط و خش محافظت می‌کند. خوشبختانه کمپانی سامسونگ از گلس‌های محافظ در گوشی‌های خود استفاده کرده است. گلس گوشی یک قطعه جانبی در گوشی نمی‌باشد بلکه یک قطعه اصلی است که توسط کارخانه روی گوشی قرار داده می‌شود. این قطعه شیشه‌ای و شفاف می‌توانید خیلی در هزینه‌ها صرفه جویی کند. شرکت کورنینگ ارائه دهنده انواع گلس با عنوان گوریلاگلس می‌باشد. این گوریلا گلس‌ها در نسخه‌های متخلفی به بازار عرضه شده است که هر کدام مقاومت متفاوتی در برابر ضربه دارند. تا کنون ۶ نسخه از گوریلاگلس‌ها به بازار عرضه شده است. گاهی اوقات بعد از ضربه خوردن صفحه گوشی ترک می‌خورد اما تاچ گوشی کار می‌کند و محتوای داخل گوشی قابل مشاهده است. در این مواقع گلس گوشی آسیب دیده است.

قطعات گوشی سامسونگ Galaxy quantum 2

قطعات گوشی سامسونگ Galaxy quantum 2

گاهی اوقات زمانی که قطعات گوشی ما دچار آسیب می‌شویم نگران این موضوع می‌شویم که نکند دیگر نتوانیم از گوشی خود مانند قبل استفاده کنیم. اما جای نگرانی نیست تعمیرکاران زبده می‌توانند به خوبی مشکل گوشی شما را حل کنند تا گوشی شما کارایی سابق خود را بازیابد. اگر قطعات گوشی سامسونگ گلکسی کوانتوم ۲ شما آسیب دیده است ابتدا باید گوشی خود را برای عیب‌یابی به مراکز متخصص ببرید. ما در مجموعه تعمیرات ۱۱۸ به کمک تکنیسین‌های حرفه‌ای و ابزارآلات پیشرفته کار تعمیر گوشی سامسونگ galaxy quantum 2 و همچنین تعویض قطعات گوشی سامسونگ گلکسی کوانتوم ۲ شما را انجام می‌دهیم. کافی‌ست دستگاه خود را از دو طریق حضوری و غیرحضوری به دست ما برسانید. برای عزیزان ساکن تهران پیک مجموعه ما رایگان می‌باشد.

خرید قطعات گوشی سامسونگ Galaxy quantum 2

همه ما می‌دانیم که خرید قطعات اصل و با کیفیت بسیار اهمیت دارد. زیرا قطعات تقلبی علاوه بر کیفیت پایینی که دارند عمر کوتاهی نیز دارند. ما در مجموعه تعمیرات ۱۱۸ قطعات اصل را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می‌دهیم. اگر قصد خرید قطعات گوشی سامسونگ گلکسی کوانتوم ۲ را دارید. در مجموعه ما امکان خرید به سه صورت حضوری، اینترنتی و تلفنی وجود دارد. اگر به صورت اینترنتی و تلفنی سفارش خود را ثبت کرده‌اید در اسرع وقت آن را درب منزل تحویل می‌گیرید. برای اطلاع از قیمت قطعات گوشی سامسونگ Galaxy quantum2 می‌توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید. با خیال آسوده خرید کنید.